تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817389616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق توسعه پایدار مستلزم داشتن رویکرد پژوهش محور در همه بخش هاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تحقق توسعه پایدار مستلزم داشتن رویکرد پژوهش محور در همه بخش هاست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : شرط تحقق توسعه پایدار در کشور، داشتن رویکرد پژوهش محور در همه بخش ها از جمله حوزه علمی و دانشگاهی است.
 مهدی شادنوش در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان، توسعه فعالیت های پژوهشی را برای رشد و توسعه کشور مهم دانست و افزود : نگاه این دانشگاه مبتنی بر پژوهش در عرصه های مختلف است و به همین منظور توسعه فعالیت های پژوهشی کاربردی در سال های اخیر به عنوان یک راهبرد در اولویت برنامه های این دانشگاه قرار گرفته است.
وی، با بیان این که این دانشگاه از طرح های پژوهشی در سه سطح دانشجویان، دانشکده های تخصصی و کارکنان حمایت جدی کرده است، اظهار داشت : تجلیل از پژوهشگران باعث تشویق و ترغیب آنان و دیگر فعالان علمی و دانشگاهی و دانشجویان به این حوزه می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزایش سطح کمی و کیفی در خدمات سلامت محور را از دستاوردهای دولت و نظام یاد کرد و گفت : باید به جای پرداختن به مسائل سیاسی، اجتماعی و جزئی، به دنبال همراهی و همدلی آحاد جامعه برای عمل به وظایف باشیم تا رشد و توسعه پایدار صورت گیرد.
شادنوش با اشاره به هجمه ها و تخریب های صورت گرفته علیه دولت و تشویش اذهان جامعه و بردن فکر و ذهن آنان به سمت و سوی مسائل جزیی و غیر واقعی، خاطرنشان کرد : متاسفانه طرح مسائل غیر واقعی و تشویش اذهان جامعه، ما را از وظایف اصلی باز می دارد.
وی تاکید کرد : فعالیت های عمومی کشور نیازمند بررسی تخصصی و کارشناسان صادق و با تجربه است و باید در زمان خود گزارش شود و کار رسانه و تیتر زدن نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: امروز تنها راه نجات کشور عمل به وظایف خود هستیم و یک یک افراد جامعه باید در رشد و توسعه و اعتلای کشور گام بردارند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم مسائل مربوط به علم در کشور را یک اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: ایران در سال 2015 از نظر تولید علم و ارجاع به مقالات دانشمندان ایرانی در سطح منطقه و کشورهای اسلامی، رتبه برتر حتی از ترکیه و رژیم اشغال گر قدس را به دست آورده است.
علی رشیدی پور از توجه نکردن دولت ها به مقوله تحقیقات و پژوهش در کشور انتقاد کرد و افزود: بخش زیادی از رشد علم و پژوهش مدیون حمایت های رهبر معظم انقلاب است و تنها کسی که در کشور دغدغه این بخش دارند و مباحث مهمی دراین باره ارائه می کنند، معظم له است.
وی اضافه کرد : براساس برنامه 2 تا چهار درصد کل تولید ناخالص داخلی باید به امر پژوهش اختصاص یابد که متاسفانه تحقق نیافته و این رقم در سال جاری به نیم درصد رسیده و این در حالی است که تولید علم ما رشد داشته است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با ارائه گزارشی از دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه ، تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نسبت به سال های گذشته از نظر پژوهشی و در رتبه بندی های مختلف، رشد قابل توجهی داشته است.
در این آیین که جمعی از مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان، و جمعی از استادان و پژوهشگران حضور داشتند، از 35 نفر از پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل شد.
دراین همایش از پژوهشگران، استادان و دانشجویان برتر در دانشکده های پرستاری، توانبخشی، بهداشت، پزشکی، استادان بالینی و علوم پایه و کارکنان این دانشگاه تجلیل شد.




تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن