تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راموس – واران؛ زوج کامل خط دفاعی کهکشانی‌ها :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راموس – واران؛ زوج کامل خط دفاعی کهکشانی‌ها
با توجه به احتمال فراوان جدایی په په، به نظر می رسد در سالهای آینده زوج واران و راموس در قلب خط دفاعی مادریدی ها خودنمایی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد په په تاکنون رخ نداده و با توجه به اتمام قرارداد مدافع پرتغالی در سال 2017، احتمال جدایی او روز به روز بیشتر می شود.   اما به نظر می رسد ترکیب واران و راموس می تواند زوجی مناسب برای خط دفاعی کهکشانی ها در آینده باشد و ترکیبی ایده آل و تمام و کمال را در اختیار زیدان بگذارند.    

    با قدرت بدنی راموس و سرعت واران، کهکشانی می توانند شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل جاری را تجربه کنند. هر دو مدافع در جنگ های هوایی از تبحر ویژه ای برخوردارند و می توانند با قدرت سرزنی، رئال مادرید را در محوطه جریمه خودی از هر گونه آسیبی مصون سازند.   حضور واران  در ترکیب زیزو و قدرت حفظ توپ او باعث می شود کهکشانی ها راحت تر بتوانند حملات خود را خط دفاعی شروع کنند و راموس نیز که در سالهای اخیر تخصص خود را در حوطه جریمه حریفان و گلزنی در دقایقی حساس به کرات ثابت کرده است.   همچنین زوج راموس و واران را می توان ترکیبی از تجربه و جوانی دانست که می توانند حتی روزهای بهتری از سال 2016 را برای لوس بلانکوس رقم بزنند.

11:51  1395/10/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن