تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817474008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب بازیکنان مطرح باجیب خالی/راه اندازی کمپین فروش کلیه درورامین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده والیبال ورامین در برزخ بلاتکلیفی است
جذب بازیکنان مطرح باجیب خالی/راه اندازی کمپین فروش کلیه درورامین

دیدار تیم های والیبال پیکان تهران و شهرداری ارومیه


شناسهٔ خبر: 3855575 - چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } ورامین-مسئولان باشگاه صالحین در ابتدای شروع لیگ برتر به خوبی از بدهی های این باشگاه اطلاع داشتند اما باز هم اقدام به جذب بازیکنان مطرح کردند تا امروز این تیم در برزخ بلاتکلیفی باشد. خبرگزاری مهر-گروه استان ها: این روزها ورزش ورامین در شوک حذف تیم صالحین از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار گرفته و این موضوع، سوژه بسیاری از محافل در این منطقه شده است. شهرستان ورامین طی سال های اخیر همواره نماینده ای را در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور داشته و با عنوان تیم های متین، متین صالحین و صالحین ورامین در این مسابقات حاضر شده است. در فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، عدم وجود اسپانسر مشخص زمینه را برای بروز مشکلات متعدد مالی برای نماینده والیبال ورامین فراهم آورد و در نهایت تیم متین صالحین ورامین با بدهی قابل توجه، فصل را به پایان رساند. در حالی که نماینده والیبال ورامین بدهی های قابل توجهی را به بازیکنان و کادر فنی داشت، اقدام به جذب بازیکنان بزرگی نظیر حمزه زرینی، امیر حسینی و غیره کرد در حالی که نماینده والیبال ورامین بدهی های قابل توجهی را به بازیکنان و کادر فنی داشت، در فصل جدید لیگ برتر والیبال نیز اقدام به جذب بازیکنان بزرگی نظیر حمزه زرینی، امیر حسینی و غیره کرد و این امر مشکلات مالی این تیم را افزایش داد. عدم مشخص شدن اسپانسر برای تیم صالحین ورامین و عدم تحقق وعده های داده شده، زمینه را برای باخت فنی نماینده والیبال ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال فراهم آورد اما به هر ترتیب صالحین ورامین وارد مسابقات شد و علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها، نیم فصل نخست را به پایان رساند.

با پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال، بازیکنان صالحین ورامین که عدم تحقق تعهدات مسئولان باشگاه را مشاهده کرده بودند، اعلام داشتند که تا زمان پرداخت مطالبات خود حاضر به حضور در مسابقات نیستند. در نهایت در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و در حالی که صالحین ورامین باید در مقابل پارسه تهران حاضر می شد، بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات به میدان نرفتند و نماینده والیبال ورامین یک باخت فنی دیگر را تجربه کرد. پس از این باخت بود که سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای، بازیکنان صالحین ورامین را آزاد اعلام کرد و بیان داشت که از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، مسابقات با حضور ۱۱ تیم برگزار می شود و نماینده والیبال ورامین به دلیل دو باخت فنی از گردونه مسابقات حذف شده است. راه اندازی کمپین فروش کلیه در ورامین این موضع سازمان لیگ فدراسیون والیبال باواکنش مسئولان باشگاه صالحین ورامین مواجه شد به طوری که علیرضا فداکار مدیر عامل این باشگاه اظهار داشت: تیم صالحین ورامین دو باخت فنی متوالی را تجربه نکرده  و هنوز از مسابقات حذف نشده است. احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین و از بازیکنان صالحین نیز با اعلام این خبر که هنوز تیم صالحین ورامین منحل نشده است، بیان داشت: تلاش داریم تا مشکلات را حل کرده و در دیدار با سایپا به میدان برویم. در این میان برخی از هواداران والیبال در ورامین با راه اندازی کمپین فروش کلیه اظهار داشتند که حاضر هستند برای ادامه فعالیت تیم صالحین ورامین، کلیه خود را در معرض فروش قرار دهند که این امر با واکنش های متفاوتی روبرو شده است.

کمک های شهرداری به نماینده والیبال ورامین در این میان برخی، شهرداری ورامین را مقصر مشکلات موجود برای صالحین می دانند، در حالی که مدیریت شهری نظر دیگری دارد. علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که مدیریت شهری تاکنون تلاش های خوبی را برای توسعه ورزش در شهرستان انجام داده است، اظهار داشت: حضور تیم تکواندوی شهرداری ورامین در لیگ برتر و قهرمانی های متعدد در ایران و آسیا و حمایت از تیم کاوه شهرداری ورامین در لیگ فوتبال در کنار ساخت اماکن ورزشی نشان دهنده توجه ویژه شهرداری به موضوع ورزش است. برخی شهرداری ورامین را مقصر مشکلات موجود برای صالحین می دانند، در حالی که مدیریت شهری نظر دیگری دارد وی افزود: طی سال های اخیر همواره شهرداری ورامین حامی والیبال شهرستان بوده و در سال گذشته نیز کمک های خوبی را به نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر کرده است. حیدریان ادامه داد: شهرداری ورامین بر اساس توان و ظرفیت خود به والیبال کمک خواهد کرد. جذب بازیکنان مطرح با وجود مشکلات متعدد مالی حال خبر می رسد که شهرداری ورامین کمک قابل توجهی را به تیم صالحین ورامین انجام داده تا امیدها برای ماندن صالحین در لیگ برتر زنده بماند. در این میان ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که عدم وجود اسپانسر مشخص برای تیم والیبال صالحین و تحمیل هزینه های میلیاردی به برخی ارگان ها و نهادهای شهرستانی موجب بروز مشکلات متعدد شده است. بسیاری از فعالان باشگاه صالحین ورامین در ابتدای شروع این فصل لیگ برتر به خوبی از بدهی های این باشگاه اطلاع داشتند اما باز هم اقدام به جذب بازیکنان مطرح کردند و این امر مشکلات مالی باشگاه را دوچندان کرده است. از طرف دیگر با توجه به مشکلات مالی تیم صالحین ورامین در این فصل، زمینه برای حضور والیبالیست های جوان ورامینی فراهم بود که از این فرصت مناسب به خوبی بهره گرفته نشده است. به هر ترتیب مشکلات مختلف و متعدد صالحین ورامین دست به دست هم داده تا امروز احساسات برخی از علاقه مندان به ورزش خدشه دار شود و هنوز نیز مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار نماینده والیبال ورامین است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن