تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جبهه یکتا» راه حل برون رفت از مشکلات را کارمحوری به جای شخص محوری می داند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس آنلاین: سخنگوی جبهه یکتا گفت که جبهه متبوعش بر این باور است که به جای شخص محوری برنامه محوری، کار جمعی و تیمی می تواند موجب برون رفت کشور از معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمحمد حسینی سخنگوی جبهه یکتا با اشاره به برنامه های این جبهه برای انتخابات سال 96 اظهار کرد: جبهه یکتا (یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی) با برنامه راهبردی و راهکارهای اجرایی و واقع بینانه برای خروج کشور از رکود و کاهش مشکلات مردم در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت ساز سال 96 حضور خواهد یافت.
وی ادامه داد: اعضای هیئت موسس این جبهه با همکاری دیگر مدیران و عناصر دلسوز انقلابی و خوشنام به تبیین و نقد منصفانه وضع موجود خواهند پرداخت و اولویت های ده گانه خود را برای تحول در شرایط کشور به مردم ارائه می کنند. 
سخنگوی جبهه یکتا تاکید کرد: اعضای جبهه یکتا بر این باور هستند که به جای شخص محوری، برنامه محوری و کار جمعی و تیمی می تواند موجب برون رفت کشور از معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد. 
حسینی افزود: برهمین اساس جمعی از نیروهای کارآمد که دارای کارنامه و پیشینه مدیریتی روشن و شفاف هستند و از تجربه و تخصص کافی برخوردارند با همدلی، هم افزایی و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و عزم واراده جدی می توانند منشاء خدمات گسترده در زندگی مردم بویژه اقشار متوسط و ضعیف شوند و با رونق بخشی به اوضاع اقتصادی، همگان از جمله صاحبان سرمایه به کارآفرینی و تلاش برای آبادانی کشور دلگرم شوند. 
سخنگوی جبهه یکتا خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات فشرده جبهه یکتا و فعالیت کمیته های این جبهه به زودی در یک مصاحبه مطبوعاتی نتایج بررسی ها و نقطه نظرات جبهه به استحضار ملت شریف ایران خواهم رساند که از جمله درباره معیارهای انتخاب گزینه نهایی این جبهه نیز توضیحاتی ارائه می شود. 
به گزارش  خبرگزاری تسنیم ، جبهه یاران کارآمدی و تحول ...
[ مشاهده متن کامل «جبهه یکتا» راه حل برون رفت از مشکلات را کارمحوری به جای شخص محوری می داند در پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۲۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس آنلاین]
[مشاهده در: www.qudsonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن