تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797630965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
هفته چهاردهم لیگ برتر با باخت تیم های صدرنشین پرسپولیس و تراکتورسازی برابر اصفهانی ها به پایان رسید، 11 مرد منتخب از نگاه کارشناسان ورزش سه را با هم مرور می کنیم:

به گزارش"ورزش سه"، هفته چهاردهم را می توان عجیب ترین هفته لیگ برتر دانست، دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران که تا کنون باختی را متحمل نشده بودند برابر دو تیم اصفهانی شکست خوردند تا تمام خانه های لیگ پر شود، در پایان این هفته و با توجه به برد تیم هایی چون پیکان، استقلال، فولاد، نفت و پیکان رقابت در بالای جدول تنگاتنگ تر شد.کارشناسان ورزش سه 11 مرد منتخب هفته چهاردهم را اینگونه انتخاب کرده اند.   دروازه بان: رشید مظاهری(ذوب آهن):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 2بار  


می توان رشید مظاهری را بهترین بازیکن دیدار ذوب آهن برابر پرسپولیس دانست، دروالزه بانی که با واکنش های عالی به خصوص در نیمه اول نشان داد که هنوز یکی از بهترین های ایران است و راه موفقیت برابر تیم های سرخابی پایتخت را هنوز از بر است.مظاهری بارها و بارها توانست منجی تیمش شود و البته با خنده های روحیه بخش خود به مدافعان و دیگر بازیکنان سعی کرد تا آرامش را به تیمش تزریق کندف آرامشی که باعث شد پرسپولیس اولین شکست خود را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان متحمل شود.این ششمین کلین شیت مظاهری در لیگ امسال بود.    
مدافعان:
هرایر مگویان(استقلال):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار  

  مدافع ارمنستانی استقلالی ها که پست اصلی اش حضور در قلب خط دفاعی است، در بازی برابر پدیده مشهد به عنوان مدافع راست عمل کرد و نشان داد که می تواند در این پست نیز موفق باشد. مگویان با سانتر زیبای خود باعث شد استقلالی ها به سه امتیاز با ارزش در این بازی برسند. او البته روز سختی برابر معین عباسیان داشت و توانست در کارهای دفاعی نیز نمره قبولی بگیرد.       وحید محمدزاده(ذوب آهن):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار  


مدافع تیم ذوب آهن در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست با کمک دیگر مدافعان و البته گلر تیمشان برابر تیم پرقدرت پرسپولیس یک کلین شیت کنند. محمد زاده روی نبرد های هوایی عالی عمل کرد و مانع از این شد تا سانتر های خطرناک رضاییان دروازه شان را به طور جدی تهدید کند. او نمره بسیار خوبی برای این بازی گرفت تا اسمش را برای تیم منتخب هفته یادداشت کنیم.       عبدالله کرمی(فولاد خوزستان): تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 3بار  


شاید نقطه عطف بازی فولاد و صنعت نفت را بیرون کشیدن توپ با حرکت آکروباتیک توسط عبدالله کرمی دانست؛ مدافع دزفولی فولادی ها در برابر نفتی ها به خصوص روی حملات هوایی مطمئن عمل کرد و نشان داد که هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد..زوج او و ایوب والی توانسته قلب دفاعی فولاد را تضمین کند.     احسان حاج صفی(سپاهان اصفهان): تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 4بار  

  حاج صفی در بازی برابر تیم سابقش عالی بود و خوش درخشید. حضور او در تیم سپاهان اعتبار ویژه ای به این تیم زرد پوش داده است. آنها اولین شکست تراکتور را در تبریز رقم زدند که مطئنا می توان تاثیر حضور حاج صفی را فوق العاده دانست. حاج صفی گل دوم و مهم تیمش را به ثمر رساند و البته می توانست در نقش پاسور نیز عمل کند که شوت طالب ریکانی پس از پاس وی را شهرام گودرزی از روی خط بیرون کشید.حاج صفی بعد از گلزنی شادی نکرد تا نشان دهد احترام خاصی برای تراکتوری ها و تبریزی ها قائل است.
    هافبک ها:
اسماعیل شریفات(فولاد خوزسبتان)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 2بار  


اسی مسی شهر اهواز نسبت به فصل قبل متحول شده است و با دوندگی فوق العاده در میانه میدان توانسته بسیار به تیمش کمک کند. سرعت و تکنیک فوق العاده شریفات بسیار به کار تیم فولاد آمده است و البته هماهنگی بالا میان او و ساسان انصاری در خط حمله قرمزهای اهوازی را به عوان یکی از مدعیان معرفی کرده است.شریفات دربازی با نفتی ها چندین و چند بار مهاجمین فولاد را با پاس های خود تغذیه کرد و البته پاس گل اول و مهم را داد، گلی که باعث شد صنعت نفتی ها جلو بکشند و در ضصد حمله اسیر سرعت ساسان انصاری و شریفات شوند.    
داریوش شجاعیان(گسترش فولاد تبریز)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 2بار  


داریوش شجاعیان در بازی با آبی های اهوازی توانست خوش بدرخشد و نشان دهد که بی خود و بی جهت مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفته است. شجاعیان با همکاری شیمبا و دیگران بازیکنان گسترش موفق شدند تا این تیم تبریزی را با این برد تک رقمی کنند.     جابر انصاری(استقلال تهران):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 3بار  


جابر انصاری با ضربه سر زیبا دروازه شهاب گردان را باز کرد تا آبی ها مزد حملات پردامنه خود در نیمه اول را بگیرند. انصاری که در این بازی در کنار دیگر مهاجمان استقلال نیمه اول بدی را سپری کرده بود، در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بعد از چند حمله موفق به باز کردن دروازه گردان شد.برد سه امتیازی که باعث شد با توجه به باخت صدرنشینان  اختلاف استقلال با صدر کمتر شود.  
مهاجمان:   ساسان انصاری(فولاد خوزستان):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 6بار  


انصاری در بازی با نفتی های آبادان بازهم توانست بدرخشد و برای هفتمین بار پیاپی در بازی های لیگ گلزکند، او علاوه بر اینکه دو گل زد توانست خطای پنالتی هم از مدافع آبادانی ها بگیرد. انصاری با ارزش ترین بازیکن لیگ شانزدهم است و همچنان با قدرت ادامه می دهد، بازریکنی که مطئنا هر روز پرسپولیسی ها بیش تر حسرت نداشتنشان را می خورند.     مهرداد محمدی(سپاهان اصفهان):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 2بار  


مهاجم سپاهانی ها موتور گلزنی اش روشن شده است، او پس از اینکه در بازی با صبای قم موفق شد دو گل بزند در بازی با تراکتورسازی با یک حرکت فوق العاده مدافعین تیم تبریزی را محو کرد و با یک ضربه زیبا که با اشتباه محرز اخباری نیز همراه بود گل اول زردهای اصفهانی را به ثمر رساند تا اعتماد به نفس تیم ویسی بالا برود. بردی ارزشمند که مطمئنا سند بقای کادرفنی سپاهان را امضا کرده است.    
گادوین منشا(پیکان تهران):
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 4بار  


منشا بازهم نشان داد که خرید فوق العاده ای بوده است، او در دربی خودرو سازان موفق شد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند و خود را در جدول گلزنان شش گله کند.گادوین منشا مطمئنا یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ تا کنون بوده است، مهاجم باهوشی که هرلحظه ممکن است دروازه تیم حریف را باز کند.     بهترین بازیکن هفته:
احسان حاج صفی بازی فوق العاده مدافع و کاپیتان سپاهانی ها در بازی سخت برابر تراکتورسازی در تبریز باعث شد تا علاوه بر برد، عبدالله ویسی در سپاهان مادنی شود.  
مربی هفته: سید مجتبی حسینی    


برد برابر تیم پرسپولیس کار بزرگی بوده است، تیمی که بعد از بازی با نفت رد فصل پیش رنگ باخت را ندیده بود اما برابر تیم به اوج رسیده ذوب آهن شکست خورد، بردی که ذوب آهن به دست آورد مدیون رفاقت تیمی و تاکتیک آقای سرمربی در ذوب آهن است.  

09:50  1395/09/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن