تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799033439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت طلایی تا گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: روزهای پایانی مهلت ارسال مدارک لازم برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال در حال سپری شدن است و اگر همه چیز در این مهلت باقی مانده به خوبی پیش برود، شانس کشورمان برای میزبانی این رویداد بزرگ جهانی بیش از پیش بالا خواهد رفت. هر چند این روزها از ژاپن به عنوان رقیب جدی ایران در گرفتن این میزبانی نام برده می‌شود اما فیفا در آخرین اطلاعیه ارسالی به فدراسیون‌ها، از شانس سه کشور دیگر یعنی لیتوانی، نیوزلند و کاستاریکا نیز خبر داده است.
 

فیفا ابتدا تا ۱۵ مرداد به کشورها مهلت داده بود تا مدارک خود را ارسال کنند اما در حاشیه برگزاری جام جهانی در کلمبیا قرار شد این زمان تا ۳۰ دسامبر تمدید شود و در حال حاضر تنها ۱۰ روز تا پایان این مهلت، باقی مانده است. به همین دلیل جلسه‌ای روز یکشنبه هفته جاری در کمیته فوتسال برگزار شد و علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به افراد مختلف ماموریت داد تا پیگیر امضای فرم‌های فیفا باشند.
 

با پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مشخص شد از بین تمام فرم‌هایی که باید توسط وزارت خانه‌ها و نهادهای مختلف دولتی امضا می‌شد، تنها پنج امضا باقی مانده است. وزارت امور خارجه، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و بانک مرکزی جمهوری اسلامی، پنج نهادی هستند که ظرف ۱۰ روز آینده باید فرم های فیفا را امضا کرده و تحویل فدراسیون فوتبال بدهند.
 

همچنین بر اساس شنیده‌ها مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، حمایت قاطع خود از این میزبانی را اعلام کرده و قرار است در جلسه هیات دولت هفته جاری با وزرای مربوطه رایزنی کند تا فرم‌ها به امضا برسند.
 

اما یکی از موضوعات اصلی در گرفتن این میزبانی، محل برگزاری مسابقات و ورزشگاه‌ها است. در این زمینه نیز از ۶ شهر به عنوان نامزد برگزاری مسابقات یاد می‌شود. تهران (ورزشگاه آزادی)، اصفهان (ورزشگاه ۹ دی)، اردبیل (ورزشگاه حسین رضازاده)، ارومیه (ورزشگاه غدیر)، یزد (ورزشگاه شاهدیه) و تبریز (ورزشگاه پورشریفی) به عنوان شهرها و سالن‌هایی هستند که به فیفا معرفی خواهند شد. ناظران فیفا نیز بعد از بررسی فرم های ارسالی از سوی ایران، به کشورمان خواهند آمد تا امکانات را مورد بررسی قرار دهند.

علی کفاشیان در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده ژاپن حاضر است به نفع ایران کنار بکشد و به نظر می رسد این کشور با توجه به میزبانی از المپیک ۲۰۲۰، قید میزبانی جام جهانی فوتسال را بزند اما از سویی دیگر با توجه به میزبانی چرخشی مسابقات، شانس ایران کمتر خواهد بود. چرا که جام جهانی ۲۰۱۲ در تایلند که کشوری آسیایی محسوب می‌شود برگزار شده و سپس کلمبیا در سال ۲۰۱۶ برگزاری آن را به عهده داشته است. بنابراین بازگشت بازی‌ها به آسیا با سیاست‌های فیفا در تعارض است و از همین رو لیتوانی به عنوان کشوری اروپایی از این لحاظ جلوتر از ایران قرار می‌گیرد.

با این حال فیفا در اعطای میزبانی رویداد مهمی چون جام جهانی، معیارهای بسیاری را ملاک قرار می‌دهد و پیشرفت و محبوبیت فوتسال در ایران می‌تواند یکی از نقاط قوت کشورمان در این زمینه باشد. فیفا با توجه به سیاست‌های مالی و بازاریابی که دارد، همیشه به دنبال این بوده تا مسابقات جام جهانی با حضور پرتعداد تماشاگران برگزار شود و در کلمبیا برای رسیدن به این هدف اقدامات بسیاری انجام داد اما در صورت برگزاری این بازی‌ها در ایران، می‌توان منتظر حضور چشمگیر علاقمندان در ورزشگاه ها بود.




۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن