تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816780680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبالیست های جوانی که اسطوره شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فوتبالیست های جوانی که اسطوره شدند
این گزارش بر آن است بازیکنان جوانی که راه موفقیت را سریع یافتند و به بزرگان فوتبال تبدیل شدند را معرفی کند.

بازیکنان جوانی که خیلی زود راه موفقیت را پیدا کردند
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش بازیکنانی که در طول تاریخ خیلی سریع به موفقیت رسیدند و به بازیکنان مطرحی تبدیل شدند را معرفی می کنیم. این بازیکنان به عنوان پدیده در تیم هایشان بازی های خوبی را انجام دادند و به تیم های بزرگ دنیا ملحق شدند.


1 . رونالدو: این اسطوره برزیلی یکی از بهترین های دنیا بود. وی زمانی که 20 سال داشت به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد. رونالدو در تیم پی اس وی آیندهوون هلند در جوانی بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در 46 بازی، 42 گل به ثمر رساند،سپس رونالدو به بارسلونا پیوست 47 گل برای این تیم کسب کرد و به اینتر منتقل شد. 


2. کریستیانو رونالدو: این بازیکن به عنوان گرانترین بازیکن جوان انگلیس زمانی که در منچستریونایتد بازی می کرد، شناخته شد. رونالدو در نخستین فصل حضورش زمانی که فقط 18 سال داشت، همه هواداران شیاطین سرخ را متحیر کرد. وی در 292 بازی موفق شد 118 گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. این بازیکن جوان که به اسطوره ای با تجربه تبدیل شده است، برنده 4 توپ طلا است.


3. وین رونی: این بازیکن در 18 سالگی به منچستریونایتد ملحق شد. وی بیشترین حقوق را در میان بازیکنان زیر 20 سال انگلیس دریافت کرد، رونی در 18 سالگی در مسابقات یورو 2004 برای تیم ملی انگلیس 4 گل به ثمر رساند. وی تا به حال در 540 بازی موفق شده 248 گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند. رونی نیز در نخستین بازی اش برای منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، هتریک کرد.


4. مرک همشیک: زمانی که 19 سال داشت و نخستین فصلش در ناپولی را سپری می کرد، 10 گل برای این تیم به دست آورد. وی در 19 سالگی در سال 2007 به ناپولی پیوست و در حال حاضر کاپیتان این تیم است و به بازیکنی با تجربه تبدیل شده است. همشیک در 420 بازی موفق شد 103 گل را کسب کند.


5. روی کین: این بازیکن در جوانی ستاره تیم ناتینگهام فارست بود.  وی در 19 سالگی بازی های بسیار خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشت. روی کین در 154 بازی موفق شد 32 گل را برای این تیم به ثمر برساند و بازی سازی ها و پاس های زیبای وی بسیار معروف بود.


6. کلارنس سیدرف: این بازیکن هلندی در سال 1995 با تیم آژاکس به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سیدرف در آن سال بازی های بسیار خوبی را اجرا کرد و سپس از سمپدوریا پیشنهادی را دریافت کرد و به این تیم ملحق شد. البته وی در سمدوریا خیلی موفق نبود و پس از یک فصل به رئال مادرید ملحق شد،وی در 21 سالگی با این تیم به مقام دومی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.


7. پل پوگبا: این بازیکن در نخستین فصل حضورش در سری آ ایتالیا، 22 پاس گل داد. پوگبا پس از بازی در شیاطین سرخ در سال 2012 به شهر تورین و تیم یوونتوس ملحق شد وی تنها 7 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده بود اما زمانی که به یوونتوس آمد به ستاره این تیم منتقل شد. این بازیکن در 178 بازی برای یوونتوس 34 گل را به ثمر رساند و نکته قابل توجه این است که در این فصل با قراردادی بسیار گران به منچستریونایتد بازگشت.


8. دله علی: این بازیکن جوان در نخستین  فصل بازی اش در لیگ برتر انگلیس، 10 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.این بازیکن در حالی که بسیار جوان است به بازیکنی با تجربه تبدیل شده است و در 56 گل برای تاتنهام 13 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. دله علی با وجود سن کم به یکی از بازیکنان اصلی تیم باشگاهی و تیم ملی انگلیس تبدیل شده است.





۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن