تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817024150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی‌فر: بحث استعفای طاهری را از خودشان بپرسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان که امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور داشت گفت: از رییس جدید فدراسیون دوچرخه سوارى مى خواهم برنامه اى فراتر از قهرمانى در آسیا داشته باشد.

وی افزود: استعدادیابى و توجه به نقاط محروم و مرزى از جمله وظایف آقاى قمرى باشد. باز هم تاکید مى کنم رشد و توسعه در سایه آرامش و تعامل است، خانواده بزرگ دوچرخه سوارى هم از این قاعده مستثنى نیست.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مجمع فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: از زمانی که دوره ما در وزارت ورزش آغاز شد برنامه ما این بود که فدراسیون‌های بدون سرپرست را هر چه زودتر انتخابات‌شان را برگزار کنیم. تاکنون چند مجمع برگزار شده و دو مجمع دیگر را هم 27 دی و 5 بهمن ماه در پیش داریم. سال آینده هم سعی می‌کنیم دوره فدراسیون‌هایی که به پایان می‌رسد را در موعد مقرر برگزار کنیم.

وی در مورد مجمع امروز دوچرخه‌سواری گفت: رئیس جدید آرای بالایی را کسب کرد که همین موضوع بار سنگینی را روی دوش او آورد. باید در بخش پیست جدی‌تر کار کنیم و از استعدادهایی که داریم، استفاده خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تعدادی پیست آماده شده و وقتش رسیده که نگاه جدی به سکوهای آسیایی و جهانی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اصلاح اساسنامه‌ها عنوان کرد: اصلاحاتی که باید انجام دهیم، موردی است. بخش اول ماده 10 است و برخی فدراسیون‌های جهانی به آن معترض هستند که باید اصلاح کنیم. یک تیم کاری مشخص داریم که کارها را انجام دهد و فکر می‌کنم نهایتا تا یکسال آینده همه چیز نهایی شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه گفته می‌شود معاونت همگانی حذف خواهد شد، گفت: من این موضوع را الان از شما می‌شنوم.

سلطانی‌فر در مورد اینکه گفته شده طاهری سرپرست پرسپولیس از سمت خود استعفا داده، عنوان کرد: چیزی در این مورد نداشته‌ایم و هر کسی آن را گفته باید از خودش بپرسید.

وی در مورد اینکه وضعیت اداره تیراندازی چگونه خواهد شد، گفت: پیگیری‌های حقوقی در حال انجام است و مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه برنامه‌های وزارت وزش برای حمایت از دوچرخه‌سواری چگونه خواهد بود، گفت: ما ستاد بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 را تشکیل داده‌ایم و علاوه بر آنها مسابقاتی همچون داخل سالن و کشورهای اسلامی را هم داریم. تلاش می‌کنیم منابع مورد نیاز را در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم و هر فدراسیونی که برنامه‌‌های بهتری داشته باشد منابع بیشتری به آن تعلق می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود 430 میلیون تومان در فدراسیون دوچرخه‌سواری برای خرید دوچر‌خه گم شده بود، گفت: نهادهای نظارتی در حال پیگیری هستند و تا زمانی که مشخص نشود نمی‌توان اظهار نظری کرد.

سلطانی‌فر همچنین در مجمع انتخاباتی عنوان کرد: بار سنگینی روی دوش رئیس جدید گذاشته شد. مشکلات زیادی در کشور داریم و منابع هم محدود است که باید به خوبی از آنها استفاده کنیم. تا الان دوران رقابت بوده و از این به بعد رفاقت‌ها شروع می شود و امیدواریم رئیس جدید از توانمندی بقیه نامزدها در اداره امور فدراسیون استفاده کند.

وی ادامه داد: هنر مدیریت در این است که از ظرفیت‌ها استفاده کند و توسعه در سایه ثبات و دور از حاشیه و هیاهو بودن اتفاق می‌افتد.



۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن