تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798706147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه‌ها مانع قهرماني نيم‌فصل پرسپوليس نشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حاشيه‌ها مانع قهرماني نيم‌فصل پرسپوليس نشد
پرسپوليس قهرمان نيم‌فصل شـد. نخستين روز از هفته پاياني دور رفت ليگ برتر در حالي روز گذشته با برگزاري سه ديدار انجام شد كه سرخپوشان تهراني به عنوان مدعي اصلي اين فصل كه در اكثر هفته‌ها نيز صدرنشين بودند، موفق شدند قهرماني نيم‌فصل را نيز به نام خود بزنند.
نویسنده : دنيا حيدري 


پرسپوليس قهرمان نيم‌فصل شـد. نخستين روز از هفته پاياني دور رفت ليگ برتر در حالي روز گذشته با برگزاري سه ديدار انجام شد كه سرخپوشان تهراني به عنوان مدعي اصلي اين فصل كه در اكثر هفته‌ها نيز صدرنشين بودند، موفق شدند قهرماني نيم‌فصل را نيز به نام خود بزنند. آن هم در حالي كه در ساير ديدار‌ها پيكان دو بر يك از سد فولاد خوزستان گذشت و استقلال خوزستان نيز با يك گل صبا را شكست داد تا روند ناكامي‌هاي مرفاوي همچنان ادامه داشته باشد.
 
مهار حاشيه‌ها و قهرماني نيم‌فصل
شعار قهرماني كه برانكو از همان اولين بازي ليگ سرداده بود، با پيروزي سه بر صفر برابر سياه‌جامگان، ‌در نيم‌فصل محقق شد تا برانكو نشان دهد همچنان به خوبي مي‌تواند حاشيه‌هاي بيرون از زمين را مديريت و مهار كند و اجازه ندهد كه چالش‌هايي كه اين روزها گريبان پرسپوليس را گرفته، در نتايج بازي‌هاي اين تيم تأثير منفي بگذارد. اين مسئله از همان دقايق ابتدايي بازي با سياه‌جامگان مشهود بود. تيمي كه اگرچه با نتيجه پرگل سه بر صفر مغلوب نماينده تهراني خود و صدرنشين ليگ شد، اما چندين موقعيت عالي را نيز از پرسپوليس گرفت و هرگاه پا به توپ شد نيز نشان داد كه مستحق حضور در نيمه پايين جدول نيست.
 
روز سختي كه پيش‌بيني شده بود
برانكو البته انتظار يك روز سخت برابر سياه‌جامگان را داشت. نه به دليل روابط تيره و تاري كه در دوران مربيگري‌اش در تيم ملي با خداداد داشت و اين مي‌توانست انگيزه‌اي براي ياران او در آزادي باشد. بلكه به دليل آنچه كه سرمربي سرخپوشان آن را تحت عنوان هوش بالاي غزال تيزپاي فوتبال ايران نام برده بود. در واقع برانكو مي‌دانست كه خداداد حتي از روي سكوهاي ورزشگاه آزادي نيز مي‌تواند او و تيمش را به دردسر بيندازد و قبل از مصاف با سياه‌جامگان به طور واضح به آن اشاره كرده بود، اما تمرينات هفته گذشته سرخپوشان روي نقاط ضعف حريف مشهدي به خوبي جواب داد و تيم برانكو توانست دقيقاً روي تاكتيكي كه يك هفته روي آن كار كرده بود، به برتري دست يافته و قهرمان نيم‌فصل شود و اجازه نداد كارش به اما و اگر كشيده شده و به دست دايي بيفتد، چراكه در صورت تساوي يا باخت در اين بازي، بايد چشم به نتيجه تيم دايي برابر تراكتور مي‌دوخت تا شايد بتواند قهرماني نيم فصل را از آن خود كند. اما به‌رغم وجود تمام حاشيه‌هايي كه اين روزها با آن دست به گريبان بود، موفق به قهرماني در نيم‌فصل شد. آن هم در روزي كه كاميابي‌نيا، ‌رضاييان و طارمي در دقايق هشت، 12 و 52 موفق به گلزني براي اين تيم شدند و يكي از گل‌هاي طارمي هم البته آفسايد اعلام شد.
 
تركيبي متفاوتي كه جواب داد
تركيب متفاوت جواب داد. پرسپوليس در آخرين بازي نيم‌فصل اول با تركيبي متفاوت به ميدان رفت. تفاوتي كه البته نتيجه خوبي هم براي ياران برانكو در پي داشت. برخلاف تركيبي كه چند ساعت قبل از بازي اعلام شده بود، پرسپوليس درحالي به ميدان رفت كه بعد از هفته‌ها، بيرانوند درون چهارچوب دروازه قرار داشت. دروازه‌بان اول پرسپوليس كه به دليل مصدوميت، چند بازي اخير اين تيم را از دست داده بود. البته او كه با اصرار كادر فني و پزشكي حاضر به گچ گرفتن دست خود شده بود، اعتقاد داشت كه از بازي با پديده شرايط بازي كردن را داشته، اما برانكو تا قبل از بازي با سياه‌جامگان حاضر به ريسك كردن در خصوص استفاده از او نشد. دومين تغيير سرخپوشان استفاده از رامين رضاييان در تركيب اصلي تيم به دليل سرماخوردگي محمد انصاري بود. تغييري كه دقيقه 12 بازي با به ثمر رسيدن دومين گل سرخپوشان توسط اين بازيكن ثابت شد بهترين تصميم برانكو بوده است.
 
تعطيلات سخت
انتظار مي‌رفت حاشيه‌هاي بيرون از زمين، اختلاف با مديريت باشگاه، بحث جدايي نوراللهي و اميد عاليشاه و پيوستن آنها به تراكتور، تلاش‌هاي باشگاه براي فروش محمد انصاري به چيني‌ها آن هم در شرايطي كه برانكو با جدايي او هم به اندازه ساسان انصاري مخالف بود، در آخرين هفته نيم‌فصل اول كار دست سرخپوشان بدهد. با اين وجود، اما پرسپوليس با ارائه يك بازي خانگي زيبا، موفق شد با خيالي آسوده و درحالي كه عنوان قهرماني نيم‌فصل را يدك مي‌كشد راهي تعطيلات نيم‌فصل شود. آن هم در شرايطي كه دومين برد سه بر صفر اين فصل خود را نيز رقم زد و ششمين كلين‌شيت خانگي را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند تا تعطيلات خوبي را پيش‌رو داشته باشد. تعطيلاتي كه البته روزهاي سختي را براي برانكو و يارانش به دنبال خواهد داشت كه راند اول اين روزهاي سخت بدون شك در ساختمان باشگاه و جلسه با مديريت آن است. با اين وجود، برانكو حالا با دست پر رو‌به‌روي مديران باشگاه مي‌نشيند. او نه فقط در آخرين بازي نيم‌فصل موفق به قهرماني شده، كه دومين برد پرگل خانگي خود را نيز به دست آورده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن