تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817073016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمتي به نيمکت استقلال منتقل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رحمتي به نيمکت استقلال منتقل مي‌شود
تبعات شکست آبي‌ها مقابل نفت تهران همچنان ادامه دارد و گفته مي‌شود در صورتي که استقلال در مصاف با سپاهان شکست بخورد بدون شک حکم برکناري عليرضا منصوريان امضا مي‌شود.
نویسنده : شيوا نوروزي 


تبعات شکست آبي‌ها مقابل نفت تهران همچنان ادامه دارد و گفته مي‌شود در صورتي که استقلال در مصاف با سپاهان شکست بخورد بدون شک حکم برکناري عليرضا منصوريان امضا مي‌شود. عملکرد ضعيف اين تيم انتقادها را به اوج خود رسانده و به نظر مي‌رسد در جلسه امروز هيئت مديره استقلال با وزير ورزش در خصوص اين موضوع نيز صحبت شود. اين جلسه در حالي به ميزباني وزارت ورزش برگزار مي‌شود که آبي‌ها کمتر از دو هفته پيش با شخص وزير ديدار کرده بودند.
  
اختلاف با رحمتي
مشکلات و دغدغه‌هاي حاکم بر استقلال موجب شده تا در آستانه ديدار حساس اين تيم با سپاهان آبي‌ها بيش از پيش اسير حاشيه باشند. بالا گرفتن اختلافات سرمربي و کاپيتان تيم فعلاً از مهم‌ترين حاشيه‌هاي استقلال است، حاشيه‌اي که بسياري آن را با پايان همکاري علي منصور و آبي‌ها مرتبط مي‌دانند. البته اين اختلافات قبل از بازي با نفت تهران نيز وجود داشت، اما گفته مي‌شود منصوريان قصد دارد مهدي رحمتي را در بازي فردا روي نيمکت بنشاند. ديروز نيز سيدرضا افتخاري، مديرعامل باشگاه به تمرين تيم سر زد و در جلسه فني تيم شركت كرد. قطعاً حضور افتخاري در تمرين بي‌ارتباط با گمانه‌زني‌هاي مطرح شده در خصوص برکناري منصوريان نيست. خارج کردن نام رحمتي از ترکيب اصلي در حالي مطرح شده که رحمتي در بازي با نفت بارها مانع باز شدن دروازه استقلال شد.
 
منصوريان ماندني است
مديرعامل استقلال تمامي گمانه‌زني‌ها در خصوص تغيير کادر فني اين تيم را تکذيب کرد. افتخاري در گفت‌وگو با سايت باشگاه استقلال از حمايت سلطاني‌فر از منصوريان خبر داد: «در ديداري که با وزير داشتم آقاي وزير از کادر فني استقلال خواست تا تلاش کند تيم پرطرفدار پايتخت هم از نظر روحي و هم از نظر فني براي مسابقات آسيايي و ادامه ليگ برتر آماده شود. سلطاني‎فر گفت که به منصوريان فرصت دهيد تا برنامه‎هاي خود را در راستاي شکوفايي و سربلندي تيم استقلال اجرايي کند و متقابلاً منصوريان هم از مشورت با افراد با تجربه دريغ نکند. هيچ مذاکره‎اي از طرف ما با مربيان داخلي و خارجي صورت نگرفته است. عليرضا منصوريان همچنان به عنوان سرمربي استقلال فعاليت مي‌کند. اجازه نخواهم داد افراد غيرمسئول در کارهاي اجرايي تيم دخالت کنند.»
  
قرارمان استيماچ بود نه منصوريان!
عضو پيشين هيئت مديره استقلال در بحراني‌ترين شرايط ممکن دست به افشاگري جالبي زده است. عباس کردنوري در گفت‌وگو با خبرگزاري ميزان مدعي شده که از ابتدا قرار نبوده منصوريان سرمربي استقلال شود: «زماني که منصوريان به عنوان گزينه سرمربيگري استقلال مطرح شد مسعود معيني با انتخاب او کاملاً موافق بود، اما من به منصوريان گفتم اگر تفکراتت در تيم نفت جواب داد دليلي ندارد اين تفکرات در استقلال هم جواب بدهد. آن زمان منصوريان تنها گزينه ما بود. البته قبل از اين اتفاق يک شورا براي انتخاب سرمربي استقلال تشکيل شد که در آن من، معيني، مرحوم پورحيدري، روشن و... حضور داشتيم و نظر ما اين بود که استيماچ به عنوان سرمربي استقلال انتخاب شود. ما به دنبال اين بوديم که در کنار استيماچ يک مربي جوان مثل منصوريان قرار دهيم تا با فضاي مربيگري در استقلال بيشتر آشنا شود. شايد اگر اين اتفاق رخ مي‌داد منصوريان دو سال ديگر يک مربي کارکشته براي استقلال مي‌شد.»
  
باز هم گزينه‌هاي خارجي
در شرايطي که بسياري برکناري منصوريان را قطعي مي‌دانند از چند گزينه خارجي نيز نام برده مي‌شود. از آنجا که در بحث انتخاب سرمربي سرخابي‌ها اصولاً پاي چند گزينه خارجي به ماجرا باز مي‌شود اين‌بار هم در صورت اخراج منصوريان پرحاشيه بعيد نيست که سکان هدايت استقلال به يک مربي خارجي سپرده شود. فيليکس ماگات، دراگان اسکوچيچ، جيوواني مي، يورگن کلينزمن، زدنک زمن، يک مربي اتريشي يا ژاپني از جمله نفراتي هستند که نامشان دوباره در فوتبال ايران مطرح شده است. تنها يک روز به بازي حساس در اصفهان باقي مانده، اما گفته مي‌شود مذاکره با گزينه‌هاي خارجي شروع شده است. ماگات که فعلاً در چين فعال است، حضور کلينزمن در ايران را نيز بلوفي خنده‌دار بايد تلقي کرد، مي‌ماند گزينه‌هاي ارزان‌تر برزيلي يا ژاپني. در مورد اسکوچيچ هم بايد بگوييم که گويا وزارت ورزش علاقه‌اي به همکاري با اين مربي ندارد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن