تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرش بانوان والیبالیست روی تور جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه قانون: خبر شركت كردن تيم ملي واليبال بانوان ايران در مسابقات انتخابي زنان جهان، خبر خوشحال كننده‌اي براي جامعه ورزش بانوان و خانواده واليبال بود. مسابقاتي كه در ابتدا قرار بود 25 آذر ماه در كشور هند برگزار شود اما به دليل محروميت تمام ميزباني‌هاي هندي‌ها از رقابت‌هاي واليبال، برگزاري اين مسابقات تا زمان انتخاب ميزبان جديد به تعويق افتاد. به تعويق افتادن زمان برگزاري اين رقابت‌ها موجب شد اردوي تيم ملي دختران ايران هم كه به مدت يك هفته در كمپ والبيال بانوان آغاز شده بود، ‌لغو شود. تا پس از مشخص شدن ميزبان اين رقابت‌ها، ملي‌پوشان بار ديگر در اردوي آماده‌سازي دور هم جمع شوند. «مايدا چيچيچ»، سرمربي اسلوونيايي تيم ملي بانوان ايران، با وجود تغيير برنامه و مشخص نبودن ميزبان مسابقات، از اوضاع احوال تيمش رضايت دارد و معتقد است حضور بانوان در رقابت‌هايي با اين شكل و شمايل و در اين سطح مي‌تواند نويد بخش روزهايي خوب براي دختران واليبال ايران باشد. با این مربی جوان درباره وضعیت تیم ملی دختران گفتگوکردیم که متن آنرا در ادامه پی می گیریم:

تيم ملي واليبال بانوان قرار است براي اولين بار در مسابقات انتخابي جهان حضور پيدا كند، نظر شما در اين رابطه چيست؟

شنيدن اين خبر از سوي مسئولان فدراسيون واليبال تا حد زيادي من را خوشحال كرد. در روزهايي نخست حضورم با تيم ملي واليبال بانوان موضوعي كه بيش از هر چيزي به عنوان دلخوري از سوي دختران مطرح مي‌شد،‌ اين بود كه تعداد مسابقات برون‌ مرزي كمي براي تيم ملي در نظر گرفته مي‌شود و اين موضوع سبب شده تجربه كمتري نسبت به باقي تيم‌هاي آسيايي داشته باشند. حالا قرار است دختران ايران براي اولين بار در مسابقاتي با عنوان انتخابي جهان شركت كند و اين علاوه بر ميداني در راستاي كسب تجربه، مي‌تواند بستري باشد براي به چالش كشيده شدن واليبال بانوان.

بازيكنان بسيار اميدوارند كه در اين مسابقات و در جمع تيم‌هاي دوره نخست به مقام قهرماني برسند. شما هم با بازيكنان تيم‌تان هم نظر هستيد؟

قطعا همين طور است. من با تمام وجودم به بازيكنان و تيمم اعتقاد دارم. اين باور من است كه تك‌تك نفرات تيم ملي بانوان ايران اين انگيزه را دارند كه تا لحظه آخر تلاش كنند و علاقه مند و مشتاق هستند كه هميشه بهترين باشند. هند، بنگلادش و مالديو سه تيمي هستند كه قرار است در مرحله نخست انتخابي جهان و در بخش آسياي مركزي با تيم ما ديدار كنند. با توجه به شناخت اندكي كه از اين تيم‌ها دارم معتقدم تيم ايران مي‌تواند در مسابقات خود برابر اين سه تيم نتيجه قابل قبولي كسب كند و به مرحله بعدي راه پيدا كند. فارغ از مباحث فني كه در نوع خود حائز اهميت است من معتقدم بازيكنان من نسبت به گذشته، به باورپذيري بيشتري رسيده‌اند.

يك هفته اردوي تمريني داشتيد. شرايط را چگونه ارزيابي كرديد؟

شرايط اردو بيش از حد تصور من عالي بود. بازيكنان، بسيار با انگيزه بودند و از اينكه قرار است در مسابقاتي مهم خود را محك بزنند هيجان زده بودند. تمرينات با نشاط و انگيزه برگزار شد و اين جاي خوشحالي دارد. هرچند به دليل مشكلاتي كه در نحوه برگزاري مسابقات شكل گرفت نتوانستيم تمرينات را ادامه دهيم اما در مجموع من از همان تمرين يك هفته‌اي بسيار رضايت دارم. نكته مثبت ديگري كه اين اردو داشت، همزماني با اردوي تيم ملي نوجوانان بود. كه به نوع خود توانست شرايطي فراهم كند كه نوجوانان در كنار بزرگسالان، نكاتي را فرابگيرند.

شبنم عليخاني، پاسور اول تيم ملي در اردوي يك هفته‌اي حضور نداشت. اين موضوع مشكل‌ساز نشد؟

اين بازيكن پيش از آغاز اردوي تيم ملي با افشاردوست دبير فدراسيون و ميرسپاسي ، نايب رييس بانوان صحبت كرده بود و اجازه خواست كه به دليل مشكلات خانوادگي در اردو حضور نداشته باشد كه با اين موضوع موافقت شد. به هر حال هر مربي دوست دارد همه نفراتش را در اردو داشته باشد اما گاهي برخي اتفاقات ناگهاني رخ مي‌دهد و بايد با آن تعامل كرد. خوشبختانه در اين تمرين نگين شيرتري، پاسور دوم تيم توانست عملكرد خوبي داشته باشد و ما با حضور اين بازيكن به مشكل چنداني در نحوه تمرينات برخورد نكرديم.

دعوت از نيلوفر ابراهيمي كه پيش از اين در جمع دستياران شما قرار داشت، به اردوي تيم ملي به عنوان بازيكن، با واكنش‌هاي متعددي مواجه شد. چرا اين تصميم را گرفتيد؟

نيلوفر ابراهیمی علاوه بر اين كه يك مربي حرفه‌اي خوب در جمع كادر فني من بود، اين را هم به خوبي مي‌دانستم كه او بازيكن فوق‌العاده‌اي هم هست. او از لحاظ بدني بي نظير است و يكي از بهترين بازيكنان در پست سرعتي‌زن محسوب مي‌شود. از طرفي اين بازيكن از لحاظ سني، شرايط ايده‌آلي براي بازي كردن داشت. زماني كه خودش علاقه‌مندي‌اش را به حضور در تيم ملي به عنوان بازيكن عنوان كرد، براي من خبري خوشحال كننده بود. البته من به اين بازيكن گفتم كه بايد خوب تمرين كند و حتي نسبت به باقي بازيكنان تلاش بيشتري داشته باشد تا بتواند جايگاه خوبي در تركيب تيم ملي پيدا كند. اين طبيعي است كه برخي واكنش‌هاي منفي به دعوت شدن مجدد ابراهيمي به تيم ملي ايجاد شد اما آنچه در نهايت اتفاق مي‌افتد تصميمي است كه كادر فني مي‌گيرد. تصميمي كه بدون شك در راستاي موفقيت تيم گرفته خواهد شد.

مصدوميت اين بازيكن در ليگ نگران‌تان نكرده است؟

قطعا نگران هستم و بسيار اميدوارم كه آسيب‌ديدگي نيلوفر جدي نباشد و او بتواند در ادامه به تيم ملي كمك كند. نيلوفر در 2 هفته ابتداي ليگ واليبال، در تيم باشگاهي‌اش نشان داد كه بازيكن خوبي است و حتي در يك مسابقه از سوي آناليزور تيم، به عنوان بهترين و موثرترين بازيكن زمين انتخاب شد. اميدوارم خيلي زود شرايط مصدوميت او بهبود پيدا كند.

از آنجايي كه هنوز زمان دقيق مسابقات مشخص نيست، برنامه بعدي تيم ملي بانوان چه خواهد بود؟

با توجه به صحبت‌هايي كه فدراسيون با كنفدراسيون واليبال آسيا داشته است،‌ نهايت تا يك ماه آينده زمان و مكان دقيق مسابقات مشخص خواهد شد. با اين حال برنامه‌اي كه تدوين شده بر اين اساس است كه از يك ماه آينده مجددا اردوي تيم ملي آغاز خواهد شد و تمرينات را آغاز خواهيم كرد تا با آمادگي كامل مسابقات را آغاز كنيم.




۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن