تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803770892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط ترانسفر شدن محمد انصاری چیست؟ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شرط ترانسفر شدن محمد انصاری چیست؟
محمد انصاری با پیشنهاد مالی مناسبی از لیگ چین برای ترک پرسپولیس مواجه شده است و این در حالی است که علیرغم گذشت بیش از یک ماه هنوز پاسخ روشنی به آن داده نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی پوش پرسپولیس با گذشت یک سال از حضور حرفه ای خود در لیگ برتر اکنون نه تنها به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده، بلکه مشتریانی خارجی را نیز پیرامون خود می بیند. این اتفاق اکنون به چالشی بزرگ برای مسئولان پرسپولیس و کادرفنی این تیم تبدیل شده است و هر کدام با سنجیدن تبعات این انتقال به دنبال واکنش تصمیم گیرنده سمت مقابل این میز هستند.
برانکو ایوانکوویچ به عنوان اولین تصمیم گیرنده در بحث فنی و پتانسیل تیمش هفته گذشته در جلسه هیات مدیره حاضر شد و پیرامون این موضوع با اعضا به گفتگو نشست. ماحصل این صحبت نیاز تیم به حضور این بازیکن بود و البته راهکارهایی نیز برای این ترانسفر که از نظر مالی برای باشگاه سودآور خواهد بود نیز مورد بررسی قرار گرفت که جذب چند بازیکن همطراز با این بازیکن خواسته اولیه و نهایی سرمربی کروات سرخپوشان بود.
با این حال باشگاه نیز نمی خواهد با توجه به شرایط خاص نقل و انتقالات در نیم فصل و مشکلات جذب بازیکن این اتفاق را به گردن بگیرد و تبعات ترانسفر انصاری را متوجه خود ببیند. طبق اعلام منابع، پولی که بابت صدور رضایتنامه محمد انصاری به پرسپولیس خواهد رسید و در خزانه این باشگاه واریز خواهد شد حدود 4 میلیارد تومان و اندی است که این باشگاه در صورت توافق با بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل می تواند سرمایه لازم برای جذب آنها را تامین کند. اما از سوی دیگر در صورت عدم جذب لیست مدنظر برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل و خروج محمد انصاری این تیم را با مشکلی بزرگ مواجه شود. 
پرسپولیس در این فصل علیرغم جدایی 4 دفاع میانی تخصصی خود، تنها موفق به جذب سیدجلال حسینی و الکسی پل یانسکی شده و بازیکن اوکراینی نیز تاکنون نتوانسته خواسته های کادرفنی را برآورده کند و به یک نیمکت نشین صرف در جمع سرخپوشان تبدیل شده تا سرمربی کروات سرخپوشان بر پایه استراتژی پیش فصل خود روی محمد انصاری به عنوان مدافع میانی با قابلیت بازیسازی حساب ویژه ای باز کند و در 13 دیدار اخیر نیز او در این پست به میدان رود. جدایی این بازیکن می تواند برترین خط دفاعی برتر را با مشکلی بزرگ و حل نشدنی تا پایان فصل مواجه کند و این مساله ای است که تاکنون سد راه این انتقال بزرگ برای پرسپولیس تبدیل شده است.
با این حال برانکو ایوانکوویچ در لیست خود ضمن تاکید روی بقای انصاری در پرسپولیس اعلام کرده تنها در صورتی موافق این اتفاق خواهد بود که بازیکنان مدنظرش جذب شوند. پرسپولیس که پیش از اعلام ترانسفر احتمالی محمد انصاری نیز جذب یک مدافع میانی را در برنامه های خود گنجانده بود، اکنون در لیست جدید برانکو ایوانکوویچ با احتمال انجام این انتقال دو بازیکن میانی در نظر گرفته شده است که این مساله در نقل و انتقالات زمستانه و کمبود بازیکن آزاد، آن را به صفر نزدیک می کند و طبیعی است که این باشگاه نیز نمی تواند تمام سرمایه خود را برای جذب بازیکن میانی گرانقیمت هزینه کند. مسوولان پرسپئلیس در شرایط فعلی تنها در صورتی این انتقال را صورت می دهند که در فاصله نقل و انتقالات نیم فصل بتوانند با گزینه های مدنظر خود به توافقات اولیه دست یابند و نظر مثبت آنها از نظر مالی و عقد قرارداد را به سرانجام برساند و با تکیه بر این مساله در خصوص جدایی انصاری نیز تصمیم گیرند. 
این مساله ای است که درصد این انتقال را در این زمان به صفر و زیر صفر نزدیک کرده است. با این حال همانطور که عنوان شد، مسئولان پرسپولیس در نظر دارند برای جلوگیری از این ضرر بازیکن ملی پوش خود را که اکنون با قراردادی 240 میلیونی در لیست این تیم قرار گرفته، به او پیشنهاد تمدید قرارداد و گنجاندن متممی در قرارداد این فصل اش را پیشنهاد کنند تا ضمن بالا رفتن مبلغ قرارداد این فصل او، در فصل آینده نیز به عنوان بازیکن پرسپولیس مسیر لژیونر شدن را دنبال کند و در آن زمان نیز منفعتی به باشگاه برسد.
با این حال باید دید برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی وسوسه می شوند که این مدافع میانی خوش فکر را از ترکیب خود خارج کنند و با سود حاصل از ترانسفر او بازیکنان مدنظر را جذب کنند یا خیر. هر چند در شرایط فعلی هر دو طرف از تبعات منفی این انتقال هراس دارند و نمی خواهند بی گدار به آب بزنند.

13:45  1395/09/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن