تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817072912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاشازاده: تیم ما بی‌صاحب است!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: مهدی پاشازاده درخصوص مشکلات عدیده باشگاه راه‌آهن و سفر این تیم به بوشهر با بازیکنان امید گفت: شرایط تیم ما از ابتدای فصل بسیار بد است و من با چنگ و دندان تیم را حفظ کردم. روز یکشنبه، بازیکنان باتجربه تیم نزد مدیرعامل باشگاه رفتند و با او جلسه گذاشتند و مدیرعامل اعلام کرد که بازیکنان نمی‌خواهند تمرین کنند. روز دوشنبه تمرینی برگزار نشد و مدیرعامل باشگاه گفت بخاطر اینکه جریمه نشویم، با بازیکنان امید به بوشهر خواهیم رفت. من هم گفتم مسئولیت تیم با خودتان است و گفتم نه با اتوبوس می‌آیم و نه با بازیکنان امید بازی می‌کنم.

وی افزود: با بازیکنانی که من از تیم اخراج کرده بودم تماس گرفتند که آنها را به بوشهر ببرند. می‌خواستند به بوشهر بروند و پیروز شوند تا من را خراب کنند اما عزت و ذلت را خدا می‌دهد. من از اول فصل بازیکنان را نگه داشتم و آنها تا اینجا هم به احترام من بازی کردند اما اصلاً از این مشکلات دم نزدند.

سرمربی راه‌آهن در مورد صحبت‌های رشیدی مدیرعامل باشگاه که گفته بود پاشازاده بخاطر زیادی لباس‌ها اعتراض کرده بود، اظهار داشت: من بخاطر نداری اعتراض کردم. پس از بازی مقابل خیبر خرم‌آباد، سرپرست تیم جوگیر شد و به بازیکنان گفت پیراهن‌تان در این بازی برای خودتان. فکر کنم بازیکنان هم این لباس‌ها را به دوستان‌شان دادند. به همین دلیل در بازی بعد که میزبان بودیم، تیم ما لباس زرد نداشت و لباس سفید پوشیده بود. من لباس سفید پوشیده بودم و داور به من گفت پیراهن تو با بازیکنان یک‌رنگ است. به سرپرست تیم گفتم چرا بازیکنان در این بازی خانگی لباس زرد نپوشیده‌اند که سرپرست گفت پیراهن زرد نداریم، من هم گفتم چرا به بازیکنان آن لباس‌ها را می‌دهید که حالا پیراهن زرد نداشته باشیم. کسی که می‌گوید ما لباس آستین‌بلند داریم، فیلم یک بازی را بیاورد که بازیکنان لباس آستین‌بلند پوشیده‌اند.

پاشازاده با بیان اینکه به بازیکنان پول پرداخت کرده است،‌ درخصوص علت ماندنش در راه‌آهن عنوان کرد: این سوال را باید از مدیران باشگاه بپرسید که ماندن چه منفعتی برای آنها دارد که نمی‌روند. کار من مشخص است. هفته چهارم به بازیکنان گفتم باشگاه تا نیم‌فصل پول ندارد و من هم پیشنهاد دارم، هر کسی می‌خواهد، برود که چند نفر هم رفتند اما خیلی از بازیکنان گفتند بخاطر شما می‌مانیم. من خواستم کارنامه‌ای برای خودم درست کنم که بدون پول و مهره،‌ کار عجیب و غریبی کردم. ما تا اینجای کار تیم یکدلی داشتیم.

وی درباره اینکه گفته شده آرش کیانیان سرپرست تیم گفته پاشازاده باعث شده بازیکنان اصلی به بوشهر نروند، خاطرنشان کرد: من از سرپرست تیم شکایت می‌کنم و  آقایان باید این مسئله را ثابت کنند. من به بازیکنان گفتم تمرین کردن یا نکردن شما به خودتان مربوط است. به بازیکنان هم بابت این اعتصاب حق می‌دادم. تیم ما اینقدر بی‌صاحب است که تدارکات تیم، سرپرست می‌شود. افراد بهتر و سالم‌تر بودند که می‌توانستند در تیم باشند. مدیران باشگاه حتی برخی بازیکنان را تهدید کردند که اگر به بوشهر نروید،‌ محروم‌تان می‌کنیم.

سرمربی راه‌آهن درمورد آینده خود در این باشگاه گفت: روی کاغذ هنوز سرمربی تیم راه‌آهن هستم.



۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن