تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817401207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکان 1 - گسترس 1؛ تقسیم امتیازات در شهرقدس :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیکان 1 - گسترس 1؛ تقسیم امتیازات در شهرقدس
پیکان و گسترش فولادی ها در در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانستند بر یکدیگر برتری پیدا کنند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جلالی پس از امتیازات خوبی که در دیدارهای پایانی نیم فصل ابتدایی به دست آوردند امروز در اولین دیدار دور برگشت از گسترش فولاد پذیرایی کردند اما در نهایت نتوانست بر این حریف برتری پیدا کنند و بازی خود را به مانند دور با تساوی اما این بار با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.
پیکان تهران- گسترش فولاد تبریز - ساعت ۱۵ - ورزشگاه شهدای شهرقدس ؛ تماشاگر: 700
داور: وحید کاظمی – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – کوپال ناظمی – ناظر: محمدعلی فروغی.   اخطار:   امیرحسین کریمی(33)، سیامک نعمتی(49) از پیکان؛   بابک حاتمی(49)، داریوش شجاعیان(61)، ده خسوس(90+4) از گسترش فولاد  
ترکیب پیکان:
رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، علی حمودی، هایراپتیان( 44 - آرمان قاسمی)، امیر حسین کریمی( 82- شهریار مقانلو)، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، گادوین منشا و مرتضی آقاخان( 88 - سجاد آشوری).
سرمربی: مجید جلالی   ترکیب گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس_ مرتضی اسدی، بابک حاتمی،سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده،مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، مگنو باتیستا،محمد امین درویشی(83 - محمد اوسانی)،  داریوش شجاعیان و لوسیانوپریرا(17 - یوسف سیدی( 90 - مصطفی اکرامی)) سرمربی: فراز کمالوند   شرح گل‌ها:
1_0(گسترش فولاد): در دقیقه 18 یوسف سیدی یک دقیقه پس از ورود به میدان روی پاس رضا خالقی فر و با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه تیم پیکان را باز کند  
1_1(پیکان): در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه توپ جلوی سیامک نعمتی به زمین برخورد کرد و شوت محکم این بازیکن گل تساوی پیکان را رقم زد.   شرح نیمه اول:   شاگردان جلالی و کمالوند نیمه اول اولین بازی خود در نیم فصل دوم را به تساوی رضایت دادند و در حالیکه هر کدام از دو تیم یک بار موفق به گلزنی شدند به رختکن رفتند. 
دو تیم نیمه اول این دیدار آرام دنبال می کردند و هم پیکان و هم گسترش فولاد توپ را در میانه میدان در جریان قرار می دادند تا اینکه با مصدومیت شیمبا، تبریزی ها مهاجم دیگر تیم شان را به میدان آوردند و موفق به گلزنی شدند، پس از این گل، بازی از سوی هر دو تیم با هیجان بیشتری دنبال می شد و هر دو تیم به دنبال این بودند تا بازهم دروازه دیگری را باز کنند و در این میان پیکانی ها موفق شدند تا پیش از پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشانند و با تساوی راهی رختکن شوند.   دقایق حساس:   دقیقه 2: ضربه سر منشا به آرامی در دستان خسوس جای گرفت. این موقعیت روی ضربه کرنر به دست آمد. دقیقه 15: شوت حاتمی روی یک ضرب ایستگاهی به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 25: روی خطای دو ضرب بازیکنان گسترش فولاد یک خطای دو ضرب در محوطه جریمه نصیب بازیکنان پیکان شد که البته شوت امیرحسین صادقی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 36: ضربه ایستگاهی داریوش شجاعیان با اختلاف کمی از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت. این ضربه به شکل مواج و به قصد سانتر ارسال شده بود. دقیقه 68: پرتاپ اوت بازیکنان تیم پیکان به محوطه جریمه گسترش رسید و در شلوغی محوطه جریمه ضربه آرام منشا در دستان خسوس جا گرفت. دقیقه 70: پیکان دقایقی است که خط ناک ظاهر شده و ضربه نعمتی این بار با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 71: پاس کات بک مرتضی آقاخان از سمت راست با ضربه ابوالفضل ابراهیمی همراه شد و این توپ به شکلی خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 78: ضربه سر منشا باز هم روی پرتاپ اوت دروازه تیم.گسترش را با تهدید روبرو کرد. دقیقه 80: ضربه یوسف سیدی از پشت محوطه جریمه با فاصله راهی اوت شد. دقیقه 89: سانتر یوسف سیدی به شکل خطرناکی عرض دروازه را طی کرد و مهاجم گسترش به توپ نرسید.   حاشیه:   *تماشاگران پانزده دقیقه پیش از شروع دیدار اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند. *بازیکنان تیم پیکان با بنر تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی به زمین وارد شدند. * کادر فنی دو تیم برخورد گرمی پیش از شروع دیدار با یکدیگر داشتند. * پیش از شروع مسابقه به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و درگذشت بازیکن امید تیم نفت تهران یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حاکم شد. * لوسیانو پریرا در دقیقه 12 با مصدومیت روبرو شد و به بیرون از زمین منتقل شد. در هنگام مصدومیت بازیکنی با شکیبا برخوردی نداشت. *نزدیک به 300 نفر این بازی را از نزدیک تماشا می کنند. * شیمبا که با مصدومیت از ناحیه کشاله ران روبرو شده بود جای خود را به یوسف سیدی داد. * وحید کاظمی داور مسابقه در دقیقه 33 بازی را قطع کرد و.به فراز کمالوند تذکر جدی داد. * دو بازیکن تیم پیکان لئون هایراپتیان و امیرحسین صادقی به شدت مصدوم شدند. هایراپتیان در کنار زمین در حال مداوا شدن است و شرایط خوبی ندارد. * مجید جلالی نیز مانند فراز کمالوند به تصمیمات داوری اعتراض دارد و ایستاده بازی را دنبال میکند. * کارت زرد از جیب داور مسابقه به زمین افتاد و درویشی باز یکن گسترش کارت را به او پی داد.

16:55  1395/10/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن