تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817482994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد سوم یا بی شکستی نهم! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برد سوم یا بی شکستی نهم!
ذوب آهن و تراکتورسازی که بی تردید 2 تیم از 3 تیم برتر حال حاضر فوتبال ایران را ساخته اند، در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جذابیت بازی بین آنها بسیار بالا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن بعد از حذف 2 تیم تبریزی حالا به مصاف تیم سوم تبریزی ها خواهد رفت. باید دید ذوب آهن در این بازی سومین تیم تبریزی را خواهد برد یا این که بی شکستی تبریزی ها برابر تیم فوتبال ذوب آهن به 9 بازی خواهد رسید!
1-تراکتورسازی در 15 بازی لیگ برتر برابر ذوب آهن در 8 سال اخیر صاحب 6 برد، 6 مساوی و 3 باخت شده است و با 22 گل زده و 19 گل خورده عملکرد بهتری دارد.
2-تراکتورسازی و ذوب آهن در نیم فصل دوم سال گذشته و در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی بسیار خوب داشتند اما امسال تنها ذوب آهن در آسیا حضور دارد و تراکتورسازی راهی به آسیا پیدا نکرده است.
3- 105روز قبل در اصفهان تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن برای دوررفت مسابقات لیگ به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم فوتبال ذوب آهن برابر تراکتورسازی در خانه 2-1 بازنده شد.
4-ذوب آهن 2 بار متوالی قهرمان جام حذفی شده است و اگر امسال هم قهرمان شود اولین تیم تاریخ فوتبال کشورمان است که 3 بار متوالی قهرمان مسابقات فوتبال جام حذفی شده است.
5-تراکتورسازی برای آخرین بار در روز 3 شهریور 91 برابر ذوبی ها بازنده شد. تراکتور در این بازی 3-1 بازنده شد اما از آن پس دیگر هیچ گاه برابر تیم فوتبال ذوب آهن بازنده نشده است که نمونه آن آخرین بازی 2 تیم بوده که طی آن ذوب آهن برابر تراکتورسازی در خانه شکست خورده است. آنها 8 بار برابر ذوب آهن نباخته اند.
6-تراکتور سازی در سال 1392 برابر تیم فوتبال مس کرمان در کرمان برنده شد و اولین جام تاریخ فوتبالش را با برد و قهرمانی در این مسابقه و این دوره از رقابت ها گرفت.
7-تراکتورسازی در 2 هفته گذشته با 2 تیم دیگر جام حذفی بازی کرده و برابر نفت 2-0 برنده و برابر سپاهان 2-1 بازنده شده است. ذوب آهن اما در 6 هفته اخیر صاحب 5 برد و یک مساوی شده است.
8-در 2 بازی گذشته، تیم ذوب آهن برابر ماشین سازی و گسترش فولاد از تبریز برنده شده است. برد در خانه برابر تراکتورسازی باعث می شود که در یک جام یک تیم 3 تیم لیگ برتری از یک شهر را برای اولین بار ناکام کند.
9-تراکتورسازی با 24 گل و ذوب آهن با 23 گل، بهترین خطوط حمله را در مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران دارند و با این حمله وران برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   10-ذوب آهن تنها تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی است که 2 لیگ برتری را شکست داده است. ماشین سازی و گسترش این 2 تیم بوده اند، در آن سوی تراکتورسازی هم تنها تیمی بوده که تا این مرحله هیچ گاه با لیگ برتری ها بازی نکرده است!

17:21  1395/10/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن