تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سینمایی برای کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی سینمایی برای کودکان
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سفر به کرمان از راه اندازی سینما کودک در کشور خبر داد.

راه اندازی سینمایی برای کودکان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم کشور حضور پیدا می‌کند، گفت: 11 گروه تئاتر حرفه‌ای با موضوعات کتاب‌های درسی و کتاب‌های مفید در تئاتر سیار کانون حضور دارند و در سال گذشته 300 تئاتر و در سال جاری بیش از 600 تئاتر اجرا شد.
علیرضا حاجیان‌زاده افزود: در حالیکه آموزش و پرورش از روش آموزشی سنتی و رسمی استفاده می‌کند، اما بچه‌ها در کانون روش‌های خاصی را دارند و از روش‌های شاد و مفرح به شکل نمایش، تئاتر و قصه‌گویی برای آموزش بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه بچه‌ها در کانون به کتابخوانی، کارهای حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی علاقه‌مند می‌شوند، عنوان کرد: با آموزش و پرورش توافق کردیم تا بچه‌ها را در ساعات درسی به کانون بیاورند تا مربیان ما مفاهیم درسی را با سبک‌های هنری اجرا کنند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اظهار داشت: طی سه سال فعالیت دولت یازدهم در کانون روش‌های جدیدی را دنبال می‌کنیم و واحدهای سیار کانون به 180 واحد رسیده و مناطق محروم اولویت پیدا کرده است.
حاجیان زاده همچنین از ایجاد مراکز فراگیر کانون برای بچه های معلول خبر داد و افزود: مربیان کانون پرورش فکری را برای کار کردن با این بچه‌ها آموزش می‌دهیم.
وی از راه‌اندازی 40 مرکز کانون برای بچه‌های معلول در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در کرمان نیز یک مرکز فراگیر ایجاد شده است و چند مرکز دیگر هم در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ابراز داشت: ایجاد سینمای کودک برای نخستین بار در کشور را با اکران فیلم‌های کودکانه دنبال می‌کنیم و یکی از سالن‌ها در کرمان هم به سینمای کودک اختصاص داده می‌شود.
حاجیان‌زاده با اشاره به ظرفیت بالقوه و توانایی بالای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: درهای مدارس باید به روی کانون باز شود که در دو، سه سال اخیر این اتفاق افتاده است.
وی از امکانات محدود کانون هم سخن به میان آورد و گفت: کانون 51 سال قبل تاسیس شد و وابسته به دربار بود و ساختاری را درست کرده بودند که تمام حاکمیت بیاید و کانون را حمایت کند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اضافه کرد: رویکردهای کانون در نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است و نیاز به حمایت قطعی‌تر دارد و حمایت معنوی و پشتیبانی از کانون باید وجود داشته باشد.
حاجیان‌زاده با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز کانون در پارک‌هاست، بیان کرد: 20 مرکز از 40 مرکز کانون شهر تهران در پارک‌ها قرار دارد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارند و در سفرهای استانی دستور راه‌اندازی ایجاد مراکز کانون را صادر می‌کنند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام/ی





۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن