تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816957867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 380 صندوق خرد زنان در جامعه عشایری کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فعالیت 380 صندوق خرد زنان در جامعه عشایری کشور
رئیس سازمان امور عشایر ایران از وجود بالغ بر 380 صندوق خرد زنان در جامعه عشایری کشور خبر داد.

کرمعلی قندالی  از وجود سه نوع تشکل عشایری در کشور خبر داد و اظهار کرد: این سه تشکل شامل اتحادیه‌ها و تعاونی‌های عشایری، صندوق‌های خرد زنان و صندوق توسعه بخش عشایری هستند که در سراسر کشور فعالیت دارند.

وی از وجود بالغ بر 200 اتحادیه عشایری که دربرگیرنده تعاونی‌های عشایری است خبر داد و خاطرنشان کرد: تقریبا تمامی عشایر کشور به نوعی عضو این تعاونی‌ها و اتحادیه‌های عشایری هستند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور، توزیع کالاهای اساسی در بین عشایر کشور در دورترین نقاط عشایری را از برکات ایجاد این اتحادیه‌های عشایری برشمرد و افزود: تامین نهاده‌های تولید، مشارکت در سهمیه‌بندی کالاها، توزیع اقلام مورد نیاز جامعه عشایری و...از جمله دیگر خدمات این تشکل‌ها است.

وی با بیان اینکه این اتحادیه‌ها از ابتدای امسال تاکنون 160 هزار تن جو در بین جامعه عشایری کشور توزیع کرده است تصریح کرد: اتحادیه‌های عشایری بخشی از جو و علوفه‌های توزیع شده را از محل بورس خریداری و بخش دیگری را نیز از طریق خرید مستقیم و ذخیره‌سازی آن تامین کردند.

این فعال عشایری، صندوق‌های خرد زنان را از دیگر تشکل‌های عشایری برشمرد و گفت: در حال حاضر 381 صندوق خرد زنان در سراسر کشور فعالیت دارند.

قندالی با بیان اینکه دولت و سازمان امور عشایر ایران از ایجاد این صندوق‌ها حمایت جدی می‌کند، بیان کرد: تنها در سال گذشته بالغ بر 10 میلیارد ریال کمک بلاعوض به این صندوق‌ها صورت گرفت.

وی از برنامه‌های آموزشی متنوع از سوی این صندوق‌ها خبر داد و گفت: راه‌اندازی این صندوق‌ها بع افزایش درآمد خانوارهای عشایری کمک شایانی می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: کمک به ارتقای سطح مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان عشایری از طریق فعالیت‌های آموزشی و توانمندسازی، بسترسازی برای تجمیع سرمایه‌ها و جلب مشارکت جمعی زنان عشایر در قالب صندوق‌های خرد اعتباری و پس‌انداز و...از مهمترین برنامه‌های این صندوق‌ها در کشور است.

رئیس سازمان امور عشایر کشور، از صندوق توسعه بخش عشایری به‌عنوان یک صندق ملی و موفق در جامعه عشایری ایران نام برد و خاطرنشان کرد: سرمایه این صندوق در حال حاضر از 4000میلیارد ریال گذشته است.

مدیر ارشد جامعه عشایری کشور با بیان اینکه تسهیلات اعطایی از این صندوق با سود 4 درصد محاسبه می‌شود تصریح کرد: علاوه بر این با توجه به اینکه ارائه ضامن همواره یکی از مشکلات و دغدغه‌های عشایر بوده در این صندوق سازو کاری اندیشیده شده که عشایر به سهولت بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

قندالی یادآوری کرد: در تسهیلات اعطا شده از سوی این صندوق‌ها، خود عشایر می‌توانند ضمانت همدیگر را تقبل و از این منابع بهره‌مند شوند.




تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن