تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817435068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوی قزوینی به بلندترین قله قاره آمریکا صعود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار کوتاه ورزشی قزوین؛
بانوی قزوینی به بلندترین قله قاره آمریکا صعود کرد


شناسهٔ خبر: 3876221 - شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- فاطمه نظری فرد بانوی قزوینی بر بام بلندترین قله قاره آمریکا ایستاد. به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه نظری فرد، تنها بانوی کوهنورد ایرانی توانست قله آکونگاگوا با ارتفاع ۶۹۶۲ متر بلندترین قله رشته کوه آند، کشور آرژانتین صعود کند. در این صعود تیمی، ۱۵ نفره مستقل از استانهای تهران، اصفهان، کردستان، مازندران، البرز و قزوین پس از  ۱۲ روز تلاش در شرایط نامناسب جوی، موفق به فتح قله آکونگاگوا با ارتفاع  ۶۹۶۲ متر شدند. این قله بلندترین قله رشته کوه آند، کشور آرژانتین و بلندترین قله جهان خارج از قاره آسیا است. درخشش مهاجم قزوینی در لیگ فوتبال هلند در بازی آغازین سال نو میلادی در لیگ هلند، علیرضا جهانبخش مهاجم قزوینی تی آلکمار برابر تیم  ایگلز دو گل زد و یک پاس گل داد.
در پایان این بازی تیم آلکمار با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید. یاران جهانبخش با این برتری ۳۱ امتیازی شدند و موقتا در رده چهارم جدول لیگ یک قرار گرفتند. نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتسال استان در بازی های این هفته  ایثار آبیک با نتیجه ۳ بر ۱ المپیک حمزه را شکست داد، ستارگان اسفرورین با ۳ گل پردیس اسفرورین را مغلوب  کرد، رهروان شاهد محمدیه با حساب ۵ بر ۲ استقلال بیدستان را شکست داد و در بازی پایانی هم شهرداری شال ۲ بر ۱ زیتون طلایی طارم را برد. بازی های لیگ برتر فوتسال استان به میزبانی سالن بابایی برگزار می شود. هفته هشتم لیگ برتر فوتبال استان با ۳ دیدار پیگیری شد در بازی نخست، ستاره شهر قزوین ۶ بر ۱ مهر اندیش ضیاء آباد را برد،   شهرداری دیگر شهر ضیاء آبادی هم ۴ بر ۲ همای قزوین را شکست داد و بازی تیم های آستو آبیک و آراد تاکستان با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسید. بازی های این هفته در ورزشگاه های قشلاق آبیک و ۲۲ بهمن ضیاء آباد برگزار شد. برگزاری طرح استعدادیابی بسکتبال این طرح در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال زیر نظر استعدادیابان هیئت استان، با شرکت بیش از ۲۰۰بسکتبالیست دختر و پسر برگزار شد. طرح استعدادیابی بسکتبال بر اساس ۹ فاکتور آمادگی جسمانی، کار با توپ و مهارت های بسکتبال در خانه بسکتبال قزوین برگزار شد. درخشش تنیسور قزوینی در رقابت های دونیک ستارگان غرب کشور در پایان مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر جام دونیک ستارگان غرب کشور، محمد رضا حسین پور ورزشکار قزوینی با شکست رقبا قهرمان شد. این مسابقات پینگ پنگ در همدان و با شرکت بیست بازیکن از استان های قزوین، مرکزی، قم و همدان طی دو روز در سالن هیئت پینگ پنگ همدان برگزار شد. اولین دوره رقابت های تیراندازی جام ساچمه بیژن با شناخت نفرات برتر به پایان رسید در بخش تنگ بادی، حمیدرضا بهرامی، سپیده شهراسبی و مهدیه مشهدی آقایی نفرات برتر این رشته بودند. در تپانچه بادی هم، فرهاد محمدی، امیرحسین آرامش و بهنام شیر سوار به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند. این مسابقات با همکاری هیئت تیراندازی استان و شرکت ساچمه بیژن با هدف ترویج ورزش تیراندازی با شرکت ۴۵ تیرانداز در سالن شهید احمدی مجموعه غدیر برگزار شد. کاراته کا استان از امروز در مسابقات کرواسی به مصاف حریفان می رود بهمن عسگری از  امروز  در بیست وششمین دوره رقابت های گراند پریکس کرواسی برابر حریفان قرار می گیرد. این رقابت ها در وزن آزاد در شهر زاگرب برگزار می شود. هیئت بسکتبال البرز در وقت اضافه شکست خورد در ادامه رقابت های لیگ یک بسکتبال کشور و در بازی  هفته دوازدهم هیئت بسکتبال البرز در مصاف با تیم هیئت بسکتبال خراسان رضوی در وقت اضافه ۷۵ - ۷۱ شکست خورد. این بازی در شهر مشهد برگزار شد. نماینده استان یک برد و هشت امتیاز در مکان هشتم گروه شمال قرار دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن