تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817358020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات مشابه در محلات تهران/ برقراری عدالت در محله اسلام آباد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نایب رییس شورای شهر تهران اعلام کرد:
مشکلات مشابه در محلات تهران/ برقراری عدالت در محله اسلام آباد

مرتضی طلایی


شناسهٔ خبر: 3862566 - چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
جامعه > شهری

.jwplayer{ display: inline-block; } نایب رییس شورای شهر تهران از محله اسلام اباد در منطقه دو بازدید و به اهالی قول داد مشکلات این محله تا رسیدن به نتیجه دنبال کند . به گزارش خبرگزاری مهر، اهالی محله اسلام آباد واقع در منطقه ۲ تهران، مرتضی طلایی نایب رییس شورای شهر تهران بودند. مرتضی طلایی، رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در جمع اهالی این محله گفت: جایگزینی ضلع جنوبی برج‌های آتی‌ساز با محله اسلام آباد، عدالت نسبی را در این منطقه برقرارمی کند.  محله اسلام آباد بیش از ۲ دهه است که با مشکلاتی همچون ندادن مجوز ساخت و ساز و نداشتن سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و نداشتن انشعاب آب روبروست و تا به امروز این مشکلات از ارگان‌های مختلفی پیگیری شده اما به نتیجه نرسیده است. به همین منظور شورایاران این منطقه طی جلساتی که با شورای شهر تهران داشتند درخواست پیگیری این مشکلات را از سوی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر مطرح کردند.
 
طلایی با اشاره به اینکه بررسی این مشکلات و آسیب‌ها از این بابت مورد مسرت است که زمینه ساز آشنایی و گفتگو با همشهریان می‌شود، افزود: از سوی دیگر مکدر می‌شوم که در حال حاضر دستمان بسته است و نمی‌توانیم کاری برای این منطقه انجام دهیم در حالی که می‌شود در این خصوص چاره‌اندیشی کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: بعدازظهر در محله شهرک بوعلی بودیم و من آنجا عرض کردم که بعد از ۳۰ سال شهرداری تهران برای کارکنان خود شهرکی احداث کرده بود و ما بعد از گذشت سی سال توانستیم برای این واحدها سند صادر کنیم، ما نباید بابت صدور این سندها خوشحال باشیم بلکه باید عذرخواهی کنیم، کاری که امروز انجام شد می‌توانست سی سال پیش انجام شود.
 
مشکلات یک محله طلایی با اشاره به اینکه مشابه مشکلات محله شما در بسیاری از محلات دیگر وجود دارد، افزود: متاسفانه با اجرای بزرگراه شهید چمران شکاف و فاصله‌ای میان دو محله ایجاد شد و یکی از محلات با تملک، بازسازی و نوسازی حدود ۷۰تا ۹۰ درصد از مشکلاتشان برطرف شده اما محله دیگر به همان صورت باقی مانده است.  نایب رییس شواری شهر تهران با اشاره به اینکه از نگاه ما رعایت قانون و حق شهروندی بسیار مهم است و امنیت نیز برای ما در اولویت قرار دارد، افزود: ما چیزی مغایر با قانون و ضوابط نمی‌خواهیم. ما از طراحان طرح تفصیلی، شهردار و اعضای شواری اسلامی تقاضا داریم که تکلیف اهالی این محله را مشخص کنند. وی توضیح داد: اگر شهرداری اعتقاد دارد که ساخت وساز در این محدوده جان ساکنان را به خطر می‌اندازد باید هم‌تراز با آن جایگزینی تعیین کنند. البته خبرهایی نیز در این خصوص وجود دارد از جمله آنکه در ضلع جنوبی آتی‌ساز حدود ۷ هزارمتر زمین وجود دارد که برای خود شهرداری است و مقرر شد که برای مسکونی بارگزاری شود.
  
نباید مردم را معطل بگذاریم طلایی افزود: سعی داریم این طرح در کمیسیون ماده ۵ به تصویب برسد تا روزنه امیدی برای ساکنان این محله و عدالت نسبی برقرار شود. نایب رییس شواری شهر تهران اظهار داشت: نباید مردم را معطل بگذاریم واین شیوه رفتار کردن در شان مردم نیست وباید هرچه سریعتر این موضوع پیگیری شود.
 
وی ادامه داد:  بنده اعتقاد دارم اگر نمی‌توانیم مشکلات این حوزه را یک شبه حل کنیم اما می‌توانیم پیگیر آن باشیم و از سوی دیگر نباید در حوزه خدمات کم بگذاریم و کارهای دیگر را باید انجام دهیم.
 
تا انتها پیگیر مشکلات هستم نایب رییس شواری شهر با اشاره به اینکه توان شهرداری تهران برای نوسازی و باسازی بافت‌های فرسوده محلات تهران بیش از ظرفیت فعلی است، گفت: انتظار وتوقع ما از شهرداری تهران این است که در همین دوره که مسئولیت شهرداری را برعهده دارید تدبیری انجام دهید و هرچه سریعتر بازسازی این محله‌ها را در اولویت قرار دهند. بحران مدیریت، بزرگترین مشکل کشور است نایب رییس شواری شهر تهران اظهار داشت: تنها مشکل بزرگ در کشور بحران مدیریت است و در کشور با کمبود مدیر کارآمد، انقلابی، جهادی روبرو هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه اگر مدیریت کشور در هر سطحی عالمانه، آگاهانه با بصیرت، با برنامه‌ریزی و دقت انجام شود افزود: در صورتی که مدیران وظایف خود را درست انجام دهند بخش قابل توجه ای از مشکلات به وجود نمی‌آید که بخواهیم آنها را حل کنیم.

 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن