تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817544616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب شعر انقلابی در شیراز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره بین المللی شعر انقلاب
شب شعر انقلابی در شیراز برگزار شد

جشنواره شعر انقلاب


شناسهٔ خبر: 3862246 - چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
استانها > فارس

.jwplayer{ display: inline-block; } شیراز- نخستین شب شعر ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب در تالار صدرا و سینای شیراز برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، سه شنبه شب در ادامه برنامه های شعرخوانی ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب که به میزبانی شهر ادب و هنر برگزار می شود، شاعران ایران و برخی کشورهای منطقه به شعرخوانی با موضوع انقلاب و مقاومت پرداختند. هر یک از میهمانان این رویداد فرهنگی و هنری که صبح سه شنبه در آرامگاه حافظ شیرازی آغاز به کار کرد و سروده های خود را خواندند. درنخستین شعرخوانی حجت الاسلام زکریا اخلاقی در شب شعر انقلاب حضور یافت و قطعاتی از اشعار خود را قرائت کرد و در ادامه شاعری از کشور آذربایجان با نام «زمیر محمود اوف» مخاطبان را به ضیافت شعر دعوت کرد.
پس از خوانش اشعار توسط شاعر آذربایجانی «هیلانه عطاالله» بانوی شاعر کشور سوریه در شب شعر انقلاب حضور یافت و به شعرخوانی پرداخت که مورد استقبال مخاطبان و میهمانان ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب قرار گرفت. نخستین شب شعر این جشنواره با اجرای شاعران استان فارس همراه بود که طیبه نیکو، بانوی شاعره شیرازی قطعاتی از سروده ها و دل مویه های خود را در رسای مقاومت و انقلاب به حاضران ارایه کرد.
گوهری در ابتدای شعرخوانی خود پیرامون جهان امروز و حال و هوای این دنیا شعری بلند سرود و در قطعات بعدی شعرهای کوتاهی خواند. در حاشیه برگزاری نخستین شب شعر انقلاب دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب به خبرنگار مهر، گفت: شوقی بزیع از کشور لبنان، هیلانه عطاءاله از کشور سوریه، محمد صالح صرخوه از کشور کویت، زامیق محمود اف از کشور آذربایجان، محمد الأمین از کشور هلند، سید احمد حسین ازکشور پاکستان و شاه منصور خواجه اف از کشور تاجیکستان از جمله مهمانان حاضر در این جشنواره هستند. محمد کرم الهی عنوان کرد: ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب، با موضوعات عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و  معارف دین و گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در بخش های مسابقه ملی (شعرمجموعه و تک اثر و پژوهش)، مسابقه بین المللی (شعر تک اثر) در تالار صدرا و سینا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود. رئیس حوزه هنری فارس در ادامه افزود: «سکوت سرشار از هیاهو» که شامل مجموعه شعرهای تازه‌ای از شاعران جوان عرب است در ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب رونمایی می شود. وی با بیان اینکه کتاب یادشده در برگیرنده  مجموعه آثاری از شاعران کشورهای فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، کویت، مصر، یمن و مراکش توسط موسی بیدج و فائزه جمالی گردآوری شده است. به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های ششمین جشنواره بین المللی شعر انقلاب که به میزبانی حوزه هنری فارس برگزار می شود محفل ادبی دیدار مهر با حضور شاعران ملی و بین المللی شرکت کننده در حرم حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) از ساعتی پیش حضور یافته سروده های خود را به زائران سومین حرم اهل بیت(ع) تقدیم کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن