تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817437759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت خیمه انقلاب است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
استاندار کرمان
استاندار کرمان با اشاره به اقدامات استان در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی که در استان کرمان در حال انجام است، متفاوت از سایر استان ها است و علاوه بر اقدامات دولتی که در حال اجرا می باشد، استفاده از ظرفیت های مردمی نیز در این اقتصاد بسیار بارز و چشمگیر است که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد. به گزارش ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز 14 شهریورماه در  آیین افتتاحیه نخستین جشواره اسناد و آثار نظم و امنیت کرمان گفت: این نمایشگاه اقدام مناسبی است که جوانان می توانند به گذشته خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه نقش امنیت در جامعه برای هیچ کس پوشیده نیست، افزود: بحث آگاهی و سطح آگاهی مردم مهمترین بخش امنیت می باشد به گونه ای که اطلاع‌رسانی با امنیت جامعه ارتباط مستقیمی دارد و هرآنچه سطح آگاهی ارتقا یابد از تهدیدات نرم و سخت، جامعه و خانواده‌ها تا حدی در امان خواهند بود.

استاندار کرمان ادامه داد: امروزه و با توجه به حضور بنگاه‌های خبری بزرگ در جهان، هیچ خبری از چشم مردم پنهان نخواهند ماند و معتقدیم در شرایط کنونی اگر اطلاع رسانی خبر صحیح و به موقع باشد، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که هر چه اطلاع رسانی با صداقت صورت گیرد، اعتماد مردم بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: هر چه مردم آگاه تر باشند از آسیب ها و خطراتی که در اطرافشان است، در حوزه های مختلف واکسینه و دچار آسیب های اجتماعی نمی شوند.

رزم حسینی با بیان اینکه جهل و نادانی موجب آسیب می شود، تاکید کرد: آنچه که امروز نظام را بیمه می کند، وحدت حول محور ولایت است به گونه ای که ولایت خیمه انقلاب است.

وی با اشاره به اقدامات استان در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی که استان انجام می دهد متفاوت از سایر استان ها است و علاوه بر اقدامات دولتی انجام که می گیرد، استفاده از ظرفیت های مردمی نیز در این اقتصاد بسیار بارز و چشمگیر است که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

استاندار کرمان اظهار کرد: بیش از 11 موسسه ملی را درگیر اقتصاد مقاومتی که در استان صورت گرفته است، کرده ایم که یک کار نو در کشور است و این امر اگر نهادینه و پایدار گردد، استان کرمان چند دهه جلوتر از شرایط کنونی خود خواهد شد.

وی با اشاره به طرح همیاران آب اعلام کرد: امروز مساله آب یک مساله حیاتی برای کشور و به ویژه استان کرمان است به گونه ای که بحث آب استان از اولویت های دولت یازدهم بوده و اولین گام خود را در جهت صرفه جویی برداشتیم.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه شاید باید موضوع آب را زودتر از اقدام می کردیم، ابراز کرد: امنیت پایدار از همراهی مردم بدست می آید.
 



انتهای پیام


یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن