تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تایید فیفا، میزبانی به ایران برمی‌گردد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: با تایید فیفا، میزبانی به ایران برمی‌گردد
اگر جلسه میانجیگری بین ایران و عربستان نتیجه مثبتی به دنبال داشته باشد میزبانی به ایران برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر و بر اساس تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا نمی توانند در کشورهای خود میزبان یکدیگر باشند و باید در کشور بی طرف به مصاف هم بروند که این مورد اعتراض جدی فدراسیون فوتبال ماست.
به همین خاطر دو نماینده از دو کشور به جلسه میانجیگری به سویس دعوت شده اند که میزبان آن فیفا خواهد  بود. اگر این جلسه نتجیه مثبتی به دنبال داشته باشد میزبانی به ایرانی ها برمی گردد. در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال گفته از کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خواهد کرد.
ایرانی ها با ذهنیت رفع این مشکل در جلسه فیفا حاضر می شوند. دیروز دکتر علیرضا اسدی – دبیر کل فدراسیون فوتبال هم گفته بود ما برای رفع این مشکل به سویس خواهیم رفت.
احتمال اینکه در فصل جاری میزبانی به تیم های ایرانی و عربستانی برگردد زیاد است. البته در حال حاضر AFC از باشگاه  های ایرانی و عربستانی خواسته کشور ثالث را برای میزبانی از یکدیگر معرفی کنند.
گفتنی است فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا 3 اسفند آغاز می شود و جلسه فیفا هم 27 دی برگزار می شود.

10:22  1395/10/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن