تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804093277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به هفته هفدهم لیگ یک  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نگاهی به هفته هفدهم لیگ یک 
عصر امروز پرونده نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بسته می شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه خبر ورزشی  نقطه روشن بازی ها برگزاری خوب بازی ها از سوی کمیته مسابقات و هم چنین اعلام برنامه پیش از شروع بازی ها و پیشبرد آن با کمترین تغییر بود و هم چنین اعلام کامل برنامه نیم فصل دوم پیش از اتمام نیم فصل اول! نقطه تاریک بازی ها هم برخی از داوری های بد بود به انضمام مشکلات مالی برخی از تیم ها. اینکه می گویند به بهانه مشکلات مالی در فلان بازی حاضر نمی شویم! به واقع چه ضرروتی به حضور 18 تیم در دسته اول وجود دارد و مشخص نیست چرا این تیم ها از جدول بازی ها کنار گذاشته نمی شوند! در فوتبال حرفه ای یکی از شروط سازمان لیگ برای حضور تیم ها در بازی ها توان مالی است. 
امروز می توانیم شاهد قهرمانی نیم فصل سپیدورد باشیم. به شرط اینکه در بازی با نساجی پیروز شود. هر چند نتیجه تلخ در این بازی باز هم  می تواند به قهرمانی سپیدرود منجر شود با این شرط که بازی معوقه با اکسین را با پیروزی پیشت سر بگذارد. دیروز اعلام شد که این دیدار سه شنبه هفته آتی 30 آذر ساعت 14 در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود. 
طبیعی است سپیدرود با روحیه مضاعف در قا ئمشهر پا به میدان بگذارد به این خاطر که شورای شهر رشت خبر از کمک نزدیک به یک میلیارد تومانی خود به این تیم داده و شاید در آینده هم این تیم را زیر پوشش بگیرد. البته که نساجی هم مثل سپیدورد با وجود  مشکلات مالی در این بازی برای پیروزی بازی خواهد کرد چون خواست هواداران در قا ئشمهر مهم است و بر خواسته های بازیکنان ارجح است. 
ملوان و خونه به خونه با پیروزی در هفته پایانی می توانند دومی و سومی خود را تثبیت کنند و با خاطره خوشی به تعطیلات بروند. ملوان در خانه پذیرای تیم نفت مسحد سلیمان است اما خونه به خونه در خانه خیبر خرم آباد به میدان می رود. پیش بینی پیروزی در هفته پایانی برای هر دو تیم محتمل است با این توضیح که در فوتبال هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و از همه مهمتر برای پیروزی در هر بازی باید تلاش نو و مجدانه ای داشت. 
بازی ها تا 17 دی تعطیل می شود.      بادران تهران – پارس جنوبی جم 
آزمونی جدید 
بادران تهران در حالی آغاز گر این بازی خواهد بود که محمد ربیعی را به جای اکبر میثاقیان روی نیمکت خود خود خواهد دید. مربی جوانی که در لیگ 2 کارنامه روشنی دارد اما در لیگ یک بهاء و فرصت لازم به او داده نشده است. این بازی و بازی های پیش رو آزمون خوبی برای محمد ربیعی خواهد بود. او باید از بادران یک تیم مدعی بسازد و در اولین گام میزبان پارس جنوبی جم است. تیمی که در هفته های اخیر هم در بازی های خانگی موفق بوده و هم در بازی های بیرون از خانه. این تیم در صورت کسب سه امتیاز این دیدار یک مدعی جدی خواهد شد.   
خیبر خرم‌آباد – خونه به خونه مازندران
بازی تهاجمی در خرم آباد 
 خیبر در بازی پیشین شکست تلخ و سنگینی را در برابر مس در رفسنجان متحمل شد. 6-1! بد بدبین طرفدار تیم خیبر خرم آباد هم فکر نمی کرد روزی در لیگ یک فرا برسد که خیبر 6 گل بخورد! این اتفاق رخ داده  و دیگر فکر کردن به آن دردی را دوا نمی کند. مهم این است که در بازی های پیش رو فرصت جبران برای تیم خیبر وجود دارد. خیبر در هفته پایانی میهمان تیم مدعی خونه به خونه است. خونه به خونه برای پیروزی بازی می کند و به کسب کمتر از سه امتیاز راضی نمی شود. با توجه به نیت دو تیم برای پیروزی به نظر می رسد در خرم آباد ارایه گر بازی تهاجمی از سوی هر دو تیم خواهیم بود.     


فجرسپاسی شیراز – آلومینیوم اراک 
نیاز مبرم به کسب سه امتیاز
فجر سپاسی دیگر آن تیم ضعیف هفته های ابتدایی نیست. دو پیروزی متوالی سبب شده که فجر خود را پیدا کند و بی شک در بازی خانگی با آلومینیوم اراک هم سعی در کسب سه امتیاز خواهد داشت. فجر بازی آسانی پیش رو ندارد به این خاطر که آلومینیوم اراک داعیه صعود دارد و به نوعی می کوشد با کسب سه امتیاز این دیدار بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران کند. هر دو تیم در زمره تیم های خوب این دوره از بازی ها به شمار می روند و باخت در این بازی از ارزش های فنی هیچ یک از دو تیم کم نمی کند. پیروزی در این دیدار نیاز مبرم هر دو تیم است.   
گل‌گهر سیرجان – فولادیزد 
غیر قابل پیش بینی و بازی انتحاری 
برگزاری این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. این طور گفته شده که تیم فولاد یزد بعد از بازی شانزدهم تمرین نکرده و به دلیل درگیری های مدیریتی برای این بازی به سیرجان سفر نکرده است. البته همان طور که می دانید در فوتبال ایران وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. بنابراین احتمال برگزاری این دیدار هم وجود دارد. گل گهر حریف را به این بهانه دست کم نگیرد به 3 امتیاز این بازی دست خواهد یافت. باید به این نکته اشاره کرد که فولاد یزد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و چه بسا در این بازی غیر قابل پیش بینی و انتحاری بازی کند.   
نساجی مازندران – سپیدرود رشت 
به دنبال قهرمانی نیم فصل 
این بازی حساس ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ یک است. نساجی – سپیدرود دو تیم شمالی – و پرطرفدار لیگ یک هستند که هر دو تیم مشکل مالی دارند. با این وجود مدعی هستند که این ارزشمند است. سپیدورد رشت صدرنشین است و در صورت پیروزی در این دیدار قهرمان نیم فصل خواهد شد. نساجی هم در هفته های اخیر  با وجود خداحافظی محمود فکری – خوب نتیجه گرفته است و در صورت پیروزی در این دیدار بطور جدی مدعی صعود خواهد شد. حضور پرشور تماشاگران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر جلوه خاصی به این بازی خواهد داد.   


ملوان بندرانزلی – نفت مسجدسلیمان 
پیروزی پایانی 
ملوان می خواهد با خاطره ای خوش بازی ها را به پایان ببرد و به تعطیلات نیم فصل ببرد. از سویی ملوان درآخرین بازی با دو گل مغلوب خونه به خونه شد و می خواهد این شکست را جبران کند. البته نفت مسجد سلیمان به راحتی در این بازی مغلوب نخواهد شد و همه تلاش خود را بکار می گیرد تا دست پر میدان را ترک کند. نفت پیش تر نشان داده هم در خانه تهاجمی بازی می کند و هم در بازی خارج از خانه. این به زیباتر شدن بازی کمک می کند. ملوان تا به این جای کار در خیلی از بازی ها در دقایق پایانی پیروز شده است و نفت مسجد سلیمان باید مراقب دقایق پایانی این بازی باشد.   
مس کرمان – اکسین البرز 
آخرین فرصت 
رکوردار تساوی در آخرین بازی نیم فصل نخست میزبان اکسین البرز است و اگر سه امتیاز این بازی را تصاحب نکند چه بسا شاهد تغییر و تحول در کادر فنی این تیم باشیم. اگر چه منصور ابراهیم زاده هنوز با مس قرار داد دارد اما هواداران این تیم بیش از این امتیازدهی را برنمی تابند و تا به همین جای کار دو سه بار شعار حیان کن  و رها کن را سر دادند. مس کرمان در بازی امروز میزبان اکسین البرز است. اکسین در این بازی با مربیگری علی لطیفی به میدان می آید چرا که در پایان هفته شانزدهم فیروز کریمی جای خود را به علی لطیفی داده و از این پس به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت خواهد کرد.   

 
استقلال اهواز – مس رفسنجان 
تلاش برای مدعی شدن 
استقلال اهواز هفته هاست که امتیاز نمی گیرد و قصد هم ندارد به خود بیاید و امتیاز بگیرد. با ادامه این روند بی شک استقلال اهواز هفته ها پیش از پایان بازی ها سقوطش به دسته دوم قطعی خواهد شد.
استقلال اهواز امروز میزبان مس رفسنجان است. تیمی که در بازی پیشین خود 6 گل به تیم خیبر زد و با روحیه ای که از پیروزی در این بازی گرفته در اهواز هم برای سه امتیاز بازی خواهد کرد. این بدین معنی است که استقلال اهواز امروز هم برای پیروز شدن کار سختی پیش رو خواهد داشت. مس با ادامه این روند به نیمه بالای جدول نزدیک و در نهایت مدعی می شود.   
ایرانجوان بوشهر – راه‌آهن تهران 
بازی با امیدها 
ایرانجوان بوشهر در این بازی با امیدهای راه آهن بازی خواهد کرد و شاید هم تعدادی از بازیکنان بزرگسال تیم.  برخی از بازیکنان به بهانه مشکلات مالی راه آهن حاضر نشده اند این تیم را همراهی کنند. دست کم گرفتن راه آهن به این بهانه به ضرر تیم ایرانجوان تمام خواهد شد. تیمی که در دو بازی اخیر با سعید مفتخر دو تیم بزرگ را برد و طبیعتا با این بردها هدف ایرانجوان هم بزرگ تر شده است. حضور در نیمه بالای جدول به جای بقاء در جدول بازی ها. 
ایرانجوان با توجه به امتیازات از دست داده در هفته های ابتدایی حالا حالاها برای پیروزی های متوالی انگیزه دارد.

08:31  1395/09/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن