تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید مردم را ببینیم تا مسئله جدی تر حل شود


واضح آرشیو وب فارسی:استانداری اصفهان: جلسه مسکن مهر شهرستان با حضور فرماندار، مدیریت تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس هیات مدیره اتحادیه و هیات همراه ، مدیران عامل اتحادیه ها و مسئولین مرتبط برگزار شد.
در این جلسه فرماندار ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین و و اعضای حاضر درجلسه از تلاشهای هیات تصفیه برای به سرمنزل رساندن کلاف سردرگم مسکن مهر تقدیر نمود. وی تصریح نمود: پروژه مسکن مهر طرحی خوبی بود که در اجرا با مشکلاتی مواجه شد . تابع تصمیم هیات تصفیه هستیم برای به نتیجه رساندن کار باید مردم را ببینیم تا مسئله جدی تر حل شود.
شفعتی از رضایت نسبی مردم و پیگیری مسائل زیرساختی همچون آب و برق و... خبر داد و افزود: با توجه به عدم پاسخگویی و شفافیت روند کار برخی اتحادیه ها این موضوع دور از چشم بازرسان نخواهد بود و پیگیری خواهد شد.
فرماندار در خصوص پیگیری مسجد ، مدرسه و فروشگاه در مسکن مهر، شفاف سازی و آنالیز هزینه ها، بررسی آخرین وضعیت اتحادیه و تصمیم سریع در جهت انحلال آن، آگاه سازی مردم و... مطالبی را تاکید نمود.
همچنین تیغ ساز مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی از پیشبرد پروژه مسکن مهر تقدیر نمود و بر انعکاس افزایش قیمت جهت بررسی در اتحادیه استان تاکید نمود و نکاتی را در خصوص عدم تمدید اتحادیه ها، انتخاب اعضای هیات تصفیه توسط اداره کل ، ارائه پایان ساخت توسط شهرداری براساس ضوابط و... مواردی را یادآور شد .
در این جلسه هریک از مدیران عامل اتحادیه ها نیز گزارش روند کار مسکن مهر را ارائه دادند.
[ مشاهده متن کامل باید مردم را ببینیم تا مسئله جدی تر حل شود در استانداری اصفهان ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۵دی۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استانداری اصفهان]
[مشاهده در: www.ostan-es.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن