تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798341032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین تکلیف سروش بعد از اردوی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: انگار قرار است سروش رفیعی خبرساز ترین بازیکن لیگ شانزدهم فوتبال ایران باقی بماند؛ رفیعی که ماه‌های گذشته تیتر یک اکثر رسانه های ورزشی بوده، خبر جدیدی درباره‌اش منتشر شده که طبق آن نمی‌تواند با هیچ تیمی در لیگ برتر قرارداد جدید امضا کند؛ نامه‌ای که رفیعی دو ماه قبل مبنی بر 6 ماه اضافه خدمت دریافت کرده و قول بخشش آن را گرفته بود، حالا کار دستش داده و شاید او مجبور شود همچنان به عنوان سرباز به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد.

خبر شوکه‌کننده
 

بعد از پیروزی دراماتیک تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، در حالی که همه اعضای تیم تبریزی مسرور از صعود به فینال حذفی بودند، رفیعی چهره‌ای عبوس به خود گرفته بود؛ او از اتفاقی تلخ خبر داشت که طبق آن نمی‌تواند به تیم دیگری بپیوندد. ماجرا از این قرار است که حدود دوماه پیش نامه‌ای مبنی بر اضافه خدمت 6 ماهه برای رفیعی به باشگاه تراکتورسازی رسید و مدیران باشگاه نیز رفیعی را در جریان این مساله قرار دادند. این بازیکن بعد از دریافت اطلاعات مربوط به این مساله تلاش‌های زیادی کرد تا مورد بخشش قرار بگیرد و مشمول اضافه خدمت نشود. رفیعی در این باره قول‌های لازم را از مسئولان مربوط دریافت کرد و تصورش بر این بود که بعد از بازی با ذوب‌آهن در جام‌حذفی بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با آسودگی به مذاکره با تیم‌های خواهنش بپردازد. او اما با خبری شوکه‌کننده مبنی بر بخشیده نشدن اضافه خدمتش مواجه شد و بر این اساس باید تا اردیهشت‌ماه به عنوان سرباز به کارش ادامه دهد.

قول آجورلو برای حل مشکل رفیعی
 

رفیعی بعد از بازی با ذوب‌آهن نزد مصطفی آجورلو رفت تا درباره مشکلش با مدیرعامل تراکتورسازی صحبت کند. در این جلسه سرپایی آجورلو برای حل مشکل رفیعی قول مساعد داد. مدیرعامل تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: «ما به سروش نیاز داریم اما اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود. به هرحال من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد، اولین کسی هستم که کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد.»

یک اتفاق عجیب
 

در شرایطی مشخص شده رفیعی 6 ماه اضافه خدمت دارد که در گذشته قانون طوری بود که هیچ بازیکنی نمی‌توانست بیش از دو سال به عنوان بازیکن سرباز برای یک تیم نظامی به میدان برود.بدون احتساب اضافه خدمت، سربازی رفیعی آبان‌ماه 95 تمام می‌شود. ابهام درباره او زمان اعزام به خدمتش است. اگر زمان اعزام به خدمت رفیعی را نیم فصل لیگ چهاردهم لحاظ کنیم و قانون مذکور نیز پابرجا باشد، او دیگر نمی‌تواند برای تراکتورسازی هم به میدان برود! در چنین شرایطی مشخص نیست چطور ادامه سربازی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

چرا حالا؟
 

مساله دیگری که درباره سروش رفیعی وجود دارد، این است که چرا حالا که این بازیکن قرار بود آخرین بازی‌اش را برای تراکتورسازی انجام دهد، چنین موضوعی رسانه‌ای می‌شود. آجورلو در صحبت‌هایش اعلام کرده نامه اضافه خدمت این بازیکن را از دوماه قبل دریافت کرده اما آن را رسانه‌ای نکرده است. بهتر بود این نامه در همان زمان منتشر می شد تا تراکتورسازی و رفیعی بتوانند درباره اش تفکر کنند و تصمیمی بگیرند که به سود دوطرف باشد.

انتظار تا بعد از اردوی تیم ملی
 

رفیعی به عنوان یکی از دو بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی، از فردا باید در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. او که با انگیزه زیاد به جمع شاگردان کی‌روش می‌پیوندد، امیدوار است تا بعد از پایان اردوی تیم‌ملی مشکلش حل شود و بتواند در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب کند. او آینده‌ای مبهم پیش‌روی خود می‌بیند و مشخص نیست در کدام تیم‌ به فوتبالش ادامه می‌دهد. سروش حالا امیدوار به بخشش نیروهای مسلح است و از طرفی روی قول مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی حساب باز کرده است. آیا رفیعی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با تیم‌های خواهانش مذاکره کند؟ همه چیز بعد از اردوی تیم ملی مشخص می شود.




۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن