تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817443720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملک‌محمدی: دوپینگ باباجان‌زاده شهریور به ما اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: تورج ملک محمدی درباره دوپینگ بشیر باباجان‌زاده، سنگین وزن تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی ایران، اظهار کرد: چند مورد در رابطه با این خبر باید بگویم تا نکات مبهم بر طرف شود. اول این که این دوپینگ هیچ ارتباطی با المپیک ریو ندارد و حتی در روزی که باباجان‌زاده وارد ریو شد از او تست گرفتند که جوابش منفی بود. در غیر این صورت اصلا نمی‌گذاشتند او در  المپیک 2016 کشتی بگیرد.

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی افزود: بحث دیگر این است که این تست دوپینگ هیچ تاثیری بر قهرمانی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام جهانی شیراز ندارد، چرا که طبق قانون اگر تست سه ورزشکار در رقابت‌های تیمی مثبت شود آن تیم حذف می‌شود.

وی درباره علت تاخیر هشت ماهه در اعلام دوپینگ باباجان‌زاده، گفت‌: این موضوع در دست فدراسیون یا نادو نیست،‌ بلکه مدیریت آن بر عهده آژانس جهانی مبازه با دوپینگ است. نمونه‌گیری انجام شده از باباجان‌زاده در جریان جام جهانی شیراز و توسط ماموران ایرانی نادو که معتمد آژانس جهانی هستند گرفته شد و نمونه ها به خارج از کشور ارسال شد. حال آن‌ها می‌توانند نتایج را هر زمان که قطعی شد اعلام کنند. بنابراین این موضوع در دست ما نبوده است.

ملک محمدی افزود: البته شهریورماه امسال به فدراسیون کشتی اعلام شد باباجان‌زاده دوپینگ کرده است، اما بر اساس قانون تا زمانی که رای قطعی صادر نشود ما نمی‌توانستیم آن را اعلام کنیم. در حال‌ حاضر رای قطعی اعلام شده و او به دلیل ارتکاب به دوپینگ با محرومیت چهار ساله از حضور در کشتی مواجه شده است. بر همین اساس نیز ما این رای را اعلام کرده‌ایم!

ملک محمدی با تاکید بر این که دوپینگ باباجان‌زاده ناخواسته و بدون عمد بوده است، گفت‌: سنگین وزن‌های کشتی در جهان از پودرهای مختلف خوراکی استفاده می‌کنند و ممکن است یکی از این پودرها باعث دوپینگ باباجان‌زاده شده باشد. پس نمی‌توان با قطعیت گفت‌ که او با قصد و نیت چنین کاری را انجام داده است. این موضوع درس عبرتی برای سایر کشتی‌گیران باشد تا از هر پودر خوراکی استفاده نکنند.

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی افزود: من شب و روز با باباجان‌زاده در اردوهای تیم‌ ‌ملی حضور داشتم و مطمئن باشید که او ناخواسته مرتکب دوپینگ شده است.

ملک محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون کشتی دوپینگ باباجان‌زاده را اعلام نکرده و پس از رسانه‌یی شدن آن اقدام به علنی شدن آن کرده است، گفت‌: همان‌طور که گفتم این موضوع شهریورماه به ما اعلام شد، اما چون رای قطعی صادر نشده بود نمی‌توانستیم آن را رسانه‌یی کنیم. زمانی که تست A یک ورزشکار مثبت می‌شود در صورتی که خود آن ورزشکار درخواست کند و هزینه آن را نیز بپردازد از او تست B گرفته می‌شود، اما باباجان‌زاده درخواست چنین تستی نداشت و در نهایت رای برای محرومیت چهار ساله او قطعی شد و ما آن را نیز اعلام کردیم.



۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن