تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام حداقل حقوق بازنشستگان در سال 96


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پیش بینی بودجه 1000 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت: بر این اساس سال آینده کف حقوق بازنشستگان افزایش یافته و هیچ بازنشسته ای حقوق زیر یک میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.


به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان در حاشیه اولین همایش تخصصی امنیت غذا، سلامت و توسعه که در مجتمع فرهنگی تلاش در حال برگزاری است درباره میران افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده اظهار کرد: یکی از گلایه ها و ناراحتی های بازنشستگان تبعیض حقوقی آنهاست.


وی افزود: سال جاری 700 میلیارد تومان اضافه بر بودجه دریافت کردیم و توانستیم کف حقوق بازنشستگان را از 750 هزار تومان به 900 هزار تومان برسانیم و حقوق بازنشستگان از 12 تا 20 درصد به صورت پلکانی افزایش یافت.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال 96 نیز 1000 میلیارد تومان به این منظور در نظر گرفته شده است گفت: حدود 25 درصد کل بازنشستگان ما حداقلی بگیر هستند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته کف حقوق آنها به یک میلیون و 50 هزارتومان خواهد رسید و می‌توان گفت سال آینده دیگر حقوق زیر یک میلیون تومان در جمعیت بازنشستگان کشوری نخواهیم داشت.


اسلامیان همچنین به واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای دی ماه آغاز ‌شده و تا کنون 25 هزار بازنشسته در طرح ثبت نام کرده اند و استقبال تا کنون خوب بوده است.


وی ادامه داد: هدف ما مشارکت بازنشستگان در پروژه‌های اقتصادی است و در اولین گام 12 درصد سهام بیمه ملت به 100 هزار بازنشسته واگذار می‌شود و مبلغ آن که حدود 750 هزار تومان است که از طریق وام قرض الحسنه از حقوقشان کسر خواهد شد.


به گزارش ایسنا، وی همچنین در این مراسم با بیان اینکه اقدام خوبی که در صندوق انجام شد تشکیل هولدینگ‌های تخصصی بود گفت: دوسال پیش چهار هولدینگ داشتیم و هولدینگ‌های دیگری به آن افزوده شد.


وی افزود: مبنای اقتصاد، رقابت است و این مردم هستند که از آن بهره مند می شوند. رقابت موجب شکوفایی، خلاقیت و بهره‌وری می‌شود.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در برخی صنایع کشور به دلایلی فضای رقابتی وجود ندارد و در برخی موارد با دنیا فاصله می‌گیریم اما در نهایت باید به فضای رقابتی برگردیم ادامه داد: در حوزه غذایی این رقابت سنگین وجود دارد، هرچند سختی ها زیاد است ولی نتیجه این شده که با کیفیت بالا، تنوع و قیمت رقابتی در محصولات غذایی مواجهیم و این یک الگوی مناسب برای سایر صنایع است.


۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن