تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817446928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماری رویایی از پرسپولیسِ برانکو


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آماری رویایی از پرسپولیسِ برانکو
پرسپولیس در یکی از بهترین نمایش های خود در این فصل توانست سیاه جامگان را با سه گل از پیش رو بردارد؛ نتیجه ای که می توانست حتی رویایی تر هم شود.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در یکی از بهترین نمایش های خود در این فصل توانستند در آخرین بازی نیم فصل سیاه جامگان را با سه گل شکست دهند. نمایش فوق العاده از تیمی که هفته گذشته برابر ذوب آهن شکست خورده بود و بیم اتفاقات بد برای آنها می رفت.


به گزارش نامه نیوز ، اتفاقات آماری ورکوردهای خوبی که باعث شد پرسپولیس شکل جذابی را در بازی داشته باشد متعدد بود که می توان از جمله آنها به این موارد اشاره کرد:


1-  پرسپولیس در حالی 3-0 برابر سیاه جامگان برنده شد که برد 3-0 بهترین برد پرسپولیس در دوران حضور برانکو در این تیم است. توجه کنید، پرسپولیس برابر استقلال وگسترش فولاد 4-2 هم برنده شده اما برد با اختلاف 3 گل در دوران برانکو فقط یک بار برابر برابر تیم نفت تهران صورت گرفته و حالا این برد جذاب برای بار دوم نصیب پرسپولیس شده است.


2-  پرسپولیس در حالی 3-0 برنده شد که برای دومین بار در لیگ برتر امسال این تیم در نیمه اول بازی 2 گل وارد دروازه حریفان کرده است .آنها پیش از این برابر نفت تهران نیز در نیمه اول دو گل به ثمر رسانده بودند.


3-  پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ فوتبال خودش در 10 بازی از 15 بازی نیم فصل مسابقات توانسته است کلین شیت کند. پرسپولیس امسال برابر تیم‌های فولاد، سپاهان، پدیده، ذوب آهن واستقلال خوزستان دروازه اش را باز شده دیده و 10 تیم برای دستیابی به دروازه این تیم ناکام ماندند.


4-  پرسپولیس در حالی برابر تیم فوتبال سیاه جامگان برنده شد که پیش از 3 بار با این تیم بازی کرده است و صاحب 3 برد و 8 گل زده و3 گل خورده شده و در 3 بازی صاحب 9 امتیاز شده است.


5-  پرسپولیس در حالی قهرمان نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر شده که در گذشته دو بار در سال‌های 86 و 92 قهرمان نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر شده بود. پرسپولیس در سال 86 قهرمان شد اما در سال 92 نتوانست برتری را حفظ کند و این قهرمانی را به فولاد واگذار کرد.


6-  پرسپولیس در حالی با برد برابر سیاه جامگان به کار خود در نیم فصل خاتمه داد که برای اولین بار صاحب بهترین تفاضل گل در این مسابقات شده است. پرسپولیس صاحب تفاضل 13 شد در حالی که قبل از این بازی تفاضل 10 داشت و بعد از تراکتورسازی رتبه بعدی را در اختیار داشت.


7-  پرسپولیس در 15 بازی صاحب 32 امتیاز شد. در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال فصل گذشته هم پرسپولیس 32 امتیاز گرفت و جالب این که در هر 2 نیم فصل مورد اشاره  پرسپولیس صاحب 9 برد 5 مساوی ویک باخت شد. یعنی در 30 بازی اخیر در مسابقات فوتبال لیگ برتر این تیم 18 برد، 10 مساوی و2 باخت در کارنامه‌اش ثبت کرده که بیلان عملکرد جذابی است.


8-  پرسپولیس در 39 بازی آخر خود در لیگ برتر یعنی بعد از 6 بازی بد ابتدای لیگ سال گذشته صاحب 85 امتیاز شده است. این آمار برای پرسپولیس در این مدت واقعا رویایی به نظر می رسد و آنها را از این حیث بی‌همتا می کند.


9-  مهدی طارمی در مدت زمان حضور خود در پرسپولیس 30 گل زده است. طارمی با این 30 گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر در کنار جواد کاظمیان شده است. جواد کاظمیان البته این 30 گل را در 5 فصل زده است و مهدی طارمی این تعداد گل را در مدت زمان 2 فصل و نیم حضورش در این تیم به ثمر رسانده است.


10-  امتیازات برانکو با پرسپولیس در لیگ به 97 رسیده است. برانکو با پرسپولیس 51 بار در لیگ حاضر شده. این تعداد امتیاز در حالی است که او در 12 بازی ابتدایی تنها 12 امتیاز گرفت اما در 39 بازی اخیر خود به همراه این تیم 85 امتیاز کسب کرده است.




منبع: ورزش سه


۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن