تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816915624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه تخصصی هنر و عکاسی در همدان راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان:
موزه تخصصی هنر و عکاسی در همدان راه اندازی می شود

کراپ‌شده - فرهنگی - صحن شورا همدان


شناسهٔ خبر: 3874960 - پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از راه اندازی موزه تخصصی هنر و عکاسی در فرهنگسرای «نورمحال» شهر همدان خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی خجسته صبح پنج شنبه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان که با حضور تعدادی از هنرمندان عکاس ایران و مجمع عکاسان استان همدان برگزار شد، افزود: فرهنگسرای «نورمحال» در شهر همدان دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای راه اندازی موزه هنر و عکاسی است که در حال حاضر تعمیر و آماده سازی بنای تاریخی آن آماده شده و بزودی پس ازتجهیز راه اندازی می شود. خجسته با اشاره به اینکه در بین فرهنگسراهای ایجاد شده جای فرهنگسرای تخصصی عکاسی خالی بود، اضافه کرد: بنای تاریخی فرهنگسرای «نورمحال» در دو طبقه ساخته شده که یکی از طبقات آن برای اشتغالزایی و طبقه دیگر برای هنر و عکاسی در نظر گرفته شده است. صرف ۷۵۰ میلیون تومان برای مرمت و بازسازی فرهنگسرای «نورمحال» وی با اشاره به اینکه بنای فرهنگسرای «نورمحال» ۳۰۰ متر مربع است، اضافه کرد: تاکنون برای مرمت و بازسازی این بنای تاریخی حدود ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خجسته یادآور شد: براساس پیگیریهایی که توسط کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا انجام شده در بیشتر فرهنگسراها واحدی به اشتغال بانوان بی سرپرست یا بدسرپرست و  توانمندسازی خانواده های این نیازمندان اختصاص یافته است. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشریح گزارشی از وضعیت فرهنگسراها و سالن های ورزشی سطح شهر اظهار کرد: در دور سوم و چهارم شورای شهر همدان  تعداد ۸۱ زمین در مساحتی افزون بر ۳۵۵ هزار و ۱۶۱ متر مربع برای احداث فرهنگسراها و سالن های ورزشی پیگیری و تملک شد که تا کنون از این تعداد ۱۶ فرهنگسرا و سالن ورزشی ساخته و افتتاح شده است. خجسته یادآور شد: بر اساس فعالیت و اقدامات صورت گرفته شهر همدان در مبحث سخت افزاری فرهنگی و ورزشی رتبه نخست کشور را دارد. مدیریت شهری در دور چهارم شورا در تقویت تشکل های مردم نهاد از جمله هنری و هنرمندان شهر رویکرد خوب و مثبتی داشته است علی رضایی دیگر عضو شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه مدیریت شهری در دور چهارم شورا در تقویت تشکل های مردم نهاد از جمله هنری و هنرمندان شهر رویکرد خوب و مثبتی داشته است، افزود: بخش عمده ای از وقت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا برای تشکل های مختلف اختصاص یافته و در این راستا حمایت های خوبی هم صورت گرفته که در مقایسه با دورهای قبل شورا قابل توجه است. علی رضایی با اشاره به اینکه فرهنگسراها بر اساس نیاز اساسی شهر در اختیار تشکل های فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است، گفت: انتظار می رود این تشکل ها نیز بر اساس اولویت شهر نیازها را پاسخ دهند تا بتوان در مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گام موثری را برداشت. وی تاکید کرد: اگر اطلس فرهنگی و ورزشی شهر همدان آماده و بر اساس آن طرح جامع فرهنگی اجتماعی تهیه شود دارای سندی خواهیم بود که از این پس بر اساس آن فرصت های منابع در اختیار ما قرار میگیرد.

معاون احتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان نیز ضمن تشکر از توجه ویژه شورا و پیگیریهای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نسبت به پروژه و برنامه های فرهنگی شهر اظهار کرد: فرهنگسرای «نورمحال» به لحاظ ساختار و فضای کالبدی ظرفیت خوبی برای حوزه هنری و عکاسی است که با مصوبه شورا این فرهنگسرا به موزه تخصصی هنری تبدیل شد. محمد قدیمی به سابقه هنر عکاسی در همدان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با راه اندازی این موزه هنری، مدیریت شهری بتواند گام مثبتی در راستای تقویت و اعتلای جایگاه هنر در پایتخت تاریخ و تمدنایران زمین بردارد. راه اندازی موزه هنری و عکاسی همدان می تواند غرب کشور پوشش دهد قدیمی اضافه کرد: راه اندازی موزه هنری و عکاسی همدان می تواند غرب کشور را نیز در هنر عکاسی به صورت تخصصی زیر پوشش قرار دهد. مدیر مجمع عکاسان استان همدان نیز در این جلسه ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان نسبت به توجه ویژه به هنر و هنرمندان گفت: با ایجاد موزه هنر و عکس،   شهر همدان گام دیگری در استحکام تبدیل این شهر به قطب عکاسی کشور برداشته می شود. مهدی شریفی اضافه کرد: در زمان راه اندازی موزه هنری و عکس همدان، این مرکز میزبان آثار بیش از ۱۴۰ استاد هنرمند عکاس کشور خواهد بو. د. گفتنی است؛ در ادامه این جلسه با اهدای تندیس و هدیه ای از زحمات معیری استاد و هنرمند عکاس ملی در حوزه دفاع مقدس تجلیل شد و پس از پایان جلسه عکاسان حاضر در جلسه به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و معاون اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از موزه هنری و عکس همدان بازدید به عمل آوردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن