تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهانیان: خداداد را خیلی دوست دارم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس داوری اظهار داشت: این کلاسی که الان برگزار می شود، 5 روزه است. ما از فیفا درخواست کردیم که این کلاس در ایران برگزار شود. مدرسان به تهران آمدند. از ریاست فدراسیون و سایر همکاران در دپارتمان و کمیته داوران تشکر می کنم که چنین شرایطی را فراهم کردند.

وی افزود: همانطور که مشاهده کردید این کلاس حدود 30 داور در خودش جای داده که زیر 35 سال سن دارند. همچنین 5 کمک داور نیز در این کلاس حضور دارند. امیدوارم این کلاس برای جامعه داوری ما مفید باشد، اگرچه قطعا همینطور است. انشاالله از تجربیات مدرسین این کلاس استفاده کنیم و فوتبال و داوری را به روز کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره کاهش اشتباهات داوری تصریح کرد: تا زمانی که انسان مسابقات را قضاوت می کند، می دانیم که انسان جایزالخطاست. اشتباهاتی که بوده، در هفته های اخیر خیلی تاثیرگذار نبوده است. امیدوارم اشتباهات خود را هر چه پیش می رویم، کمتر کنیم. ما تلاش می کنیم که داوران را به روز کنیم و امکانات لازم در اختیارشان باشد. حتی در برخی از بازیها دیدید که از 6 داور استفاده می کنیم.

اصفهانیان درباره تجربه استفاده از 6 داور گفت: بازخورد مثبتی داشتیم. این کار خیلی به داور کمک می کند. نقطه کورهایی در محوطه جریمه برای داور هست که این داوران می توانند کمک کنند. با توجه به بضاعتی که داریم، امیدوارم ادامه دهیم. هزینه بیشتری می شود اما امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم.

وی در واکنش به صحبت های خداداد عزیزی افزود: من بحث فنی نکردم. من با وجود احترامی که قائلم و گفتم که اینها از افتخارات جامعه فوتبال ما هستند و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند. خداداد عزیزی را دوست دارم اما به نظرم هر کسی باید در حیطه خودش حرف بزند. به هر حال این صحبت ها به نظرم خوب نبود.



۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن