تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806647535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برد قشقایی پورحیدری را ناراحت کرد! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برد قشقایی پورحیدری را ناراحت کرد!
همسر و فرزند منصور پورحیدری فقید در شب یلدا که مصادف با سالگرد ازدواج پدر استقلال و فریده شجاعی بود، صحبت های جالبی را درباره تیمش مطرح کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، با گذشت نزدیک به دو ماه از درگذشت منصور پورحیدری، خانواده آن مرحوم هنوز نتوانسته اند داغ نبودنش را باور کنند. شب یلدا مصادف بود با سالگرد ازدواج منصور پورحیدری و فریده شجاعی در سال 1341. به همین بهانه فریده شجاعی و علی پورحیدری دیشب با حضور در ویژه برنامه تلویزیونی شب یلدا درباره برخی مسائل درباره پدر خانواده صحبت کردند. مسائلی که در نوع خود جالب توجه بود.
فریده شجاعی درباره هدیه هایی که در سالگرد ازدواج به پورحیدری داده و یا دریافت کرده، اینطور صحبت کرد: «معمولا منصور هدیه دادن را در سالگرد ازدواج و سالروز تولد فراموش نمی کرد. ما هم معمولا هدایایی را به او می دادیم. البته هدیه مالی زیاد خوشحالش نمی کرد. او کلا با پول میانه خوبی نداشت. فکر می کنم عشق و علاقه ای که در مدت بیماری اش مردم و ما به عنوان خانواده اش به او دادیم، بهترین هدیه ای بود که منصور دریافت کرد.»
در ادامه این گفت و گو علی پورحیدری درباره اینکه چرا مانند پدرش سمت فوتبال نرفت، اینطور پاسخ داد:«حقیقتش این است که بابا نگذاشت سمت فوتبال بروم. کلا مخالفت بود و دوست نداشت من فوتبالیست شوم. وقتی هم به من گفت سمت فوتبال نرو، برای همیشه بی خیال فوتبال شدم.»
همسر پورحیدری در بخش دیگر صحبت هایش به برخی خصوصیات اخلاقی او اشاره کرد: «همه می دانند منصور یک وطن پرست عاشق استقلال بود. او بارها از خودش مایه گذاشت، از زندگی اش گذشت. منصور معلم عشق بود، عاشق کشورش و استقلال بود. او مدام می خواست به عشقش برسد و استقلال را سرپا نگه دارد. مسلما در این راه خیلی هم تاوان داد و البته موفق بود. منصور جزو کسانی بود که اینطور رضایتش به دست می آمد.»
شجاعی به دوره ای اشاره کرد که تیم ملی را به خاطر استقلال رها کرد: «زمانی که تیم ملی را رها کرد تا به استقلال برگردد، خیلی ناراحت شدم. می دانستم عاشق استقلال است اما آن زمان دلم نمی خواست این اتفاق بیفتد. او با تیم ملی موفق بود و به عنوان مربی قهرمان باشگاه های آسیا می خواست به جام ملت ها برود. فکر می کنم می تواند در تیم ملی هم موفق تر باشد اما او دوست داشت به استقلال برود. فکر می کرد استقلال به او نیاز دارد. به خاطر عشقش تیم ملی را رها کرد.»
فرزاد حسنی، مجری برنامه از علی پورحیدری پرسید چه حقیقتی درباره پدرش وجود داشته که کسی از آن باخبر نیست؟ او پاسخ داد: «بابا همه چیز را در خودش می ریخت. من یکبار صدای بلندش را در خانه ندیدم. حتی وقتی تیم می باخت وقتی به خانه می آمد، خوش رفتاری می کرد و به رویش نمی آورد. او طوری رفتار کرد که غیر از چشم به پدرم چیز دیگری نگفتم. واقعا مرد مظلومی بود، صدمه خورد و چیزی نگفت. هیچ وقت مقام هایی که آورد را بازگو نگفت و هیچ جایی نگفت من این مقام ها را آوردم و در فلان مسابقات قهرمان شدم.»
پسر اسطوره فقید استقلال تاکید کرد: «در مراسم چهلم پدرم، یکی از طرفداران پرسپولیس با پرچم این تیم که دور کمرش بسته بود، سرخاک پدر آمد و فاتحه خواند و رفت. بازیکنان پرسپولیس هم قبل از فوت پدر سنگ تمام گذاشتند. کلا همه اهالی فوتبال زحمات زیادی کشیدند.»
این صحبت ها با دخالت فریده شجاعی همراه شد و اینطور لب به سخن گشود: «منصور بعد از استقلال، طرفدار پرسپولیس بود. او همیشه می گفت استقلال و پرسپولیس باید خوب باشند تا مقابل یکدیگر عملکرد خوبی داشته باشند. یادم هست وقتی در بیمارستان بازی پرسپولیس و قشقایی را تماشا می کرد، با باخت پرسپولیس ناراحت شد. می گفت حق پرسپولیس باخت نبود.»
از همسر پورحیدری پرسیده شد حاضر است در باشگاه استقلال به فعالیت بپردازد؟؛ او اینطور واکنش نشان داد: «من نمی توانم جایگاه منصور را داشته باشم واز نظر شعور و عشق به استقلال در حد و اندازه های او نیستم. او یک فرد منحصر به فرد بوده است. با این حال اگر مسئولان بخواهند هر کار مثبتی که از دستم برآید برای استقلال انجام می دهم.»
جمله علی پورحیدری پایان بخش این گفت و گو بود: «تا زمانی که زنده هستم، دوست نداشتم فوت بابا را ببینم.»

13:00  1395/10/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن