تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803899578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش خداداد عزیزی به خبر یک سایت سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: یک سایت عربستانی در مطلبی عنوان کرد: خداداد عزیزی ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم سیاه جامگان، در دهه 90 میلادی به خاطر امتناع از رفتن به دوره 24 ماهه سربازی در بازی با پرسپولیس دستگیر شده بود.

خداداد عزیزی پس از شنیدن این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از شنیدن این خبر خیلی خنده‌ام گرفت. من 45 سالم است و همه جای دنیا بیشتر 20 ساله‌ها به سربازی می‌روند. حتما در عربستان 45 ساله‌ها به خدمت سربازی می‌روند. اگر قرار بود 20 ساله‌های آنها به سربازی برود، چه کسی شکم، گنده کند؟!

وی افزود: جالب است عنوان کرده‌اند که من سرباز فراری بوده و دستگیرم کرده‌اند. کسی نیست به آنها بگوید اگر فرض هم بگیریم که من سرباز فراری بوده‌ام، چرا این همه مدت من را دستگیر نکرده و مانده بودند در بازی با پرسپولیس دستگیرم کنند؟ من 2 سال به خدمت سربازی رفته و به این مسئله هم افتخار می‌کنم. در سن 19 سالگی و در تاریخ 18 آذر سال 69 عازم خدمت شدم.

سرمربی سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: برخی‌ها شایعه کرده‌اند که به دلیل گلی که به استرالیا زده‌ام، از خدمت سربازی معاف شده بودم. آن زمان 26 سالم بود و 19 سالگی به خدمت رفته بودم. سال اول خدمتم در ابومسلم حضور داشتم و صبح تا ظهر هم در پادگان برونسی مشهد خدمت می‌کردم. فرمانده ما هم شهید شوشتری بود که هواپیمای آنها سقوط کرد. زمانی که در ابومسلم حضور داشتم، تیمی تحت عنوان فتح سپاه متشکل از بازیکنان سرباز تشکیل شده بود. یک نفر از تهران آمده بود تا چند روزه پرونده من را جمع و جور کرده و به این تیم بروم. این شخص هر زمان که می‌آمد، فرار می‌کردم تا در ابومسلم بمانم.

عزیزی ادامه داد: یک روز متوجه شدم که آن فرد با خودروی لنکروز خاکی رنگ سر خیابان منزل‌مان ایستاده تا من را بگیرد. وقتی متوجه او می‌شدم، به منزل خواهر می‌رفتم. هر روز این کار را می‌کردم، تا اینکه یک بار مچم را گرفت و گفت که سرباز ما هستی و اگر تا 5 روز آینده خودت را معرفی نکنی، اضافه خدمت می‌خوری! با این شرایط مجبور شدم با تیم فتح تمرین کنم، اما دلم پیش ابومسلم بود. با وجود اینکه با فتح تمرین کردم، دست آنها را در حنا گذاشته و دوباره به ابومسلم رفتم. قرار بود در دیدار ابومسلم و پرسپولیس بازی کنم که به یک‌باره از طرف فتح یک نفر آمد و گفت که اگر بازی کنی، پس از پایان بازی دستگیرت می‌کنیم. من هم در کُمد پنهان شدم تا پیدایم نکنند. پس از اینکه برای ابومسلم بازی کردم، به من دستبند زده و فردای آن روز من را در کانکسی دو روز زندانی کردند. سپس من را نزد فرمانده فتح برده و تعهد دادم که سال آینده برای فتح بازی کنم. یک سال اول خدمت در ابومسلم و سپس دو سال برای فتح بازی کردم.

وی تصریح کرد: کارت پایان خدمت دارم و می‌توانم به عربستانی‌ها بدهم. ظاهرا در عربستان هر کسی به سربازی نرود، پول می‌دهد. وقتی این جوک را شنیدم، خوشحال شدم که عده‌ای را خنداندند. احتمالا عربستانی‌ها دنبال یکسری اهداف بودند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان گفت‌وگوی خود با تسنیم در خصوص جذب بازیکنان مدنظر تیمش گفت: بازیکن خاصی نیست که جذبش کنیم. به گفته برخی از دوستان در صفحات مجازی دنبال بازیکن هستیم!



۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن