تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817562559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 600 میلیارد تومان بدهی انباشته داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیش از 600 میلیارد تومان بدهی انباشته داریم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستـان با بیان اینکه بدهی‌های انباشته شرکت بیش از 600 میلیارد تومان است، گفت: بدهی‌های شرکت در بخش‌های مختلف مانع آن نشده که خدمات آبفای استان کاهش پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: مشکلات شرکت آبفای خوزستان به دلیل بدهی به پیمانکاران و بدهی‌های جاری، به گونه‌ای بود که شرکت را با مشکلاتی مواجه کرد اما تا به امروز توانسته‌ایم به شکل‌ها و از محل‌های مختلف، بدهی به پیمانکاران که بالغ بر 280 میلیارد تومان بود را پرداخت کنیم.


وی افزود: پیگیر پرداخت بدهی جاری شرکت نیز هستیم تا بتوانیم به نحوی این بدهی پرداخت کنیم.


علیمرادی تصریح کرد: در شرکت آبفا به دلیل بحث بدهی بیمه و مالیات باعث شده تا بخشی از حقوق جاری همکاران که به صورت پیمانکاری با ما همکاری می‌کنند به تعویق بیفتد و ما قادر به پرداخت آن نباشیم.


وی گفت: بدهی‌های جاری این شرکت مانند بدهی‌های بازنشسته‌ها، بدهی‌های سنوات، امور مالیاتی و تأمین اجتماعی باید پرداخت شوند زیرا مشکلات جدی را در حین کار و اجرا برای شرکت آبفای خوزستان به وجود می‌آورد.


علیمرادی عنوان کرد: بعضاً حساب‌های شرکت به دلیل این بدهی‌ها مسدود است اما بخش‌های مختلفی که از ما طلب دارند، تعامل خوبی با آبفا داشته‌اند و در این زمینه سعی کرده‌ایم تا این بدهی‌ها را با تأمین از منابع مختلف از جمله افزایش درآمدهای داخلی پرداخت کنیم تا این بدهی‌ها کمتر شوند.


وی ادامه داد: خدمات‌رسانی شرکت آبفای خوزستان در بحث کمی و کیفی آب نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء پیدا کرده و برنامه‌های خوبی برای سال‌های آینده در نظر داریم.


علیمرادی اظهار کرد: برای سال 96 مشکلات آب استان بسیار کمتر از سال‌های گذشته خواهد شد و اعتقاد داریم در این شرایط سختی مالی، می‌توانیم با تدبیر و درایت همه همکاران، خدمات شرکت را در بخش آب و فاضلاب ارتقا دهیم.


وی گفت: بدهی‌های انباشته و جاری شرکت، توان مدیریت سیستم برای انجام کار و خدمات را می‌گرفت اما همت و تلاش همکاران بود که به ما کمک کرد تا بتوانیم به انجام خدمات در استان بپردازیم.


علیمرادی عنوان کرد: تعامل همه‌جانبه میان مسئولان استان و تحمل همکاران در آبفا باعث شد تا بتوانیم بدون کاستی خدمات، به انجام کارها در استان بپردازیم و هیچ خللی در این زمینه به خدمات آبفای خوستان وارد نشود و اگر این مسائل نبود، شرکت آبفا یک شرکت ورشکسته بود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستـان خاطرنشان کرد: آرام آرام به سمتی می‌رویم تا شرکت به مسیر اصلی خود بازگردد و بتواند به خوبی به مردم استان خدمت کند و شتابی در این زمینه ایجاد شود.




۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن