تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817674793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان نیمه نخست بازی سپاهان و پدیده شکست شاگردان ویسی در نیمه اول/ شهاب گردان خوش درخشید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پایان نیمه نخست بازی سپاهان و پدیدهشکست شاگردان ویسی در نیمه اول/ شهاب گردان خوش درخشید
خبرگزاری فارس: شکست شاگردان ویسی در نیمه اول/ شهاب گردان خوش درخشید
در پایان نیمه نخست بازی سپاهان و پدیده تیم پدیده با یک گل پیروز و به رختکن رفت؛ در این نیمه شهاب گردان دروازه بان سابق سپاهان ضربه پنالتی مهرداد محمدی را مهار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز دوم هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که تیم سپاهان در مقابل پدیده خراسان قرار گرفت. تیم جوان شده و متفاوت سپاهان بازی را رو به جلو آغاز کرد و در مقابل تیم پدیده خراسان نیز بروی ضد حملات خطرناک ظاهر شد. این تیم در دقیقه 15 بروی حرکت زیبای مهرداد محمدی صاحب یک پنالتی شد که این ضربه را خود محمدی زد اما شهاب گردان که در این بازی انگیزه زیادی دارد، توانست پنالتی مهرداد محمدی را مهار کند. تیم پدیده مشهد در دقیقه 43 توسط محمد حسین مرادمند بازیکن سابق سپاهان به گل رسید که این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل به احترام تیم سابقش خوشحالی نکرد. در پایان نیمه اول این بازی با همان تک گل به پایان رسید؛ به نظر می‌رسد ویسی در خط حمله نیاز به تقویت داشته باشد و در این نیمه مهرداد محمدی در خط حمله تنها بود. حواشی: *در پی بازی‌‌های هفته نخست، دیدار دو تیم سپاهان و پدیده نیز تبلیغات محیطی ندارد. *محرم نویدکیا که در این فصل به تیمش بازگشته است، در این بازی از ابتدا بر روی نیمکت قرارگرفته است و بازوبند کاپیتانی بر روی دستان رسول نویدکیا بسته شده است. *دنیل نوروزی و پدرو هنریکه دو بازیکن خارجی تیم سپاهان که در تمرینات پیش از فصل مصدوم شده بودند، نا‌م‌ آن‌ها در لیست 18 نفر قرار نگرفت و این بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کنند. *محرم نویدکیا در ابتدای این بازی با عکاسان قدیمی اصفهانی خوش و بش کرد. *تیم پدیده با بنر «یا امام رضا» و تیم سپاهان با بنر «با همدلی و حمایت اصحاب رسانه و هواداران طلایی پیش به سوی افتخار آفرینی» به میدان آمدند؛ تیم سپاهان در حالی با این بنر به زمین آمد که در روزهای گذشته انتقاداتی نسبت به انتخاب مدیر رسانه‌ای این تیم از سوی اصحاب رسانه این شهر وارد شده بود. *همچنین در ابتدای زمین و با توجه به اینکه هفته نخست به نام اهدای خون نام‌گذاری شده بود، رئیس سازمان اهدای خون اصفهان به ورزشگاه آمد و مراسمی کوتاه در این باره صورت گرفت. *هواداران تیم سپاهان همانند گذشته بازیکن گذشته شان را تشویق کردند و شهاب گردان دروازه بان این فصل پدیده که در چند فصل گذشته را در سپاهان توپ زده بود، مورد تشویق هواداران قرار گرفت و او نیز به احساسات هواداران پاسخ داد. *مهرداد محمدی که فصل گذشته را در پست هافبک راست بازی می‌کرد، در غیاب مهاجمان سپاهان در نوک حمله قرارگرفته است. *کریم قنبری که در این فصل به عنوان دستیار عبدالله ویسی به تیم سپاهان اضافه شده است، در اکثر دقایق در کنار زمین تیم را هدایت می‌کند.



  انتهای پیام/63077/ج40/

95/05/05 :: 21:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن