تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح حذف پایان نامه از دوره کارشناسی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مقطع کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد رضا مخبر ذزفولی گفت: باید درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد. وی با اشاره به آمار تخلفات علمی گفت: در خصوص مقالات نمایه شده کشور که دارای تعداد بسیار قابل توجهی هستند عدد تخلفات بسیار کم بود که بخش مهمی از این تخلفات نیز ناشی از عدم آگاهی از مقررات است. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در بیش از 300 هزار پایان نامه موجود در کشور میزان تخلفات بسیار کم است و مقرر شد مرکز ثبت این پایان نامه ها در وزارت علوم تشکیل شود. همچنین حدود 6 الی 7 درصد پایان نامه ها بر اساس مطالعه میدانی صورت گرفته در این تحقیق دارای اشکال بوده اند.




چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 16:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن