تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816993991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت عضو دو خانواده قربانی انتقام کور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هشت عضو دو خانواده قربانی انتقام کور
رد جوان و دوهمدست‌اش که درانتقامی کور، نیمه‌های شب وارد خانه یکی از اهالی یک روستا شده و هشت زن و مرد وکودک را درخواب به گلوله بسته وگریخته بودند با ردیابی‌های گسترده پلیسی دستگیرشدند.
آفتاب‌‌نیوز : مرد جوان و دوهمدست‌اش که درانتقامی کور، نیمه‌های شب وارد خانه یکی از اهالی یک روستا شده و هشت زن و مرد وکودک را درخواب به گلوله بسته وگریخته بودند با ردیابی‌های گسترده پلیسی دستگیرشدند.
 
به گزارش روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از دوشنبه 20 دی امسال و زمانی آغاز شد که کارشناس اداره بهداشت برای تزریق واکسن به مقابل خانه‌ای در روستای «نصرآباد» درحوالی شهرستان ایرانشهر رسید. او وقتی متوجه شد درخانه بازاست اما هیچ‌کس جواب نمی‌دهد مشکوک شد و به داخل خانه رفت.  او هرگز تصور نمی‌کرد با صحنه فجیع قتل 8 نفر روبه‌رو شود. زن جوان که بشدت شوکه شده بود با شیون وفریاد، سراسیمه خود را به کوچه رساند واهالی روستا را باخبر کرد.
 
همزمان با اعلام خبر این جنایت تکاندهنده، کارآگاهان جنایی استان سیستان و بلوچستان و بازپرس کشیک دادسرا، وارد عمل شده و تحقیقات برای افشای معمای این جنایت آغاز شد. نخستین بررسی‌ها حاکی از آن بود که زن و شوهر جوان و دوفرزند‌شان به همراه خواهر صاحب خانه و سه فرزند خردسال اش، قربانیان جنایت بوده‌اند.
 
 پزشکی قانونی هم پس ازمعاینه اجساد، زمان قتل را حدود 12 ساعت قبل-نیمه شب- اعلام کرد.از طرف دیگر در بازرسی کیف دستی زن جوان-خواهرصاحبخانه- یک اسلحه کلت کمری کشف شد. اهالی روستا نیز مدعی شدند صدای تیراندازی نشنیده‌اند که همین مسأله ظن پلیس را نسبت به اینکه آنها از هویت عامل یا عاملان جنایت با خبر هستند  برانگیخت. همچنین این سؤال برای آنها مطرح شد که چرا اهالی روستا به غیبت ناگهانی اعضای این خانواده مشکوک نشده‌اند!همین گمانه زنی‌ها، حکایت از آن داشت که اهالی روستا سعی در مخفی کردن حقیقت دارند. درنتیجه این احتمال مطرح شد که عاملان جنایت از اهالی روستا هستند.
 
ازسوی دیگر کارآگاهان که احتمال می‌دادند این جنایت با انگیزه انتقامجویی رخ داده است به تحقیقات میدانی پرداختند تا اینکه مشخص شد  اعضای این خانه با برخی از اهالی روستا اختلاف قدیمی داشته است. این درحالی بود که کارآگاهان درشاخه دیگر عملیات پی بردند دو تن از جوانان روستا که پسر خاله هستند، همزمان با جنایت شبانه، به طورمرموزی ناپدید شده‌اند.این درحالی بود که خانواده آنها مدعی بودند هردو به مسافرت رفته‌اند اما از محل سفرشان اظهاربی خبری کردند.
 
بدین ترتیب ناپدید شدن ناگهانی دو پسر جوان، فرضیه دست داشـــــتن آنها در قتل عام خانوادگی را پررنگ کرد و با به‌دست آمدن هویت کامل دو جوان متواری، تلاش برای دستگیری آنها آغازشد. از طرف دیگر کارآگاهان پی بردند یکی از اقوام دورپسرخاله‌ها به نام سیروس نیز از چند روز قبل و به طور مرموزی با آنها دیده شده است.
 
سپس رازاختلاف سیروس با خانواده قربانی‌ها فاش شد.کارآگاهان که درجریان عملیات نفسگیراحتمال می‌دادند هرسه تبهکار درتلاش برای خروج ازکشورهستند، ابتدا با تجسس‌های ویژه، مخفیگاه دو پسر خاله را در شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند و در عملیاتی ویژه دو متهم 26 و 27 ساله را ساعت 5 صبح جمعه-دیروز- دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات، سیروس-عامل اصلی جنایت- نیز قبل ازفرار به خارج ازکشور درمیرجاوه دستگیرشد.
سیروس که دو پسر خاله را برای اجرای نقشه جنایت هولناک اش اجیر کرده بود، در تحقیقات به کارآگاهان جنایی گفت: «سال گذشته برادر و پدرم با شلیک گلوله فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیدند. متأسفانه قاتل یا قاتلان هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند اما باتوجه به اینکه خانواده‌ام با شوهر مینا-خواهرصاحبخانه- اختلاف داشتند، احتمال دادم که او عامل قتل پدر وبرادرم است. ولی چون مدرکی برای اثبات نداشتم تصمیم گرفتم خودم شخصاً وارد عمل شوم و از آنها انتقام بگیرم. به همین دلیل موضوع را با دو نفر دیگر از اهالی روستا که باهم پسر خاله بودند در میان گذاشتم.
 
به همین خاطر زمانی که متوجه شدم مینا وفرزندانش به خانه برادرش رفته‌اند، نیمه شب راهی خانه آنها شده و همه را به رگبار بستم. بعد از قتل با کمک دوستانم به میرجاوه آمدم و می‌خواستم از مرز به پاکستان بروم که دستگیر شدم.
سردارحسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبربه «ایران»گفت: در پی اعتراف‌های عامل اصلی جنایت، اسلحه کلاشنیکف قاتل نیز کشف شد. این درحالی است که علاوه بر متهمان اصلی پرونده، سه نفر دیگر که به مرد جوان در فرار و مخفی کردن رازجنایت کمک کرده بودند نیز بازداشت شدند و تحقیقات تخصصی در این خصوص ادامه دارد.



۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن