تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816995086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نظام اسلامی طبقه جدا از مردم نداریم - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
نشست خبری سردار نقدی به مناسبت هفته بسیج
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در نظام اسلامی طبقه جدا از مردم نداریم و همه متمرکز هستند. به گزارش ایسنا منطقه کویر، سردار محمدرضا نقدی در مجمع عالی بسیج شهرستانی ناحیه حضرت رسول (ص) سپاه شهرستان کرمان با اشاره به اینکه فلسفه‌ مجامع بسیج همان سبک مدیریت اسلامی و الگوی اسلامی پیشرفت است، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه یکی از مسائل مهم است، نه فقط به معنای انتخابات و راهپیمایی، بلکه در همه شئون.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی طبقه جدا با مردم نداریم و همه متمرکز هستند، افزود: شهید رجایی می‌فرماید کابینه 36 میلیونی یعنی مردم باید مشارکت داشته باشند و اصل امر به معروف و نهی از منکر هم بر همین اساس است.

نقدی تصریح کرد: با این کار بهره‌وری جامعه بالا می‌رود، مجامع محلی اطلاع کامل از فرصت‌ها دارند و از آنها می‌توان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر تصمیمات محلی شود، بهره‌وری بالا می‌رود، بیان کرد: فلسفه‌ مجامع این است که بسیجیان دور هم جمع شده و محله را اداره کنند، صاحب‌نظران محله به میدان بیایند تا برای جمعیت ده‌ها میلیونی برنامه‌ریزی شود و قوام مجامع بیشتر شود و در نتیجه تاثیرگذاری آنها بهتر می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید بر اساس چشم‌اندازی که برای آنها نوشته شده جلو بروند و محله را اصلاح کنند و ما اعتقاد به تصمیم‌گیری غیر متمرکز داریم.

وی افزود: آنچه در مجامع بسیج تصمیم‌گیری می‌شود، برای ما حجت است؛ زیرا به ولایتمداری و ایمان اعضای مجمع شک نداریم و علاوه بر آن از همه بهتر منطقه خود را می‌شناسند.

نقدی با بیان اینکه باید برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان در مجامع با خلاقیت و نوآوری راهکارهای لازم ارائه دهید، گفت: با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی بعد از ابلاغ رهبر معظم انقلاب، واحدهای تولید کوچک را با ظرفیت‌های پنهان موجود راه‌اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: طی سه سال گذشته 230 هزار شغل در این واحدهای تولیدی کوچک ایجاد شد که یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردند و با سرمایه‌های اندک ایجاد شدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: با توجه به اینکه فاصله تولید کننده نمونه و متوسط در برداشت محصولات کشاورزی از واحد سطح زیاد است در راستای علمی کردن کشاورزی اقداماتی انجام داده‌ایم.

وی گفت: در حال حاضر نیروهای بسیج در حال انتقال دانش به کشاورزان هستند تا بتوانیم طی دو سال آینده شاهد افزایش قابل توجهی از تولیدات باشیم.

نقدی افزود: ایجاد صنایع تبدیلی کوچک روستایی و خانگی از دیگر موارد مهم است که هر شهر می‌تواند مجموعه‌ای از صنایع تبدیلی کوچک مجتمع باشد و اقتصاد و اشتغال خود رونق دهد. انتهای پیام


پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن