تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798646060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس برای شکستن طلسم 10 ساله باید قهرمان نقل‌وانتقالات شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پرسپولیس برای شکستن طلسم 10 ساله باید قهرمان نقل‌وانتقالات شود
تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به فعالیت پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات دارد.
به گزارش نامه نیوز ، سال گذشته پرسپولیس تا پایان هفته چهاردهم در رتبه ششم جدول ایستاده بود و 5 امتیاز با استقلال و 7 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت اما هواداران از نمایش دلچسب شاگردان برانکو ایوانکوویچ راضی بودند و حتی جدی‌ترین مخالفان سرمربی سرخ‌پوشان هم جایی برای انتقاد نمی‌دیدند.

شرایط در فصل جاری برای «پروفسور» کاملاً متفاوت است. تیم تحت هدایت او بالاتر از تراکتورسازیِ مدعی و پر ستاره بر صدر جدول تکیه زده اما تیمش نه دیگر زیبا بازی می‌کند و نه هواداران و کارشناسان را به تمجید وامی‌دارد.

یکی از انتقادات وارده به برانکو، اصرار او بر استفاده از تنها 11، 12 بازیکن ثابت است، اتفاقی که نارضایتی بازیکنان نیمکت‌نشین را به دنبال داشته و باعث شده برخی از آنها ساز جدایی را کوک کنند. احمد نوراللهی در نیم‌فصل می‌خواهد راهی تراکتورسازی شود، محمد امین آرام‌طبع از نیمکت‌نشینی خسته شده و احتمالاً امید عالیشاه و علی علیپور هم راه نوراللهی را در پیش می‌گیرند.

از سوی دیگر کیفیت پایین بازیکنان اوکراینی پرسپولیس سبب شده شایعاتی مبنی بر جدایی آنها در نیم‌فصل منتشر شود. جدایی چند بازیکن در نیم‌فصل قطعاً کار سرخ‌پوشان را برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر سخت می‌کند. هر چند پرسپولیس خیلی زود از جام حذفی کنار رفت اما برانکو برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به فعالیت پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات دارد.

البته برانکو در زمان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان هم با همین رویه پیش می‌رفت و از 11، 12 بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی استفاده می‌کرد. این رویه در پرسپولیس هم ادامه دارد اما به نظر می‌رسد ادامه این سیستم، کار «پروفسور» را در نیمه دوم مسابقات بسیار سخت کند.

این در حالی است که الهلال عربستان و الریان قطر علاوه بر در اختیار داشتن ستاره‌های گران‌قیمت خارجی، نیمکت‌هایی قوی هم دارند که اختلاف میان پرسپولیس و رقبا را به شدت افزایش می‌دهد. پرسپولیس به یک مهاجم شش‌دانگ، یک هافبک طراح و یک مدافع وسط نیاز دارد و به نوعی باید قهرمان نقل‌وانتقالات لقب بگیرد تا در پایان فصل، حسرت این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر 10 ساله نشود.

بازیکنانی مانند سروش رفیعی، رحیم زهیوی، محمد طیبی و عزت‌الله پورقاز گزینه‌های مورد نظر هستند که حضور آنها همراه با چند بازیکن خارجی با کیفیت می‌تواند دغدغه هواداران پرسپولیس را کاهش دهد. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که برانکو در نیم‌فصل اول از همه داشته‌های خود هم استفاده نکرد. بازیکنانی مانند شهاب زاهدی، صادق محرمی، احسان علوان‌زاده و ... تنها در دیدارهای دوستانه به بازی گرفته شدند و برانکو به هیچ یک از آنها در دیدارهای رسمی اعتماد نکرد تا در صورت لزوم بتواند از وجود آنها بهره ببرد.

باید دید پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با چهره‌ای جدید پای به مسابقات می‌گذارد یا برانکو باز هم از ترکیبی مشابه نیم‌فصل اول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کند.



منبع: میزان


۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن