تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817469404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرانترین نقل و انتقالات تاریخ استقلال/ منتقدان مورد انتقاد!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شعار هایی که بودجه ها و خریدهای گران به فنا رفتند؛
گرانترین نقل و انتقالات تاریخ استقلال/ منتقدان مورد انتقاد!

سیدرضا افتخاری - علیرضا منصوریان


شناسهٔ خبر: 3877486 - دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
ورزش > فوتبال ایران

.jwplayer{ display: inline-block; } تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد و این مسیری است که تیم های بزرگ باید بروند اما شعارها و انتقادهای سابق برای صرفه جویی کردن و عدم بریز و بپاش با خرید جبارف عملا رنگ باخت. به گزارش خبرنگار مهر، افتخاری خیلی ساده بیان کرد: «مبلغ توافق هم ۵۰۰ هزار دلار است که ۱۵۰ هزار دلار برای نیم فصل امسال و ۳۵۰ هزار دلار هم برای فصل آینده خواهد بود.» گزینه هایی نیز در قرارداد ایشان قرار گرفته از جمله پاداش برای زدن ۱۰ گل و دو بار سفر به کشورش در سال با هزینه باشگاه» می توان از کاماتی مثل ترکمنچای استفاده کرد و نوشت قرارداد استقلال با جبارف با آپشن هایی اعلام شده و البته اعلام نشده قرارداد ترکمنچای محسوب می شود اما واقعیت این است که باشگاه بزرگ بازیکن بزرگ لازم دارد و جبارف اگرچه جوان گرایی نیست، اگرچه آینده ای برای استقلال ندارد و استراتژی هایی شبیه به استراتژی های پرسپولیس و ذوب آهن و ... ندارد اما به خودی خود می تواند خرید خوب و کارنامه داری محسوب شود. حرف اما اینجاست:
جبارف که جزو گرانترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال  محسوب می شود هزینه های استقلال را باز هم بالاتر از ابتدای فصل برد و به این ترتیب آنچه در زیر مجموعه آقای افتخاری رخ می دهد با شعارهایی که او و افشارزاده را برای کم کردن هزینه ها به استقلال آوردند و نسبت به قبل انتقادات زیادی را مطرح کردند کاملا منافات دارد. روزی که علی فتح الله زاده برکنار شد خادم و گودرزی هزینه ۲۴ میلیاردی استقلال را با هفت ملی پوش و حضور در دو جام ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به صورت توامان و در یک سال بسیار گران خواندند و بریز و بپاش را دلیل اصلی کنار گذاشتن مدیر قبلی نامیدند و با افشای قراردادها سعی کردند دو مدیر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذارند و موفق هم بودند اما سال بعد از آن افشارزاده اعلام کرد بودجه استقلال ۳۵ میلیارد تومان خواهد بود و پس از آن هر سال این باشگاه گران ترین فصل نقل و انتقالات را داشته و حالا هم گران ترین خرید همه ادوار باشگاه استقلال توسط افتخاری خریداری شده و البته در تمام این سال ها حتی یک سهمیه آسیا به صورت مستقیم هم گرفته نشده است. در واقع این بریز و بپاش اخیر که با آن مخالف نیستیم با شعارهای صرفه جویی و مسائل اینچنینی جور در نمی آید. استقلال با خرید جبارف به نظر می رسد که گران ترین تیم تاریخ را هم بسته است آن هم بدون حتی یک ملی پوش فیکس «منهای جبارف که فیکس تیم ملی ازبکستان است»که این نشان از آن دارد که در نقل و انتقالات و کنترل هزینه ها استقلال با هر دو مدیر عامل ناموفق بوده و عملا شرایط بدتر از قبل است و هزینه ها نزدیک به دو برابر! این نکته را فراموش نکنید که هر دو مدیر منتقدان جدی مدیران قبلی خود بوده اند و البته به نظر می رسد حالا خودشان مورد انتقاد قرار می گیرند چرا که در تیم های بزرگ مدیران زیر فشار مردم تصمیم سازی می کنند و تا متوجه بشوند که شرایط چگونه است اول انتقاد می کنند و بعد همان می کنند که قبلی ها کرده اند!









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن