تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال سخت در انتظار عربستان/ اولویت پادشاه سعودی؛ رویارویی با ایران!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز:
سال سخت در انتظار عربستان/ اولویت پادشاه سعودی؛ رویارویی با ایران!

خبرگزاری آریا- روزنامه رای الیوم نوشت: سال آینده برای عربستان سعودی سال سختی خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، روزنامه رای الیوم در سرمقاله خود نوشت:«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی در گشایش هفتمین دوره مجلس شورای عربستان بر سه مساله اساسی تمرکز کرد که می توانیم بگوییم که اولویت های این کشور را در حال حاضر مشخص می کند:
نخست: اوضاع اقتصادی داخلی و بحران هایی که اکنون عربستان با آنها رو به روست و به شکل اعمال مالیات، برداشتن یارانه از خدمات و کالاهای اساسی و پادشاه عربستان تعهد کرد که این «تغییرات» و«بازسازی دردناک تشکیلات اقتصادی» برای جلوگیری از وقوع اتفاق بدتر گذرا باشد.
 دوم: مساله افراط ومبالغه است که تهدید کرد که با قدرت با آنها مقابله می کند و گفت:«به هیچ موجودی از سازمانهای تروریستی و کسانی که پشت آنها هستند اجازه نمی دهیم که مردم ما را برای رسیدن به اهداف مشکوک در کشورمان یا در دنیای عربی و اسلامی» مورد استفاده قرار دهند واین اشاره روشن به «دولت اسلامی»(گروه تکفیری صهیونیستی داعش) و القاعده است.
سوم: جنگ در یمن زمانی که گفت:«امنیت یمن همسایه جزء امنیت عربستان است و دخالت در امور داخلی اش یا تاثیر بر مشروعیت این کشور را نمی پذیریم یا تبدیل کردنش به گذرگاه یا مقری برای هر کشور یا طرفی که امنیت عربستان و منطقه را هدف قرار دهد و آنرا بی ثبات کند،نمی پذیریم.» این تلویحا اشاره ای به ایران است.
پادشاه عربستان سعودی که در سخنرانی اش که روز چهارشنبه در مجلس شورای این کشور ایراد کرد و به شکل مستقیم پخش شد، انتظار می رفت سیاست های داخلی و خارجی عربستان سعودی را مشخص کند اما به شکل مستقیم به پرونده ...
[ مشاهده متن کامل سال سخت در انتظار عربستان/ اولویت پادشاه سعودی؛ رویارویی با ایران! در خبرگزاری آریا ]اخبار پیشنهادی:




سال سخت در انتظار عربستان/ اولویت پادشاه سعودی؛ رویارویی با ایران!






جمعه ، ۲۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن