تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه هشدارآمیز «عباس» به دونالد ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نامه هشدارآمیز «عباس» به دونالد ترامپ
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ارسال نامه به دونالد ترامپ، به او درباره خطرات انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس هشدار داده است.
فارس: رسانه های فلسطینی از نامه هشدارآمیز محمود عباس به رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره موضوع انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به قدس خبر دادند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه به دونالد ترامپ، درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس هشدار داد.

ترامپ پیش از این وعده داده بود که همزمان با ورود به کاخ سفید سفارت آمریکا را به قدس انتقال خواهد داد. همچنین چند سناتور آمریکایی طرحی برای عملی کردن این اقدام تقدیم کنگره کرده‌اند.

محمود عباس خطاب به ترامپ گفت: «از شما می‌خواهیم که بیانیه‌تان را اجرایی نکنید، چون وقتی شما می‌گویید می‌خواهید سفارت را به قدس انتقال بدهید ما آن را بیانیه‌ای تعرض‌آمیز می‌دانیم» .

وی همچنین گفت که انجام این اقدام فرایند «صلح» را وارد بحرانی خواهد کرد که غلبه بر آن الزاماً امکان‌پذیر نخواهد بود.

حالا امروز دوشنبه رسانه های فلسطینی از قبیل خبرگزاری «وفا» از ارسال نامه رئیس تشکیلات خودگردان به ترامپ در این باره خبر داده اند.

عباس در این نامه از «خطرات» انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و تاثیر فاجعه بار آن بر راه حل دو دولتی، ثبات و امنیت کل منطقه صحبت کرده است.





تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن