تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817397631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوری: می‌گویند حساس‌ترین گل تاریخ تراکتور را زدم :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوری: می‌گویند حساس‌ترین گل تاریخ تراکتور را زدم
هافبک تراکتورسازی موفق شد با گلی دیدنی سند صعود تیمش به فینال جام حذفی را امضا کند و گل دیدنی‌اش اکنون شاگردان قلعه‌نویی را در آستانه کسب دوگانه‌ فصل قرار داده است. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه خود را مهیای ضربات پنالتی کرده بودند، این محمد نوری بود که با شوتی غیرقابل مهار سند صعود تراکتورسازی را به فینال جام حذفی در یکی از بهترین بازی‌های فصل فوتبال ایران، امضا کرد. کاپیتان سابق پرسپولیس که با حضور در لیگ ستارگان نیز توانسته بود نظر مسئولان را برای بستن بازوبند کاپیتانی را به خود جلب کند، با استفاده از تجربه بالایش توانست شانس تیمش برای قهرمانی در یکی از جام های این فصل را بالا ببرد و اکنون امیدوار است تراکتور در بهترین فصل خود موفق شود دوگانه‌ فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.
نوری در خصوص دیدار جام حذفی و صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها به خبرنگار ما گفت: «از ابتدای فصل یکی از اهداف‌مان قهرمانی در جام حذفی بود و خوشحالیم که اکنون به فینال رسیده‌ایم. 50 درصد را برای کسب جام طی کرده‌ایم و اکنون خود را مهیای موفقیت در این جام خواهیم کرد. اکنون پرونده این بازی برای ما بسته شده است و تمام تمرکزمان روی لیگ برتر است و تا فینال جام حذفی در 25 اردیبهشت فرصت زیادی باقی مانده است.»
وی ادامه داد: «بازی زیبایی بود و در شرایطی که همه تصور می کردند به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد موفق شدیم در ثانیه‌های پایانی به نتیجه مهمی برسیم و از این بابت کاملا خوشحالیم. گلی که زدیم به دل همه چسبید و شخصا خوشحالم که تبریز یکی از خوشحال‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. هواداران بعد از این گل و بازی لطف زیادی به من داشتند و خیلی‎ها می‌گویند این حساس‌ترین گل تاریخ تراکتورسازی بود و البته من نتیجه زحمات تمام بازیکنان را به ثمر نشاندم و امیدوارم در فینال نیز تیم خوب نفت را شکست دهیم.»
نوری که معمولا در اصفهان خوب گلزنی می‌کند، این بار با ضربه‌ای دیدنی رشید مظاهری را مقهور خود کرد و درباره گلی که به ثمر رساند می‌گوید: «آن لحظه به فکرم رسید که دروازه را نشانه بگیرم و از حق نگذریم که توپ خوبی برایم کاشته شد و توپ هم به پایم چسبید. خدا کمکم کرد و توپ هم دقیقا به جایی رفت که کاری از دست کسی برنمی‌آمد. این گل همیشه در ذهنم خواهد ماند و امیدوارم موفق شده باشم گوشه ای از محبت هواداران و اعتماد آنها را جبران کرده باشم.»
وی در خصوص نفت تهران به عنوان رقیب‌شان در فینال جام حذفی گفت: «آنها فوق العاده هستند. مطمئنا نمی‌توانید تیمی که علی دایی را روی نیمکت خود دارد را نادیده بگیرید و آنها با شکست سپاهان و صعود به فینال نشان دادند کاملا مهیا و آماده هستند و نوید بازی سختی را در فینال می‌دهند. با این حال همانطور که گفتم پرونده این بازی برای ما بسته شده است و ما اکنون تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر و بازی‌های پیش رو قرار داده‌ایم و تا آن زمان فرصت زیادی خواهیم داشت و امیدوارم در 25 اردیبهشت با لیاقت کامل به قهرمانی دست یابیم.»
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص حضور احمد نوراللهی و امید عالیشاه در تراکتورسازی و هجمه‌های شکل گرفته در این خصوص گفت: «باید آنها را درک کرد، به هرحال آنها سربازی بودند و وظیفه‌ و دینشان را به کشور انجام خواهند داد. مطمئنا آنها تا زمانی که در پرسپولیس بودند تمام تلاش و توانشان را برای این تیم هزینه کردند و اکنون با تعهد جدید این مساله را در تراکتور نشان خواهند داد. هر دوی آنها جزو بازیکنان باکیفیت فنی بالا و اخلاقی هستند که می‌توانند در این موقعیت تاثیر خوبی در تراکتور داشته باشند. آنها اکنون در تراکتورسازی هستند و مطمئنا می‌دانند از تیمی بزرگ به تیمی بزرگ  آمده اند و برخواسته از فوتبال جوانمردانه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا روزهای خاطره‌انگیزی در تبریز به جا بگذارند.»   نوری در خصوص اتفاقات رخ داده درباره سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس نیز گفت: «من دخالتی در این مورد نمی‌کنم. تنها به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در تیم ملی و پرسپولیس را داشته این را می‌گویم که فوتبال ایران نیاز به تعامل و گذشت دارد. هم برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است و هم کارلوس کی‌روش و در این شکی نیست. مطمئنا فدراسیون فوتبال و مدیران سازمان لیگ و پرسپولیس نقش ویژه ای در برقراری تعامل خواهند داشت و بهترین راهکار را پیش خواهند گرفت که به سود فوتبال ایران باشد. پرسپولیس اکنون با هشت بازیکن ستون اصلی تیم ملی محسوب می‌شود و این تیم نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و موفقیت در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم ملی هم جام جهانی را در پیش دارد و حضور در جام جهانی فوتبال را زنده نگه می‌دارد. با این حال همانطور که گفتم در حیطه وظایف من نیست و دخالتی در آن نمی‌کنم و به عنوان بازیکنی که در تیم ملی و پرسپولیس بوده برای هر دو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تصمیمی منطقی و درست همراه با تعامل و گذشت در این باره اتخاذ شود.»
هافبک موفق تراکتورسازی در خصوص جدایی سروش رفیعی و شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس گفت: «در جریان آن نیستم و امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرد به سود خودش و آینده‌اش باشد. من در این باره اصلا صحبتی با او نداشتم و مطمئنا او باهوش بالا بهترین تصمیم را در این باره خواهد گرفت و فوتبالیست قابلی است و برایش بهترین آرزوها را دارم. او چه در تیم بماند و چه برود خودش می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد و برایش آرزوی موفقیت دارم.»
نوری در خصوص تقابل این هفته تیمش با استقلال خوزستان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر گفت: «بازی‌ها اکنون به حساس‌ترین مرحله خود رسیده و امتیازات ارزش زیادی دارد. مطمئنا ما به هیچ عنوان به تک امتیاز فکر نمی‌کنیم و در تقابل با قهرمان فصل گذشته به پیروزی در زمین این تیم فکر می‌کنیم. آنها تیم خوبی هستند که در بازی رفت هم تراکتور را اذیت کردند اما ما در مسیر هدفی که در پیش گرفته‌ایم به پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم و تک امتیاز به دردمان نمی‌خورد.»

12:11  1395/10/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن