تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798426802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا تراکتوری‌ها به‌جای رفع نقص ورزشگاه‌شان به ما فشار آوردند؟ سمندر: تعامل یکطرفه نمی‌تواند پایدار بماند/با فضای تنش آمیز بدنبال رسیدن به اهدافشان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: چرا تراکتوری‌ها به‌جای رفع نقص ورزشگاه‌شان به ما فشار آوردند؟سمندر: تعامل یکطرفه نمی‌تواند پایدار بماند/با فضای تنش آمیز بدنبال رسیدن به اهدافشان هستند
خبرگزاری فارس: سمندر: تعامل یکطرفه نمی‌تواند پایدار بماند/با فضای تنش آمیز بدنبال رسیدن به اهدافشان هستند
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نسبت به رواج بی اخلاقی در فوتبال استان هشدار داد.

غلامرضا سمندر در گفت‌و‌گو با فارس، در واکنش به انتشار نامه عدم امکان برگزاری دیدارهای تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل، این قبیل رفتارها را بی اخلاقی قلمداد کرد و اظهار داشت: رسانه ای شدن نامه اداری و مدیریتی به هیچ وجه منطقی و قابل توجیه نیست، چرا که چنین اقداماتی علاوه بر اینکه کمکی به حل مسأله بوجود آمده نمی‌کند بلکه باعث ایجاد فضای تنش آمیز و حاشیه می‌شود.
سمندر با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد تبریز از بدو تاسیس همواره به دور از حاشیه به فعالیت در عرصه فوتبال پرداخته، افزود: درخصوص موضوع ورزشگاه متاسفانه شرایط و جوسازی‌ها به گونه‌ای رقم خورد که احساسات را بر منطق و خرد غلبه ساخت.
وی ادامه داد: موضوع بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز امری نبود که بصورت ناگهانی در دستور کار قرار گیرد، از این رو، تمامی مسئولان مرتبط، از چندین ماه قبل از این موضوع اطلاع داشتند .
غلامرضا سمندر خاطر نشان کرد: طی یک ماه اخیر انواع و اقسام جوسازی‌ها علیه باشگاه گسترش فولاد تبریز صورت گرفت که همگی با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهت دستیابی به اهداف اجرا شده است.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تعامل و همکاری این باشگاه با تیم های دیگر تبریز، امری ثابت شده است، اضافه کرد: همه فوتبال دوستان طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌اند که گسترش فولاد تبریز در زمینه های مختلف تعامل اغلب یکطرفه ای را با تیم تراکتور سازی داشته است.
وی انتقال بازیکنان ارزشمند و مورد نیاز گسترش فولاد به تراکتور سازی را یکی از مهم ترین موارد تعامل برشمرد و تصریح کرد: همانگونه مالک محترم باشگاه، همیشه عنوان کرده، تراکتورسازی تیم اول شهرمان است و تقویت برای موفقیت بیش از پیش این تیم را وظیفه ای در قبال هواداران و عموم مردم شهرمان می دانیم. این امر تا به حدی برای ما حائز اهمیت بوده که در برهه‌های مختلف با انتقال چند بازیکن به تراکتور، شاهد افت تاکتیکی و به تبع آن، نزول جایگاه تیم مان بوده‌ایم ولی همچنان خودمان را درکنار این تیم حفظ کرده ایم.
سمندر، بررسی موضوع در اختیار قرار دادن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برای برگزاری دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را تصمیمی فراتر از مدیریت باشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه ما در داخل شرکت بنیان دیزل قرار دارد، هر گونه بهره برداری از این مجموعه باید با تایید و اعلام موافقت هیئت مدیره این شرکت صورت پذیرد که موضوع مذکور نیز از همین طریق مورد بررسی قرار گرفت.
غلامرضا سمندر با اعلام اینکه باشگاه تراکتورسازی، پیش از ظهر  پنج‌شنبه 31 تیر - نامه درخواستی خود مبنی بر در اختیار گرفتن ورزشگاه بنیان دیزل را به باشگاه گسترش فولاد، ارسال نمود، بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، نامه مذکور را در اسرع وقت جهت اعلام نظر به مدیر عامل شرکت بنیان دیزل ارجاع دادیم که هیئت مدیره این مجموعه نیز برای تعیین تکلیف هر چه زوتر موضوع، جلسه ای را بصورت فوق العاده برگزار کرده و با برشمردن موارد مختلف ، مراتب مخالفت خود را اعلام کردند و ما نیز عصر همان روز (پنج‌شنبه 31 تیر) موضوع را به صورت کتبی به اطلاع باشگاه تراکتورسازی رساندیم تا با توجه به محدودیت زمانی تا شروع مسابقات، در پیگیری موضوع تسهیل صورت گیرد.
سمندر درخصوص دلایل و موارد مخالفت شرکت بنیان دیزل با این موضوع، عنوان داشت: همانطور که در نامه انتشار یافته، ذکر شده، شرکت بنیان دیزل، با پیش بینی استقبال به مراتب فراتر از ظرفیت، هواداران تراکتور از بازی های این تیم و همجواری ورزشگاه با کارخانه و شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری دریک بدلیل بروز مشکل در روند کاری و ریسک بالای حفظ نظم و امنیت مجموعه و همچنین امکان ایجاد خلل در روند کاری شرکت‌ها و کارخانه های دیگر منطقه، با این موضوع مخالفت کرد.
سمندر ادامه داد: البته پیش از این طی جلسات متعدد در حضور مسئولان اجرایی استان، با ارایه توضیح درخصوص عدم امکان و محیا نبودن شرایط میزبانی این ورزشگاه از خیل عظیم هواداران پرشور شهرمان، دشواری اجرای این امر را به اطلاع مسئولان مربوطه رسانده‌ایم که فرماندار محترم شهرستان تبریز نیز در اظهارات رسانه‌ای شان، این موضوع را تایید نمودند. وی یادآور شد: بیش از یکماه پیش، طی صورتجلسه ای با حضور مدیران باشگاه، هیأت فوتبال و مسئولان اداره ورزش و جوانان و فرماندار، مقرر گردید که تیم فوتبال تراکتورسازی تا موعد آماده سازی ورزشگاه یادگار امام، در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان حریفان باشد، حال سوالی که باید پرسید این است که طی این مدت چرا به جای اقدام برای رفع نواقص این ورزشگاه، تمرکز را بر فشار علیه گسترش فولاد برای در اختیار ورزشگاه بنیان دیزل قرار داده‌اند؟ ضمناً، با در نظر داشتن اینکه صرفا در تمرینات اخیر تیم تراکتورسازی بیش از 5 هزار نفر حاضر شده، عزیزان با چه استدلالی خواهان برگزاری بازی های این تیم را در ورزشگاهی هستند که حداکثر ظرفیت آن 5 هزار نفر است؟ محبوبیت این تیم امری اثبات شده برای همگان است و میزان حمایت از آن در ابتدای فصل برای ایجاد انگیزه بیشتر، مطمئناً چندین برابر ظرفیت ورزشگاه بنیان دیزل خواهد بود، در همین راستا ضمن احترام به هوادارانی که بدنبال حمایت از تیم محبوب خود هستند، باید زمینه حفظ شأن و تسهیل اجرای هر چه بهتر این امر را فراهم کرد. غلامرضا سمندر با اشاره اینکه تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز طی نیم فصل اول رقابت های فصل پیش روی لیگ برتر، 9 دیدار را در ورزشگاه اختصاصی میزبانی خواهد کرد، اظهار داشت: چنین حد استفاده از زمین این ورزشگاه بی سابقه است و مطمئناً شرایط نگهداری و حفظ کیفیت آن، به مراتب دشوار از گذشته خواهد بود حال اگر چند بازی دیگر تیم ها نیز در این زمین انجام شود بی‌تردید شاهد نابودی آن خواهیم بود.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش با ابراز امیدواری نسبت به رعایت اخلاق و روحیه پهلوانی در فوتبال استان، ابراز داشت: تعامل یکطرفه هیچ موقع پایدار نیست و نمی توان همیشه از یک طرف توقع ارایه خدمات داشت بلکه برطرف کردن متقابل نیاز ها، تعامل و همکاری را تداوم می بخشد و امیدارم دوستان پیروی از اصول اخلاقی و حرفه ای فوتبال را بر حاشیه سازی و ایجاد فضای متشنج ترجیح دهند. انتهای پیام/آ

95/05/01 :: 19:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن