تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817481375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست‌های روشنگری دراهر/گفتمان انقلابی بیش ازپیش تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه هماهنگی برنامه‌های نهم دی اهر مطرح شد؛
برگزاری نشست‌های روشنگری دراهر/گفتمان انقلابی بیش ازپیش تبیین شود

حمید محمدی


شناسهٔ خبر: 3859797 - یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } اهر - جانشین سپاه ناحیه اهر گفت: نشست‌های روشنگری در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اهر برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمدی عصر یک شنبه در جلسه مشترک هماهنگی برنامه‌های نهم دی و دهه فجر شهرستان اهر با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه اهر به مناسبت هشت و ۹ دی‌ماه، اظهار کرد: نشست‌های متعدد روشنگری در روزهای هفت، هشت و نهم دی‌ماه در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌ها و حلقه‌های صالحین بسیج تحت عنوان نهم دی و اتفاقات این روزها برگزار می‌شود. وی با ذکر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که گفتمان انقلابی و انقلابی گری بیش‌ازپیش مطرح باشد، افزود: ترویج گفتمان انقلابی و انقلابی گری جزو برنامه‌هایی است که در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی و شهری طی ایام‌الله دهه فجر در هر یک از پایگاه‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد و در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر اهر برنامه‌های خاصی تدوین می‌شود. جانشین سپاه ناحیه اهر از برگزاری مهم‌ترین برنامه سپاه ناحیه اهر به مناسبت نهم دی‌ماه در این شهرستان خبر داد، گفت: به مناسبت نهم دی‌ماه برنامه‌ای تدوین کرده‌ایم که پیش‌ازاین با محوریت داخلی سپاه بوده ولی با در نظر گرفتن اهمیت نه دی با حضور یکی از مسئولان سپاه عاشورای استان در سالن شهید مطهری شهرستان اهر برگزار می‌شود. مهدی زارعی به‌عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر اهر انتخاب شد معاون فرماندار شهرستان اهر نیز در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: مهدی زارعی به‌عنوان دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر شهرستان اهر انتخاب می‌شود. مدد سمندری گفت: با توجه به این‌که نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و نهم دی در فرمانداری اهر تشکیل‌شده، همانند سال‌های گذشته برحسب فعالیت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر درزمینهٔ برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر، مهدی زارعی به‌عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اهر به استان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه‌های ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۶ کمیته تخصصی تشکیل می‌شود، افزود: کمیته معارف قرآنی بر عهده تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی هنری بر عهده آموزش و پرورش، کمیته تربیت‌بدنی بر عهده اداره ورزش و جوانان، کمیته راه‌پیمایی بسیج نیروهای مردمی بر عهده جانشین سپاه ناحیه، کمیته ایثارگران بر عهده بنیاد شهید و امور ایثار گران، کمیته بانوان بر عهده بسیج خواهران، کمیته تعاون و نیکوکاری بر عهده کمیته امداد، کمیته تزئینات و آذین‌بندی بر عهده شهرداری، کمیته اطلاع‌رسانی بر عهده خبرنگار صداوسیما، کمیته اصناف بر عهده اتاق اصناف و کمیته روستایی و عشایری نیز بر عهده جهاد کشاورزی اهر خواهد بود. مردم شهرستان‌ها و روستاهای هم‌جوار نیز در برنامه‌های ۹ دی سهیم هستند معاون فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه کمیته کارگران بر عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهر گذاشته می‌شود، ادامه داد: تمامی برنامه‌هایی که از سوی کمیته‌ها به ستاد گرامیداشت دهه فجر اهر ارسال می‌شود از سوی دبیر اجرایی تدوین و برنامه‌ریزی خواهد شد. سمندری با تأکید بر اینکه مردم شهرستان‌ها و روستاهای هم‌جوار نیز در برنامه‌های نهم دی سهیم هستند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت حماسه نه دی بنا بر نظر اعضای ستاد گرامیداشت نهم دی به‌منظور ساماندهی و سهیم کردن مردم مناطق حاشیه‌نشین شهر اهر در یکی از مساجد حاشیه‌ای شهر اهر برنامه‌ای تحت عنوان همایش بصیرت دینی با ولایت در روز نهم دی‌ماه برگزار شود. وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته یادواره شهدای نهم دی و اصناف با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت اهر برگزار می‌شد، گفت: سپاه ناحیه اهر و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری یادواره شهدا دریکی از مساجد اهر برنامه‌ریزی کنند. معاون فرماندار شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری اهر بایستی برای آماده‌سازی محیط شهری جهت استقبال از رویدادهای هشت و نهم دی‌ماه و ایام‌الله دهه فجر نسبت به آذین‌بندی و تزئین و چراغانی معابر عمومی شهر اهر اقدام کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن