تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814927075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لمپارد: منتظر ارائه پیشنهاد چلسی هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر، فرانک لمپارد از زمان جدایی از نیویورک سیتی تاکنون بدون تیم بوده و هفته گذشته با حضور در تمرین چلسی با هم‌تیمی‌های سابقش روبه‌رو شد و به تمرین پرداخت تا آمادگی خودش را حفظ کند. با وجود آنکه خیلی‌ها انتظار داشتند لمپارد نیز مثل جرارد خداحافظی خودش را از فوتبال اعلام کند اما اسطوره تیم آبی‌پوش شهر لندن می‌گوید قصد خداحافظی ندارد و حتی منتظر دریافت پیشنهاد 5 ساله برای فوتبال بازی کردن است.

او درباره این موضوع گفت: من هنوز منتظر دریافت پیشنهاد 5 ساله از چلسی هستم. درست است که الان 38 سال سن دارم اما توانایی بازی کردن دارم. از حضور در چلسی و دیدار با هم‌تیمی‌های سابق و دوستانم خیلی خوشحال شدم. دیدن جان تری برایم خیلی لذت بخش بود. امیدوارم که پیشنهاد بازی برای چلسی را دریافت کنم. البته هر پستی که چلسی بخواهد حاضرم در این باشگاه فعالیت کنم چرا که چلسی باشگاه بزرگی برای من محسوب می‌شود و همیشه در قلب من جا دارد و وقتی در این باشگاه هستم احساس آرامش می‌کنم.

او در پایان گفت: این درست نیست که از الان بخواهیم چلسی را قهرمان لیگ برتر بدانیم. به نظر من 4-5 تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند که چهره این تیم‌ها مشخص شده و شاید پایان ماه فوریه یا مارچ بتوانیم خیلی راحت‌تر درباره قهرمان این فصل لیگ برتر صحبت کنیم.



۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن