تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816914824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جست‌وجوي جانشين لوزانو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: در جست‌وجوي جانشين لوزانو
پس از به توافق نرسيدن با استويچف، مائورو بروتو، ايگور کلاکوویچ و خاویر وبر سرمربيان سابق ايتاليا، صربستان و آرژانتين به عنوان گزينه هاي جديد واليبال ايران نام برده مي‌شود.
نویسنده : سعيد احمديان 


روزهاي بلاتكليفي نيمكت واليبال كشورمان همچنان ادامه دارد و با منتفي شدن گزينه‌هاي اصلي هدايت تيم ملي، حالا فدراسيون مذاكره با گزينه‌هاي جديد را آغاز كرده و اين روزها نام‌هاي جديدي مطرح شده است، در حالي پروسه انتخاب سرمربي واليبال طولاني شده كه مسئولان فدراسيون انتظار داشتند تا از بين سه گزينه اصلي‌شان يعني آناستازي، استويچف و دي‌جورجي در نهايت يك نفر به پاسخ ايران بله بگويد و به عنوان جانشين لوزانو كارش را آغاز كند. با اين حال آن‌طور كه فدراسيون پيش‌بيني مي‌كرد كار پيش نرفت تا داورزني كه وايت‌برد اتاق كارش اسامي گزينه‌هاي واليبال را به ترتيب اولويت نوشته است، هر روز كه مي‌گذرد روي يكي از گزينه‌ها ضربدر بزند. 
    ***
 پس از به توافق نرسيدن با سه گزينه اصلي كه آخرين آن استويچف بلغار بود، پرونده مربيان ديگري روي ميز رئيس فدراسيون واليبال قرار گرفته و مذاكره با مربيان جديد آغاز شده است، مربياني كه داورزني به صورت رسمي تنها نام بروتوي ايتاليايي را تأييد كرده و از گزينه‌هاي ديگر نام نبرده است. هرچه باشد فدراسيون وعده داده تا قبل از اسفندماه و آغاز پلي‌آف ليگ واليبال، سرمربي تيم ملي واليبال را انتخاب كند تا مربي جديد بتواند فرصتي چند ماهه براي شناخت بازيكنان و انتخاب نفرات مورد نظرش براي تيم ملي كه خرداد‌ماه آينده ليگ جهاني را پيش‌رو دارد، داشته باشد. در حالي با گذشت نزديك به سه ماه از قطعي شدن از جدايي لوزانو از ايران، فدراسيون همچنان به دنبال سرمربي جديد براي تيم ملي واليبال است كه به نظر مي‌رسد فدراسيون برخلاف گذشته، كار سخت‌تري پيش‌رو دارد و زمان بيشتري را صرف انتخاب سرمربي جديد كرده است. سال 93 در حالي بهمن‌ماه خبر جدايي رسمي ولاسكو از ايران اعلام شد كه يك ماه بعد، اسلوبودان كواچ به عنوان جانشين وي معرفي شد. همچنين پس از جدايي كواچ در اواخر شهريور 94 در كمتر از دو ماه و در 25 آبان 94 بود كه رائول لوزانو به عنوان جانشين سرمربي جديد واليبال ايران انتخاب شد. امروز اما پس از گذشت سه‌ماه از جدايي لوزانو، فدراسيون همچنان به دنبال سرمربي است و نفر اول نيمكت واليبال انتخاب نشده است. 
    ***
مائورو بروتو، ايگور کلاکوويچ و خاوير وبر سه‌گزينه‌اي هستند كه گفته مي‌شود فدراسيون مذاكره با اين مربيان را آغاز كرده است. بروتوي ايتاليايي كه بارها براي هدايت ايران ابراز تمايل كرده است، پس از جابه‌جايي چندباره ميان تيم‌هاي باشگاهي مختلف ايتاليا و دو تيم از يونان، از سال 2010 سرمربي تيم ملي ايتاليا شد. او پيش از آن از سال 2005 تا 2010 سرمربيگري فنلاند را تجربه کرده بود و به علاوه چند سالي به عنوان دستيار در تيم ملي ايتاليا کار کرده بود. کسب عنوان بهترين مربي سال 2007 فنلاند از جمله افتخارات بروتو پيش از سرمربيگري ايتاليا بود. وي همچنين به عنوان مربي تيم ملي ايتاليا، طلاي قهرماني اروپا، نقره و برنز المپيک و نقره المپيک را هم به دست آورد. 


کلاکوويچ صربستاني ديگر گزينه هدايت تيم ملي واليبال است. اين مربي 51 ساله‌ اهل مونته‌نگرو سابقه سرمربيگري تيم ملي واليبال صربستان را در دو جام جهاني 2006 و 2014 دارد. او در المپيک‌هاي 2008 پکن و 2012 لندن با تيم ملي صربستان به مقام‌هاي پنجم و نهم رسيده است و دو عنوان نايب‌قهرماني و يک مدال برنز ليگ جهاني به همراه يک عنوان قهرماني و يک نايب قهرماني اروپا در کارنامه خود دارد. سومين گزينه هم خاوير وبر آرژانتيني است. او تا سال 2013 و به مدت پنج‌سال سرمربي تيم ملي واليبال کشورش بود و پس از آن جايش را به ولاسكو داد. وبر در اين مدت با تيم ملي آرژانتين مقام نهم قهرماني واليبال جهان 2010، مقام پنجم المپيک 2012 لندن و چهارمي ليگ جهاني 2011 را کسب کرد. 
    ***
محمود افشاردوست، دبير فدراسيون واليبال در گفت‌وگو با «جوان» با تبريك سال نو ميلادي به هموطنان مسيحي درباره آخرين خبرها درباره انتخاب سرمربي تيم ملي مي‌گويد: «با توجه به توافق نرسيدن با استويچف، مذاكره با مربيان ديگري كه در سطح اول واليبال دنيا مطرح هستند، آغاز شده و اين مذاكرات زمان بر است و بايد تأييد اوليه گرفته شود و در ادامه مذاكره جدي تر صورت بگيرد.» افشاردوست درباره مطرح شدن نام‌هايي مانند کلاکوویچ و وبر، علاوه بر بروتو هم با تأييد ضمني مذاكره با اين مربيان، ادامه مي‌دهد: «به هر حال مربياني كه الان بدون تيم هستند و در سطح جهان مطرح هستند و مدال المپيك و جهاني در كارنامه‌شان ديده مي‌شود و مي‌توانند جزو گزينه‌هاي ايران باشند.» افشاردوست در پايان از معرفي سرمربي جديد تا اسفند خبر مي‌دهد: «تمام تلاشمان همان‌طور كه آقاي داورزني هم اشاره كرده‌اند تا قبل از پلي‌آف، سرمربي جديد انتخاب شود تا وي زمان كافي براي آماده‌سازي تيم ملي جهت مسابقات پيش‌رو در سال آينده داشته باشد.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن