تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدات تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در یاسوج؛
تولیدات تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شدند

حوزه هنری یاسوج


شناسهٔ خبر: 3853647 - دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
استانها > کهگیلویه و بویراحمد

.jwplayer{ display: inline-block; } یاسوج- طی مراسمی در یاسوج، تولیدات تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شدند. به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین که شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان، هنرمندان و علاقمندان به فیلم برگزار شد، هشت فیلم و کلیپ از تولیدات سال جاری حوزه هنری استان رونمایی شدند. رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: بستر های سخت افزاری و نرم افزاری برای پرورش و معرفی استعدادهای هنرمندان فیلمساز در حوزه هنری استان مهیاست. شریف اسلامی افزود: با رشد تکنولوژی شرایط برای فیلمسازی نسبت به یک دهه گذشته بسیار بهبود یافته است. وی بیان کرد: در گذشته نه مکان و فضای درست و حسابی و نه دوربین و لوازم و ابزارآلات برای این کار در اختیار داشتیم اما اکنون در استان فضای بسیار خوب و امکانات خوبی برای ساخت فیلم وجود دارد. رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که در گذشته محلی برای عرضه محصولات و تولیدات سینمایی و فیلم‌های تهیه شده وجود نداشت، افزود: در آن زمان سالی یک یا دو جشنواره برگزار می‌شد و بسیاری از فیلم‌ها مجالی برای نمایش پیدا نمی‌کردند.

وی افزود: اما در حال حاضر شبکه های اجتماعی بستر بسیار مناسبی را برای عرضه فیلمهای کوتاه و دیده شدن ایده های هنرمندان فیلمساز به وجود آورده است. اسلامی اظهار داشت: در گذشته منابع آموزشی کمی برای فیلمسازان وجود داشت اما اینک کارگاههای تولید فیلم به صورت مستمر برگزار می شود و براین اساس بستر خوبی برای ارتقای دانش هنرمندان وجود دارد. وی بر اهمیت حفظ مواریث فرهنگی استان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از راه های حفظ این مواریث ارزشمند فیلم و عکس است. اسلامی بیان کرد: هنرمندان فیلمساز وظیفه دارند ظرفیتها و داشته های فرهنگی این استان را ثبت و ضبط کنند تا از گزند فراموشی مصون بمانند. وی به مسئولیت اجتماعی هنرمندان اشاره کرد و گفت: هنرمندان فیلمساز باید با تولید آثار فاخر، پاسخگوی نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند. وی تصریح کرد: حوزه هنری در این راستا فیلمسازان را حمایت کرده و اعتبارات خوبی هم در این زمینه پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این آیین گفت: هنر جایگاه ویژه ای دارد و هنرمندان نیز با شجاعت و بصیرت در این فضایی که هنر و رسانه مکمل همدیگر هستند نقش منحصر به فردی دارند . محمد کاظم نظری خواستار ورود هنرمندان برای عرضه داشته و توانمندی های استان به کشور و حتی جهان شد. در ابتدای این مراسم صادق خاک نژاد معاون فرهنگی حوزه هنری طی سخنان کوتاهی با حضور هنرمندان در این مراسم را خیر مقدم گفت و اظهار داشت: حوزه هنری آمادگی کامل برای حمایت از هنرمندان استان در عرصه تولید کارهای فاخر فرهنگی و هنری را دارد. در این مراسم فیلمهای «پایی که جا ماند»، «تنگ بلور»، «یک قدم تا...»، «شیون تیر آبگون»، ««آخرین تصویر»، «اولین نماز من»، «نقطه ذوب» به همراه کلیپ «مدافعان حرم » رونمایی شدند. هم چنین در این مراسم از قدرت الله سلیمانی فر و وحیدرضا حدیدی دو چهره پیشکسوت فیلم در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن