تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816949344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل نزدیک به 6000 واحد مسکن مهر به متقاضیان خراسانی - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
مسکن مهر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: 5969 واحد مسکن‌مهر در هفته تعاون به متقاضیان تحویل داده می‌شود. به گزارش ایسنا، محمود احمدی امروز 10شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در بخش مسکن مهر خراسان رضوی 120هزار و 307 واحد در حال احداث است و 80هزار و 731 واحد تا 16 مرداد ماه افتتاح شده است. 5969 واحد آماده بهره‌برداری است و در هفته تعاون به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه اول خراسان رضوی در تشکیل شرکت‌های تعاونی، افزود: بر اساس اعلام مرکز اطلاعات در پنج ماه ابتدای سال خراسان رضوی با 7702 تعاونی رتبه اول را در بحث تشکیل تعاونی داشته است همچنین با 1169 اتحادیه در کشور که 57 اتحادیه آن متعلق به خراسان رضوی است بالاترین و فعال‌ترین اتحادیه ثبت شده در کشور را شامل می‌شود.

احمدی با بیان اینکه بر اساس سند چشم‌انداز باید 25 درصد بخش اقتصاد به صورت تعاونی اداره شود، عنوان کرد: در بهترین حالت حدود چهار درصد و با درنظرگرفتن مسکن مهر حدود 9 درصد سهم حوزه تعاون در اقتصاد است و در هیچ برنامه‌ای به 25 درصد تعیین شده دست نیافته‌ایم.

وی در خصوص مشکلاتی در بخش عدم دستیابی به برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: لازم است مردم تشویق شوند تا از سرمایه خود در راه تولید استفاده کنند. اگر ساختار تعاونی‌ها فعال بودند اصل 44 قانون اساسی بهتر اجرا می‌شد. 

احمدی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها تاثیر بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند، یادآور شد: تعاونی‌ها امکان ارائه کالا و خدمات را به صورت ارزان‌تر دارند زیرا امکان حذف واسطه‌ها برای آن‌ها وجود دارد و برای بازاریابی هزینه‌ای نمی‌پردازند چون برای اعضا خود تامین منابع می‌کنند و از تسهیلات بانکی به مقدار کمی استفاده می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خصوص موانع موفقیت تعاونی‌ها، خاطرنشان کرد: همواره در کارهای گروهی ضعف بیشتری داریم. موفقیت در تعاونی‌های کوچک بیشتر دیده می‌شود اما با افزایش تعداد اعضا و تعدد نظرات اختلافات بیشتر شده و باعث بروز مشکلاتی می‌شود همچنین در هیئت مدیره تعاونی‌ها افرادی انتخاب می‌شوند که اطلاع‌رسانی ارتباط مناسبی با اعضا ندارند و این نیز از دیگر عواملی است که موجب بروز مشکل و کاهش رشد می‌شود به همین دلیل در کلاس‌های آموزشی که برای مدیران برگزار می‌شود همواره به ارتباط و اطلاع‌رسانی تشویق می‌شوند.

وی ادامه داد: سیاست‌هایی که جهت تشویق تعاونی‌ها پیش‌بینی می‌شود مانند بیمه, مالیات و... کمتر اجرا می‌شوند. درست است که سهم استفاده از تسهیلات برای تعاونی‌ها کم است اما نیاز است که این حداقل تسهیلات کاملا مناسب باشد همچنین فرایندهای اخذ تسهیلات و مجوز بسیار زیاد است. پایین بودن بهره‌وری از دیگر مشکلات موجود است ولی ما با کمک‌های مالی بحث استقرار چرخه بهره‌وری را در تعاونی‌ها ایجاده کرده‌ایم و اعلام شده است که هر تعاونی که قصد پیاده کردن چرخه بهره‌وری را داشته باشد می‌تواند از کمک‌های بلاعوض دولت استفاده کند.

احمدی با اشاره به اینکه کمک به اقتصاد و معیشت مردم مرزنشین از اهداف تشکیل شرکت‌های تعاونی مرزنشین است, گفت: هم مرزی با ترکمنستان و افغانستان موجب تشکیل 22 شرکت تعاونی در شهرهای مرزی شده است که همگی فعال هستند و به خوبی فعالیت می‌کنند. 




انتهای پیام


چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن