تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814648254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میاندوآب: آزادسازی حلب هدیه الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
امام جمعه میاندوآب: آزادسازی حلب هدیه الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه آزادسازی حلب هدیه الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است، گفت: حلب نماد اتحاد امت اسلامی برای مقابله با دشمنان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه زبان، قومیت و مرز جغرافیایی نباید ما را محدود کند، اظهار کرد: توحید وحدت آفرین است و وحدت ما نیز حول محور ولایت و توحید است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه و فتنه انگیزی است، گفت: روحانیان، مردم و علما اجازه تفرقه و اختلاف در کشور را نمی دهند و در سایه ولایتمداری هرکسی را که تفرقه انگیزی کند، سرجای خود می نشانند.
وی با اشاره به اینکه نباید فریب دشمنان را خورد، افزود: با امید به دشمن نمی توان به سرانجام خوبی رسید بلکه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت لازم است.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: با پیشرفت و حضور خواهران حزب اللهی مخالف نیستیم ولی در مقابل اختلاط زن و مرد به منظور ترویج بی دینی می ایستیم.
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
[ مشاهده متن کامل امام جمعه میاندوآب: آزادسازی حلب هدیه الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]اخبار پیشنهادی:




امام جمعه میاندوآب: آزادسازی حلب هدیه الهی به امت اسلامی در هفته وحدت است






یکشنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن