تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817224417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: اگر زلاتان به اندازه مسی و رونالدو پنالتی می‌زد شرایط فرق می‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مورینیو: اگر زلاتان به اندازه مسی و رونالدو پنالتی می‌زد شرایط فرق می‌کرد
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد عنوان کرد زلاتان ایبراهیموویچ در سال جاری از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کمتر پنالتی گل زده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد امروز (شنبه) باید در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست برابر میدلزبورو به میدان برود.


ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت‌: من و آیتور کارانکا دوستان خوبی برای هم هستیم ولی می‌دانم امروز او برای برد به اینجا خواهد آمد و البته من هم می‌خواهم تیمم برنده مسابقه شود. امروز تنها روزی است که دوست دارم تیممان شکست بخورد. من برای کارانکا احترام زیادی قائل هستم. شنیدم او می‌خواهد بعد از مسابقه دیداری با من داشته باشد و گپ دوستانه‌ای بزنیم ولی بهتر است او این کار را قبل از شروع مسابقه انجام بدهد زیرا اگر بعد از بازی دیدار کنیم، بدون شک حال یکی از ما بد خواهد بود.


سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره دلیل بازی نکردن ممفیس دپای، هافبک ۲۲ ساله و هلندی تیمش نیز گفت‌: او در فصل گذشته هم در ترکیب ثابت قرار نداشت. این به این خاطر نیست که او افت کرده است. باید بگویم  در چند ماه گذشته تصمیم خودم را درباره او که می‌خواهد در ژانویه تیم را ترک کند، تغییر دادم. به همین خاطر او در ترکیب قرار نمی‌گیرد. منتظر پیشنهاد خوب برای دپای در ژانویه هستیم تا این بازیکن را در اختیار تیم دیگری قرار بدهیم. اگر بدانم بازیکنی دلش با تیم نیست و قصد رفتن دارد، دیگر کاری از من بر نمی آید. هنریک مخیتاریان، جسی لینگارد و آنتونی مارسیال، بازیکنانی بودند که امسال در مقاطعی در ترکیب قرار نمی گرفتند ولی آنها رفته رفته توانستند فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کنند اما بازیکنی که بخواهد تیم را ترک کند، دیگر نباید این انتظار را داشته باشد که در ترکیب حضور یابد.


آقای خاص در پایان درباره وضعیت زلاتان ایبراهیموویچ، گلزن نخست خود در این فصل به صحبت پرداخت و اظهار کرد: می دانم بازی‌های بسیار فشرده‌ای در انتظار ماست و اگر ایبراهیموویچ مصدوم شود، برای ما فاجعه خواهد بود. فوتبال اما فوتبال است و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. او در سال ۲۰۱۶ موفق به زدن ۵۰ گل شده است ولی این را در نظر بگیرید بازیکنانی مثل مسی و یا رونالدو در لیگ اسپانیا، چندین گل را از روی نقطه پنالتی‌ به گل تبدیل کردند. ایبراهیموویچ ۱۸ گل تاکنون برای ما به ثمر رسانده است که فقط یک گل آن از روی نقطه پنالتی‌ بوده است. این به خوبی نشان می‌دهد که در چه جایگاهی در تیم ما دارد. بدون شک مراقبت ویژه‌ای از زلاتان خواهیم داشت تا او بتواند بیشترین کارایی ممکن را در بازی‌های فشرده لیگ برتر داشته باشد.


مورینیو همچنین تایید کرد لوک شاو به دلیل مصدومیت در بازی برابر میدلزبورو غایب خواهد بود و وین رونی نیز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.




۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن